sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

AURINKOINEN AAMU

Aamulla oli ihanan aurinkoista, niin päätin lähteä lenkille, sillä ikinä ei tiedä kauanko se aurinko oikein paistaa ja tälläkin kertaa aurinko ei paistanut oikeestaan, kuin lenkin ajan -höh! :( Lenkille päälle valikoitui Defshopista saadut urheiluvaatteet, jotka kyllä toivat iloa lenkille..Varsinkin, kun oon varusteurheilija ;) Oon muuten tosi iloinen,että mun selfiepeili on eteisessä tosi kätevästi, jos ja kun T ei oo kotona kuvaamassa. Oon niin koukussa noihin housuihin, ne on niin pirteät,että mulle tulee aina hyvä mieli heti, kun laitan ne jalkaan, niin ihanat jalassa!


Kaulakoru / /Necklace Kalevala  
Kello//Watch  Suunto
Aurinkolasit// Sunnies Ginatricot
Trikoohousut // Leggings  Adidas/Defshop*
Paita // T-shirt Only/Defshop*
Toppi //Top Sublevel/Defshop*
 Kengät / /Shoes  Pittarello



Kävin heittämässä tunnin juoksu/hölkkälenkin, aina välillä vaihdellen lyhtypylväiden välein ja tuli kyllä tosi hyvä fiilis. Ihanan aurinkoinen aamu, aurinkoinen ilma ja ihanat treenivaatteet - voisko parempaa aamua olla! Pitäis kyllä lenkkeillä useemmin, sillä hyvä treeni- parempi mieli  

Jonkin verran oon stressaillut tässä viimeset viikot ens viikonloppuna olevia häitä ja sitä kaasoilua, mutta lenkin jälkeen olin kyllä ihan tyyni, mua ei ärsyttänyt edes pyykkitelineen kaatuminen pihalla :D Eikä se,että olin menossa iltavuoroon töihin, kun T olis kotona ja remppahommaakin olis vähän vielä jäljellä. Olo oli tyyni ja just sellanen,että antaa kaiken mennä omalla painollaan ^_^

*Treenivaatteet saatu Defshopilta.Postaus sisältää linkkejä, jotka eivät tuo bloggaajalle mainostuloja.

Ootteko lenkkeilleet viikonloppuna? Vaikuttaako teidän urheilumotivaatioon  kauniit urheiluvaatteet/välineet? :) Pirteää sunnuntainjatkoa! 

18 kommenttia:

  1. Reipas tyttö, kun kävi lenkillä. Minunkin pitäisi. -Aino

    VastaaPoista
  2. Salilta tultiin juuri miehen kanssa:) Mutta harmitti, kun viime tiistaina jäi zumba väliin, sillä siellä oli sijaisohjaaja ja kukaan ei voita meidän omaa opea!! Mutta ensi tiistaina uusi yritys. Kyllä ne kivat ja kauniit urheiluasut vaikuttaa ja piristävät ainakin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kans muutama vuosi sitten zumbassa ja aina välillä zumbailen kotona, kun mulla on ne dvt:t! :D Zumba on kyllä kivaa ja tehokasta! :D Niin piristävät- aina. TYkkään,että urheiluvaatteet on pirteän väriset :D

      Poista
  3. Oii onpa pirteä lenkkiasu! <3 Kyllä tuossa kelpaa lenkkeillä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Musta noi on niin ihanat, kun ne on pirteät ja niistä tulee aina hyvälle tuulelle! ^_^

      Poista
  4. Toinen varusteurheilija ilmoittautuu! Voispa aina vain ostaa lisää treenikamoja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kans hamstrata treenivaatteita,nyt oon hankkiutunut niitä vanhemmista eroon.. joten uusille oli todellakin tarvetta :D Ehkä vähän jopa hämmentävää,että kuinka paljon kauniit treenivaatteet piristää ja kuinka kiva niitä on kaupoissa kattella <3

      Poista
  5. Kivat noi treenihousut :) ihanan pirteet <3 !!

    VastaaPoista
  6. Ainoo mikä saa motivoimaan liikkumaan, on hyvä sää. Kauniilla säällä tulee sellainen, että pakko päästä ulos ihan ulkoilun takia, eikä niinkän liikunnan. Varusteina menee halvimmat rytkät mitä löytyy, yleensä Lidlistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joskus käynyt lenkillä hirveessä räntäsateessa ja ollut sitten sen jälkeen viikon kipeänä, joten oon sit vaan jumppaillut/zumbaillut huonolla kelillä vaan sisällä. ELi kelillä on kyllä väliä! :D Oon ostanut Lidlistäkin tosi paljon urheiluvaatteita ja ne on kans ollut hyviä! :D

      Poista
  7. Oi vitsit mitkä ihanat treenipöksyt!!♥ Mulla itellä jotenkin kohoaa toi motivaaio just esim lenkkeilyä kohtaan kivojen vaatteiden ansiosta! Kivat treenivaatteet laittaakin ihan mielellään päälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!♥ Vaatteilla on kyllä suuri vaikutus treenivaatteisiin, sillä motivaatio kasvaa hurjasti, kun on kivat vaatteet! :D

      Poista