maanantai 2. toukokuuta 2016

LETTINUTTURASYKKYRÄ

Tänään askartelin tälläsen letti+nutturasykkyrä-kampauksen töihin, sillä mua kiehtoo toi oma väri ihan hirveesti. Se on jotenkin niin nätin värinen,että on ihana, kun se näkyy!♥ Musta tuntuu,että jatkossa erilaisia lettikampauksia alkaa taas löytyy mun hiuksista enemmän, sillä ne on helppoja ja huolettomia kampauksia. Aiemmin, esim. amislukiossa pidin tosi paljon hollanninlettiä (luulin pitkään,että se on ranskan letti, muttaa.. teen letin aina itelle jotenkin nurinpäin, niin sillon sehän on siis hollannin letti :D ) ja joskus syksyllä alotin taas letteileen enemmän. Parastahan noissa on se,että ne on ihan kivoja, vaikka ne oliskin vähän hapsuilla sieltä täältä. Ne on vaan boheemimman näköisiä ;)


Teettekö usein lettejä? Onko teillä joku tietty letti mitä aina teette vai ootteko enemmän go with the flow- tyylillä? :)  Muistakaa katsoa myös päivän aiempi postaus! :)

18 kommenttia:

  1. Mä yritän tehä lettejä useinkin, mutta jotenkaan mä en oo vielä tajunnut sitä letittämisen juju :D toi näyttää kyllä kivalta kampaukselta ja sopii sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Lettien teko on kyllä kivaa, ite tykkään ihan hirvesti katsoa kaikkia tutoriaaleja kaikista kampauksista :)

      Poista
  2. Ihana tää lettikampaus! :-) Voi kun osaisin itsekkin tehdä lettikampauksia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kannattaa katsoa vaikka youtubessa kaikkia tutoriaaleja, niin niistä saa inspista tosi paljon :)

      Poista
  3. ihuna sykerrys <3 -Aino

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Kunpa osaisin itsekin tehdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nää on oikeesti ihan helppoja, meni varmaan 3 minuuttia tehdä! :D

      Poista
  5. Ihania lettejä, itse olen niin töhö ettei onnistu nuo päänmyötäiset, vaikka yritetty on. Silloin kun oli pitempi tukka, annoin kavereiden tehdä jos jonkinlaisia lettejä (yleensä kalanruotolettiä) tukkaani halutessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon pienestä pitäen vääntäny pikkusiskoille lettejä, niin joutunut oppiin ;) Oon miettiny,et sitten ku leikkaan hiukset,että kuinka niihin sit saa lettejä.. Kun pakko näitä on leikata jossain kohtaa :)

      Poista
  6. Voi miten kiva letti, tytölle väkerrän lettejä, mutta omat hiukset on tällä hetkellä niin lyhyet, ettei näihin lettejä saa, kasvatusurakka menossa (taas...).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuorempana, vielä kotona asuessa letitin aina pikkusiskojen hiuksia.. Kasvattelen kans tätä omaa väriä vielä vähän,että voin leikata noi värjätyt pois :)

      Poista
  7. Wow miten ihana kampaus ja sopii sulle hyvin :) Mä en osaa tehdä lettejä, vaikka oon kuinka yrittänyt harjoitella =/

    VastaaPoista