keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

KEVÄTKÖ?

Mä niin odotan sitä oikeeta kevättä. Eilen oli niin ihana auringon paiste ja tänään satoi ja sataa edelleen ihan hirveesti lunta. Siis monta senttiä?! En jaksais taas alkaa vääntään töitten jälkeen lumitöitä.. Eilen sain ihanan lähetyksen upsilla vaatteita, joista lisää myöhemmin.Pakko kuitenkin sanoa,että oon ihan liekeissä niistä! :D Paketissa tuli mm. noi ihanat Adidaksen leggarit <3

Eilen raivasin tien keittiön pöydälle koko kämpän läpi eteiseen ja siitä sitten ulos.Pöytä ja 6 tuolia muutti pois. Niitten koti ei enää ollut tuola. Mä oon muuttunut, kämppä on muuttunut, joten oli jo aika uudistua. Tosin vielä pitäis hetki jaksaa odottaa "uutta" pöytää. Välillä oon niin tehokas ja välillä niin saamaton, meillä on esim. toi joulukuusikin vielä :D Mun fiilikset on mennyt parin viime viikon aikana ihan niinku ton pöllön ilmeet. En vaan jaksa tota lumen tuloa enää ja olisin niin valmis jo kevääseen ja ballerinakeleihin. Olisin valmis grillaileen, sillä eilen vetäsin jo tän kevään ekat terassikahvit..Aurinko ja kahvi, täydellinen yhdistelmä <3 Ja illalla fiilistelin joulukuusta kaakaon kans ;)
Mutta joo, tää oli tällänen ajatuksen virta vailla sitä punaista lankaa. Toivottavasti huomenna ollaan liikkeellä vähän selkeemmillä silmukoilla ;)

6 kommenttia:

  1. MaGeet leGGarit!
    Mistä tilasit?

    VastaaPoista
  2. Onpa kukalliset housut :D -Aino

    VastaaPoista
  3. Jotenkin hajosin tuolle kuvasarjalle, kun katsoin ikkunasta ulos. Ollut koko viikon aurinkoista, mutta nyt siellä sataa lunta :D
    Minä tykkään talvesta itse, mutta itselläkin alkaa tulla jo sellainen fiilis, että tulisi se kevät, kun on niin kauniista auringonpaisteesta saanut jo nauttia. Ei viitsisi katsoa tuota harmaata loskapaskasäätä enää yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kans talvesta, mutta kyllä toi kevät vaan vie ;) Auringonpaiste ja pisamat <3

      Poista