torstai 5. toukokuuta 2016

MARIMEKKO FOR TARGET

Tää sää sopii niin hyvin yhteen tämän päivän postauksen kanssa. Harvinaisen pirteetä! Olin ihan superüberhyperinnossani, kun luin ensimmäisen kerran tästä mun lemppareitten välisestä  yhteistyöstä! :D Mun Target ja mun Marimekko ♥ Ihanaa, mikä yhteistyö!♥ Ihan mielettömän kauniita vaatteita ja millä hinnoilla.. ainoa ongelmahan tässä oli se,että olin Suomessa ja Target rapakon takana, yhyy! Onneks mun ihananainen ystävä asustaa rapakon takana ja lupautui tuomaan mulle tälläsen ihanan  paidan. Mä niin nään itteni tossa ens kesänä. Koko kesän lemppari vaate. Sopii kaikkeen. Niin bueno 
Oon tosi pirtsakka ihminen ja oon aina rakastanut Marimekkoa, joten tää tuntuu niin oikeelta hommata tollanen paita. Mulla on vieläkin tallessa "Marimekko for H&M" -mallistosta mekko, laukku ja meikkipussi ♥ Mitäs mieltä ootte Marimekosta? Moniko on käynyt Targetissa? Ootteko jo tutustuneet näihin ihanuuksiin? :)

2 kommenttia: