keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

OVIKYLTIT

Remontin edetessä oon voinut pikkuhiljaa jo alkaa keskittyä tälläsiin hieman "turhamaisempiin" hankintoihin eli sisustussälään,niinkuin meillä kotona näitä nimitetään. Oon aina tykännyt,että jos oon ollut jossain kylässä,että wc ja sauna/kylppäri on selkeesti merktítty ja siitä se idea sitten lähti. Ehkä vähän niinku vahingossa :D Kävin viime viikolla taas Nekalan löytöliiterissä ja löysin nämä. Just mun väriset, rouheet ja merihenkiset. Ajattelin nyppästä noi rautalangat noista pois ja vetästä ne sitten kaksipuoliteipillä kiinni oviin, kunhan ne uudet ovet nyt vaan saadaan asennettua, eli nälkä on todellakin kasvanut syödessä, kun vaihdetaan jo väli-ovetkin, haha! :D
Onko teillä kyltit ovissa? Joko ootte laittanut kotia kevät kuntoon? :)

8 kommenttia:

  1. Meillä on messinkiset Lontoon antiikkimarkkinoilta ostetut. Kyllähän nyt kyltit pitää olla. Nuo ovat söpöt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmittaa,että en oo vielä käynyt Lontoon antiikkimarkkinoilla!! Oon monta kertaa suunnitellut,että SINNE, mutta.. Ens reissulle ajattelin aikatauluttaa niille ajan. Teidän kyltit on varmasti hienoa :D

      Poista
  2. Kivat kyltit, oikeastaan juuri sinun näköiset :) -Aino

    VastaaPoista
  3. Teetko remontista erikseen postauksen?

    VastaaPoista
  4. Tosi kivannäköiset kyltit! :) ihanan väriset ♥ Meillä on makkarinovessa bedroom kyltti :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Meillä on makkarin ovi lähes aina auki, niin en viittiny siihen sit laittaa kylttiä, kun näkyis vähän hassusti :/ Tykkään kuitenkin ovikylteistä ihan simona! ^_^

      Poista