tiistai 5. huhtikuuta 2016

HELMI-MAALISKUUN LOPPUNEET

Periaatteessa nää varmaan pitäis tehdä joka kuun loppun mennessä, mutta aloitin keräileen näitä purkkeja ja purnukoita vasta Nycin reissun jälkeen helmikuussa, joten nää on nyt 1,5 kuukaudelta.Musta näitä oli hauska keräillä, sillä samalla se avas myös silmiä siitä,että mitähän kaikkea sitä oikeesti kuluu :D Aika hiuspainotteiseltä tää vähän näyttäis, mutta toki joukkoon on mahtunut muutakin.


Pirkka- hiuslakkaa suosin nykyään halvan hinnan ja hyvän laadun takia,sillä mun hiukset on välillä aika haastavat. Batisten vaaleille hiuksille tarkoitettua kuivashampoota käytän nykyään, sillä sen sävy häivyttyy aika kivasti oman värin sekaan. Biozellin tyvisprayn sain Indisdaysin Bloggers' Inspiration Day-tapahtumasta syksyllä ja nyt sitten suihkuttelin senkin sitten pois.Hyviä tuotteita molemmat! :)

Nivean dödö on aika basic ja hyväksi havaittu. New Yorkin reissulle Marja toi myös Forever-kutsuilta tilaamani deodorantin, jota käytin koko reissun ja mietin,että välillä kainaloissa on sellanen vähän outo fiilis. Noh, en välittänyt siitä sitten sen enempää, kun ei ihossa näkynyt mitään outoa ja tadaa..Kun olin kotona menossa suihkuun lennon jälkeen, niin huomasin,että kainaloista oli palanut iho ihan rikki. Eli sanomattakin selvää,että mun ja ton dödön yhteistyö loppui sitten siihen.. :/

Victoria's Secretin Amber Romance sprayn sain kans suihkuteltua loppuun. Tuoksuna se on hyvä, mutta avattuja tuoksuja mulla on niin paljon,että oon tyytyväinen,että loppui. :) Lumenen Bright Now Vitamin C Dry Skin Cocktailia mulla on ollut käytössä jo monta vuotta. Ensin niinku salaa äitin kaapista kotona asuessa ja sitten sitä oli jo pakko ostaa jo omaankin kotiin xD Ihan kestolempparituote, jota ostan aina kaappiin varastoon Citymarketin  Lumene -40% -päiviltä 



Dermosilin Argan Oil- shampoon ja hoitoaineen tilasin joskus viime kesänä kokeiluun ja olin vähän kahden vaiheilla,että mitä mieltä näistä olin. Shampoo oli hyvä ja ainakin aluksi tuntui sopivan hiukselle, mutta hoitoaine ei sopinut mun hiuksille enää Suomen olosuhteissa, nää oli mukana myös Italiassa, jossa ne sopi vissiin veden kanssa paremmin yhteen. Ilmeisesti meillä on kovempi vesi, kuin Riminin nurkilla. Kuitenkin shampoon voisin ostaa uudelleen :)

Oon niin herkkä-ihoinen varsinkin talvi-aikaan,että Sebamed on ollut hyvä valinta. Tuoksusta plussaa :) Cliniquen ripsari oli hyvä, harja oli pieni, mutta hyvin väriä levittävä ja tätä varmasti ostan myöhemmin lisää, kun seuraavat putelit on käytetty pois. Lumenen Longwear Blur Foundation on ihan täydellinen meikkivoide mulle. Blurraa ihon pienet virheet, tekee ihosta tosi sileän näköisen ja tasoittaa sävyn nätisti olematta liian raskas - ja vielä kestää oikeesti koko päivän! Kestolemppari 


Mahtuuko joukkoon mitään teidän lemppareita? :)

Muistakaa muuten osallistua arvontaan, jos ette ole vielä osallistuneet. Arvonta löytyy täältä :)

4 kommenttia:

  1. Hyi kamala, mikä kainalotilanne :O Olisin varmasti reklamoinut tuon eteenpäin heti. Käytän muuten myös tuota Pirkka hiuslakkaa. Halpaa ja hyvä laatu, niin kuin sanoit :) -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jaksanut valittaa, kun mun iho taitaa tässä olla se "hankala" tässä. Tosi vaikea tietää etukäteen,että mikä sopii ja mikä ei :/ Toi hiuslakka on oikeesti tosi hyvää :D

      Poista
  2. Itekin kahtelin tuota Lumenen meikkivoidetta, mutta se ei tuntunut tarpeeksi vaalealta niin päädyin Max Factoriin :) Batistea löytyy tavallisena kaapista, kun oli alennuksessa mutta voisi tuota blondeille hiuksillekin tarkoitettua joskus kokeilla, auttaisi ehkä vähän tuon juurikasvun kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle toi Lumenen vaalein sävy on tarpeeks vaalea, onneks. Mua aina ärsyttää ihan suunnattomasti,että jos ostan jonkun BB- voiteen sävyä "light" ni sehän on ihan liian tumma.. Kannattaa kokeilla tota Batisten blondia, sillä se on oikeesti koukuttava. Ainakin mun hiukselle se on tosi hyvän sävyinen :)

      Poista