keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

KOLMEN SUORA

Bongasin tälläsenkin parista blogista,joten päätin tehdä tän myös.En välttämättä oo ihan hirveesti kertonut itestäni, mutta toisaalta tälläsillä voi helposti avata itestään vähän uusia puolia..Kolmen suora, täältä tullaan!

3 asiaa joita odotan... juhannuksen päivystysvuoro töissä(ihmiset olkaa kipeitä, niin pääsen töihin), vielä 3 viikkoa kesälomaa, 2 eri pätkässä. Loma olis kiva..

3 asiaa joita haluan... rempata lisää kotona, säästää seuraaviin lomareissuihin ja alkaa kotoileen enemmän.Mua ärsyttää se,että oon aina menossa. Haluaisin rauhoittua enemmän :)

3 asiaa jota teen usein... räpellän iphonea, mietin asioita liiankin paljon, valokuvaan.

3 asiaa joista tykkään...tipsut, oma aika, kotoilu.



3 asiaa joista en tykkää...ötökät. Kammoon niitä ihan sikana. Oon aina kammonnut ötököitä, mutta kammo kasvo Brasiliassa, jossa käveli sellasia melkein 10 cm pitkiä torakoita kadulla. Yök! Hotellissa niitä ei onneks näkynyt :D En myöskään tykkää itsekkäistä "minäminäminä"-ihmisistä enkä liian kireistä aikatauluista.

3 asiaa mitä minun pitäisi tehdä... maksaa laskut, käydä kaupassa ja lähtee kaupunkia kohti, kun nähdään Marjan kanssa vihdoin!

3 asiaa mitä osaan... laittaa ruokaa&leipoa, irroittaa tarraa taustasta&taustaa tarrasta sekä ajaa pituusleikkuria.

3 asiaa jota en osaa...olla stressaamatta turhista, tunnistaa kasveja/sieniä luonnossa kunnolla, puhua enää kunnolla saksaa, oon unohtanut niin paljon, kun  kieltä ei enää tuu käytettyä.



3 asiaa jotka rauhoittavat minut...tipsuterapia, T:n kanssa asioista puhuminen , lenkkeily.

3 asiaa, jotka saavat minut stressaantumaan... kiire, haastavat ihmiset, äkilliset suunnitelmien muutokset.

3 asiaa mitä tein viikonloppuna...Olin töissä/ salakuuntelin South Park-festareita, vietettiin T:n kanssa laatuaikaa kotona sekä suunnittelin tulevia neuleprojekteja.Kiinnostaisko teitä kuulla niistä lisää? :)

3 asiaa mitä olen tehnyt viimeisen viikon aikana...pessyt pyykkiä, haaveillut lomasta ja siivonnut vaatehuoneesta kammotuksia pois. Tällä kertaa oon ollut aika tarkka,että käyttämättömät yli 5 vuotta vanhat lähtee ;)


Kuvituskuvina randomeita kuvia viime viikoilta. Vähän tälläsiä randomeita,2 ekaa otettu tärkeinä hetkinä ja kolmas bongattu facebookista :D

Ootteko jo tehneet tän?  Linkkejä peliin! :)

6 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus, menee ehdottomasti toteutukseen myös itsellä :) Hyi kamala nuo torakat, mä varmaan pyörtyisin jos näkisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis itsehän havaitsin ne torakat sillai ku mietin,et mikä sielä pimeessä hipas jalkaa :X Kiljumisenmäärä!! Käyn lukemassa sitten, kun oot postaillut! :D

      Poista
  2. Vähänkö kiva postaus!:) Pitää itsekki tehdä tää kesän aikana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, käyn sit lukemassa, kun oot postaillut tän! :D

      Poista
  3. Olipa kiva postaus!♥ Tämmöset ovat kivoja, sillä näissä oppii aina uutta. Monesta kohdasta tunnistin itseni :D Mä en ees tiiä mitä tekisin jos näkisin ton kokosen torakan. Kiljuisin varmaan niin että, koko kortteli kyllä kuulisi :D Pitääkin pistää tää postausidea korvan taakse! ;)

    VastaaPoista
  4. Mukava lukea sinusta lisää. -Aino

    VastaaPoista