lauantai 16. heinäkuuta 2016

#LAHJOTTU

Istun täälä kampaajalla ja odottelen omaa vuoroani, joten ajattelin postailla vielä tän ennenkö alan keskittyyn hiustenlaittoon, meikkiin sekä mekkoon ihan kunnolla. Tänään on tää suuri päivä, jollon saan kunnian toimia kaasona. Toivotaan,että kaikki menee hyvin eikä vettä sada.  Mulla on ollut ihan käsittämätön arpa-onni viime aikoina ja oon kyllä ollut tosi iloinen näistä mitä oon voittanut! Tänään ajattelin jahdata myös hääkimppua, heh :D  Mun mielestä on ihanaa,että vielä järjestetään erilaisia arvontoja ja ainakin ite tuun niistä aina hyvälle tuulelle! ^_^

Ensin voitin Annin blogista Batteryn energiajuomaa laatikollisen, jotka hyvänä isosiskona jaoin pikkusiskojen& tietysti  myös T:n kanssa. Näiden postituksessa Helgingistä Tampereelle kesti kuta kuinkin 1,5kk, mutta ei anneta sen häiritä ;)




Sitten arpaonni suosi Mysterios M:n blogista  voitin kasvorasvaa, joka kuulosti heti sellaselta, josta tykkäisin ja käytössä rasva on ollut iholle todella hyvä.Mun iho on yleensä tosi herkkä, mutta tästä se on kyllä tykännyt tosi paljon! :) Täytyy kyllä tunnustaa,että välttämättä en olis Himalaya merkkiä osannut edes kokeilla,mutta jatkossa pidän kyllä silmät auki, sillä merkki vaikuttaa todella kivalta :D



Heidin blogissa arvottiin uutta Jenkki-purkkaa, jota olin jo aiemmin kuolaillut blogeissa, mutta kaupasta en sitä vielä ollut bongannut.Ainakaan meijän lähikauppaan tätä ei oo vieläkään tullut, joten purkkaa on maisteltu innolla - siis minä, työkaverit ja pikkusisko :)


Ennin kengissä blogin arvonnassa arpa-onni toi Dry Roasted Cashews- tuotepaketin. En tiedä kuinka siinä kävi niin,että nää hävis ihan älyttömän nopeesti, haha! :D En ollut edes ajatellut,että cashew-pähkinöitä vois maustaa ja totesinkin nää paremmiks esim. automatkoille kuin sipsit. En oo näitä vaan nähnyt vielä missään kaupassa, toivottavasti löytyis jostain :)


Mietin tossa,että voisin harkita jotain pientä arvontaa ihan näitten omien arpajaisvoittojen kunniaksi.. Miltä tälläinen kuulostais? Suosiiko teitä yleensä arpaonni? :)

P.s. Pahoittelen,että fontit hyppii.. jostain syystä puhelimella postaessa tekee AINA näin :(

10 kommenttia:

  1. Sua on kyllä onni suosinut! :D

    VastaaPoista
  2. Kolmen vuoden aikana olen kahdesta blogiarvonnasta (tai oikeestaan kolmesta) voittanut. Yksi meni ohi, kun en huomannut katsoa sähköpostia (koska unohdan aina, että olen osallistunut arvontaan), mutta kaksi muuta löysi perille. Viimeisimmän kanssa oli vähän väärinymmärryksiä toimituksessa, mutta löysi sekin perille.

    Ja lapsena tosiaan voitin aina diskon arpajaisista kaikkea enemmän tai vähemmän hyödytöntä krääsää. Yhtä sieltä voitettua tietokonepeliä tuli kyllä pelattua jonkin verran, mutta ehkä sen ikäisenä örkkien tappaminen miekalla ja/tai jousella oli vähän pelottavaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo aiemmin voittanut mitään,että nyt oli tähdet oikeissa paikoissa taivaalla, kun onni suosi :) Emmää kyllä varmaan voittanut nuorempanakaan mitään, eli senkin takia oon ihan liekeissä näistä :D :D :D

      Poista
  3. Oho vähänkö oot voittanut paljon kaikkea kivaa ja hyödyllistä ;) Mä itse oon voitanut blogeista joku viisi kertaa :D Kaikkea kivaa on kyllä tullut voitettua :) Arvonta olis kyllä kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta arvonnat on kyllä kivoja, kun välttämättä noita tuotteita ei tulis muuten testailtua. Esim. toi kasvorasva on ollut ihan täydellinen mun iholle <3 Pitää kattoo, jos sais arvonnan väsäiltyä ;)

      Poista
  4. Wau ihan mahtavaa, johan on ollut onnea matkassa. Toivottavasti nappasit hääkimpunkin. :) Nyt vaan lotto vetämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhyy, en saanut kimppua kiinni.. mutta laitoin loton ;)

      Poista
  5. Hyviä voittoja. -Aino

    VastaaPoista