keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

VIIME VIIKONLOPUN ASUA

Voi aurinko ja kevät! ♡ Pääsiäisviikonloppuna käytiin syömässä molempien vanhemmilla, joten hieman juhlavampi pukeutuminen oli mun mielestä aika oleellista. Päätin sitten,etten stressaa pukeutumisesta, joten pukeudun mun luottomekkoon, paksuihin sukkahousuihin ja neuleeseen. Mun ehkä tarvii pikkusen pahoitella,että ei olla vielä kuvaajan kanssa ihan täydellinen kuvaustiimi, mutta pikkuhiljaa varmasti saadaan homma rullaan paremmin :P

Oon viime aikoina löytänyt mustan värin asusteissa ja laukuissa uudelleen pitkän ruskeen kauden jälkeen uudelleen, joten mun mielestä tän asun kruunas mustat asusteet kultaisilla yksityiskohdilla. Katselin jo syksyllä,että mun mustat nilkkurit vetelee viimeisiään, mutta en vaan ollut saanut aikaseks hankkia uusia -tai no, en ollut nähnyt missään mustia kenkiä tarpeeks näteillä kultaisilla yksityiskohdilla. Defshopin yhteistyön tiimoilta sain valita heidän sivuiltaan muutamia kivoja juttuja, joista tänään esittelyyn pääsevät nämä ihanat nilkkurit ♡


 Takki / /Jacket  H&M
 Neule //Knit  Lindex
 Kaulakoru / /Necklace Kalevala
 Laukku //Bag  Michael Kors
Mekko // Dress  House
Sukkahousut//Tights H&M
Aurinkolasit//Sunglasses CVS
 Kengät / /Shoes - Jumex/Defshop*

Tässä nää ihanaiset nyt on♡ Jollain asteella musta tuntui,että kuinka oon menettänyt todella paljon, kun oon mennyt koko talven ilman mustia nilkkureita. Noi on ihan täydelliset. Ne on sirot&silti näyttävät, hyvät ajaa autolla ja mukavat kävellä.Oon nyt viimesen viikon hiippaillut näillä kengillä joka paikkaan, kun oon niin tyytyväinen näihin ♡ Defshopilla on tosi hyvä valikoima kenkiä ja vaatteita, joita kannattaa käydä katsomassa täältä. :)


*Kengät saatu Defshopilta.Postaus sisältää linkkejä, jotka eivät tuo bloggaajalle mainostuloja.

10 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia ja kivat kengät :) -Aino

    p.s. täytyy käydä tutustumassa Defshopiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Käy ihmeessä tutustumassa,että mitä kivaa löytyy :)

      Poista
  2. missä käyt värjäämässä hiukset? nätti liukuväri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kasvattanut omaa väriä takaisin viime kesästä asti, voisin ehkä tehdä postauksen hiuksista jossain kohtaa :)

      Poista
  3. Kiva asu! :) Voi olla, että vähän himoitsen tuota laukkua... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Toi laukku oli pitkään käyttämättä ja mietin jo sen pois myymistä, mutta sitten löysin sen "uudelleen" laukkunaulakosta :D Tosi kätevän kokoinen ja yllättävän paljon mahtuu xD

      Poista