keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

MAANANTAI

Kävin maanantaina kampaajalla, jonka olin varannut jo aikaa sitten.. Mutta koska 7 päivän työputki teki musta lähes dementikon, niin muistin sen vasta sunnuntai-iltana, kun pääsin töistä..Mikä ihana, ylläri, haha! :D  Mun piti käydä jo aiemmin leikkaamassa hiuksia, mutta en oo vaan saanut aikaseks ja ennen Italian reissua sitten leikkasinkin näistä reilu 10 cm pois, sillä latvat oli aika kärsineet. Tällä kertaa leikkailtiin vaan 5 cm pois,mutta teki kyllä hiuksille tosi hyvää, lisäks leikattiin vähän kerroksittain.Seuraavalla kerralla vois sitten taas leikata vähän lisää, sillä niskasta oma väri on jo aika pitkällä ja haluan ton blondin pois ;)


Asuna mulla oli aika basic asu, joka on nopea pukea ja mukava päällä. Sellanen, kun lähtee kiireellä ja vaan koittaa napata siistit vaatteet. Tykkään tosi paljon tosta neuleesta, joka on kevyt, mutta lämmin. Pitäis ostaa uudet ruskeat ballerinat, sillä molemmat ruskeat, mitä mulla on, on ihan kamalassa kunnossa.. eli viimenen kesä molemmilla pareilla :(


                                                            Kaulakoru / /Necklace Kalevala  
 Laukku //Bag  Michael Kors
Farkut // Jeans 
Cinque stelle
Paita // T-shirt Lindex 
Neule// Knit H&M
 Kengät / /Shoes  Skopunkten



Oon tosi tyytyväinen siihen paljonko oma väri on kasvanut reilussa vuodessa ja siitä,että oma väri on noin nätin väristä. Oon koittanut ja tollasta väriä en oo saanu vaikka olisin kuinka värjännyt.. En sano,että välttämättä jään omaan väriin, ehkä otan raitoja, mutta koko päätä en enää värjää, sillä haluaisin hiuksista mahdollisimman hyvä kuntoiset ja terveet :)

Oon ajatellut,että hiukset on aika tasasen väriset latvasta, mutta kuvasta voi hyvin päätellä,että eihän ne oo.. Eli täytyy vielä sävyttää latvat ennen ens viikkoa ja kaasoilua. Latvoista olis toki voinut leikata enemmänkin, mutta halusin jättää pituutta vielä toistaseks :)


Oletettavasti mulla loppuu hiusöljyt tän kuun aikana, joten ostin valmiiks Simin Argan Care Miracle elixir Oil treatmentin, sillä musta näissäkin on hyvä tukea paikallisia, Simin tehdashan sijaitsee ihan muutaman kilometrin päässä meijän kotoa.Tuote tuoksuu ihan älyttömän hyvältä ja tuntuu hiuksissa tosi kevyeltä ja hoitavalta. :)


Jollain tavalla tässä mietiskelin,että pitää alkaa käymään säännöllisimmin kampaajalla, sillä käynnistä tuli tosi hyvä fiilis ja hiukset kiittää :)

Käyttekö säännöllisesti kampaajalla? Onko Sim Sensitiven tuotteet tuttuja? :)

14 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä todella kivat hiukset <3 Mä itse käyn tosi epäsäännöllisesti kampajaalla, viimeksi kävin pari kuukautta sitten ja sitä ennen olikin kulunut lähes 1,5-vuotta :D Tuo neule on muuten tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 oon kans tosi laiska käymään kampaajalla, kun jotenkin se on vaan niin työlästä ujuttaa aika sopiin kalenteriin.. Lisäks nyt ku oon kasvattanut omaa väriä ni oon kokenu et helpoin napsia karvoja vaan kotona.. Edellisestä kerrasta kampaajalla mullakin tais olla melkein se 1,5 vuotta, heh :D

      Poista
  2. Sulla on ihan selvä köyhän naisen liukuvärjäys.Kauniit hiukset silti. -Aino

    VastaaPoista
  3. Kiva asu, ihana tuo neule. :) Mä oon tykännyt tosi paljon noista Sim Sensitiven tuotteista, varsinkin se niiden volume-shampoo on ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Aiemmin käytin Sim Sensitiveä vähän enemmän, mutta sitten kävi jotain mystistä ja ostin muita merkkejä :/ Kun saan noi kaikki kaikki vajaat purkit purkit pois kylppäristä, niin ostan seuraavaks Simiä! ^_^

      Poista
  4. Sim hiustuotteet ovat kyllä tosi hyviä. :) Kaunis on kyllä oma hiusvärisi, joten kannattaa vaan jaksaa, jaksaa. <3 Sieltä se tulee kyllä. <3 Sama tekisi tehdä mieli itsekin, mutta ties vaikka olisikin jo ihan harmaat hiukset ne omat. ;)

    Kivaa viikkoa Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oman värin kasvatus on kyllä aika iso homma, mutta oon todennut,että se kannattaa :)

      Poista
  5. Mulla on kampaaja aina tasan 8 viikon välein ja näin tummatukkaisena se on aikalailla hyvä väliä - tosin viimeiset kaksi viikkoa ennen kampaajaa menee pärrätessä kamalaa tyvikasvua :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko vielä käyttänyt niitä Biozellin tyvisprayta? :) Oon ehkä maailman laiskin käymään kampaajalla, että mulle 8 viikkoa olis kyllä ihan jäätävä järjestelykysymys :D :D

      Poista
  6. Käyn aika harvoin kampaajalla, koska kun olen käynyt, on siellä veloitettu ihan älyttömiä summia, 150-200€/kerta ja lopputulos oli 2/3 kerrasta huonompi kuin kampaajalle mentäessä. Viime kerta oli onneksi ihan kiva, mutta kasvattelen nyt vielä hiuksia kesän ajan ja syksyllä voisi käydä leikkaamassa latvoja, kun ne kuitenkin kuivaa vielä kesällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi pihi laittaan rahaa kampaamokäynteihin, sillä oon tosi nirso/haastava/helposti pettyvä siihen lopputulokseen ajatellen. Nyt kuitenkin oli tosi kiva käydä kampaajalla, kun oon kattellu ystävän hienosti laitettuja hiuksia yli 10 vuotta, niin tiesin,että sinne on kiva mennä :) Eikä leikkaus, pesu ja kampaus ollut kuin 25 euroa :) Päätin,että meen taas syksyllä uudestaan, kun toi on niin totta,että latvat kärsii kesällä ! ^_^

      Poista
  7. Kiva asu ja ihana pitkä ja hyväkuntoinen tukka sulla! Tulin muuten eka kertaa käymään sivullasi ja jäinpä lukijaksi. Tuu kylään :)

    Maiccu
    http://mansikoitajavaahtokarkkeja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos :) Hiukset mulla on lyhyentynyt viime syksystä jonkun 25 cm, mutta onhan ne vielä pitkät :) Tuun kurkkaileen :)

      Poista