torstai 21. huhtikuuta 2016

NEULOTTU SIIVOUSLIINA

Tässä jo hetken aikaa sitten valmistunut siivousliina, jota en ooo remontin takia kerinnyt vielä esittelemään.Käytössähän tää on ollut jo hetken, mutta käytön jäljet näissä ei hirveesti näy :D Neulos joustaa kivasti ja on nopeasti valmis käyttöön. Eikä nukkaa, niinku talouspaperista voi jäädä sellasia pieniä paperikuituja.. Tästä langasta en osaa varmaks sanoa,että mitä on,sillä olin vaan lykännyt langan bambulankojen jämäpussiin eli oletan,että on jotain Lankamaailmasta ostettua jossain kohtaa :) Tällä kertaa tein tosta vähän isomman sillä suunnittelin tota isompien pintojen putsailuun :)


Varmasti paperi-insinöörinä mun pitäis varmaan koittaa kannattaa paperiteollisuutta, mutta oikeestaan oon kokenut uudelleen käytettävät bambuiset ja puuvillaiset siivousliinat/tiskirätit kaikista parhaiksi. Oon neulonut noita vuosien saatossa vinon pinon ja ne on joka päiväisessä käytössä. Vastoin lankojen hoito-ohjeita, oon pessyt noita ihan huoletta 60 asteessa ja joskus jopa 90 asteessa eikä ne oo mennyt miksikään.


Millaiset siivousliinat teillä on käytössä? Kiinnitättekö huomiota ympäristöystävällisyyteen? :)

8 kommenttia:

  1. Niin söpöjä, toiset osaa. <3 Ihanaa viikkistä <3

    VastaaPoista
  2. Käteviä, kun voi pestä moneen kertaan ja on handmadewithlove :) olet kätevä. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on oikeesti ihan älyttömän käteviä ollakseen noin helppoja ja kivoja tehdä :D

      Poista
  3. Mulle kanssa tälläisiä! Näyttää tosi kivalta :)) Pakko varmaan muistella miten sitä neulottiinkaan, on vähän päässyt unohtumaan kun viimeeksi yläasteella taisin neuloa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, noi on kyllä tosi käteviä. Niitä neuloo nopeesti tv:tä katsellessa ja ne kestää ihan älyttömän hyvin käyttöä ^_^

      Poista