lauantai 11. kesäkuuta 2016

LUKULISTALLA

Nyt varsinkin, kun oon elänyt reissulesken arkea,niin kirjoja ja muuta pikkuhommaa on löytynyt paljon enemmän, kun ei aina jaksa telkkariakaan katsoa. Kesällä kuitenkin sarjoista pyörii uusinnan uusinnat, joten ei aina nappaa..Lisäks, kun Emmerdalekin siirtyy kohta salkkareiden tilalle, niin päivään tulee puol tuntia lisää ;)

Mun kesäjuttuihin kuuluu ehdottomasti hömppäkirjat, joita tänäkin vuonna on Himoshoppaajat, jotka kaikki eivät päässeet kuvaan, sillä työpaikan "lainaa tästä"- hyllyssä ei ollut ihan kaikkia, mutta muistan pikkusiskoni kirjahyllyssä nähneeni puuttuvat kirjat. Sophie Kinsella vaan osaa hömppäilyn ;) Candace Bushnellilta ajattelin lukea ainakin nää Carrie-kirjat, jotka on tullut luettua jo monena kesänä..Vaikka nää sijoittuukin ajallisesti aikaan ennen sinkkistä, niin näissä on vaan sitä jotain. Kevyttä hömppää, jossa ei tarvi hirveesti miettiä :)

Ostin keväällä Marie Kondon Siivouksen elämänmullistavan taika-kirjan, mutta toistaseks en oo ihan vielä saanut sitä kipinää siivoomiseen. Ehkä vielä joskus ;)


Sitten ne tärkeimmät, eli Harry Potterit ♥ Oon lukenut pottereita siitä asti joka kesä, kun oon ollut 11-vuotias ja saanut ensimmäisen kirjan joululahjaksi.Muistan,että ala-asteella äiti hieman kyseenalaisti,että mitä oon oikeesti tehnyt kesälomapäivän aikana,kun sanoin,että oon lukenut koko päivän Pottereita ;) Mua jollain tavalla kyllä nolottaa se,että mihin kuntoon osa noista kirjoista on mennyt.. Kirjat on kiertänyt Espanjassa ja Italiassa meijän kanssa monta kesää, niin joskus ne ollut rannalla hiekassa tai ne on saanut aurinkorasvaa kans pikkusen..hups. Mutta niitä on rakastettu paljon!  ♥  



Ennen Italiaan lähtöä aloitin lukeen Kata Kärkkäisen Minä ja Morrison-kirjaa, joka oli kyllä vähän hämmentävä. Kirjasta tehtyä elokuvaa en oo ikinä nähnyt, joten musta oli ihan loogista lukea ensin kirja. Noh, tän kirjan jälkeen, en välttämättä kato elokuvaa..ei ollut ihan mun juttu :/

Ootteko tehneet lukulistaa kesälle? Onko mikään kirjoista tuttu? Luetteko paljon kirjoja? :)

8 kommenttia:

  1. Harry Potterit <3 Itsehän koen olevani ihan Molly Weasley, hiuksetkin täsmää ja ulkonäkö. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. ite oon aina tykännyt Pottereista ja kasvanut niiden kanssa <3

      Poista
  2. Sophie Kinsellan kirjat ovat kyllä ihan parhautta! :D♥ Himoshppaajat on luettu moneen kertaan, samoinkuin ne yksittäisetkin kirjat! Haha yritän aina katsoa, että näkyisikö jossain joku Kinsellan kirja jota en ole lukenut, mutta harvemmin löytyy mitään lukematonta :D Potterit ja Carrie-kirjat ovat myös mulla lukulistalla :') Eli aika hyvältä näyttää sun lukulista ;)

    Noiden lisäksi mun listalla on Susiraja niminen, suomalainen, fantasiasarja, taino pikemminkin viimeisen osan lukeminen :D Sitten jotain yksittäisiä kirjoja, joiden nimiä en muista. Tämmöisiä postauksia lisaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos :) Olisin toki voinut vielä lisätä Twilightit listalle, sillä kyllä nekin tulee luettua kesäisin.. nyt varsinkin, kun ostin sen uusimman kirjankin Nycistä..Pitää katsoa,että jos sais päiviteltyä tälläsiä vähän useammin! :)

      Poista
  3. Joutuu varmaan tuon uusimman Kinsellan lukemaan, vaikka Himoshoppaaja on välillä niin armottoman hömelö, että käy jopa ihan hermoon. Potterit ovat kyllä huippuja. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua jotenkin hämää noissa himoshoppaajissa se,kun töitten kautta oon tehnyt ihmisten rahojen käsittelyyn liittyviä juttuja, et kuinka typerä ihminen voi olla. Tai lähinnä hämmentää se,että oikeesti tollasia ihmisiä kuin toi päähenkilö on todella paljon :| Mut muuten noi on kivoja, aiemmin ennen työminää, tykkäsin näistä enemmän! :D Potterit <3

      Poista
  4. Nyt iski itsellekin hirmuinen lukuinto, näinköhän noita löytyisi englanniksi jostain lähikirjakaupasta...hmm.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Himoshoppaajia oon ainakin nähnyt cittarissa englanniks :) Tykkään tosi paljon lukea kirjoja, sillä jotenkin se on parempaa aivot narikkaan, kuin telkkari :D

      Poista