torstai 14. heinäkuuta 2016

SIMPUKKALYHDYT

Viime kesänä vietin Italiassa pari viikkoa ja ronttasin sitten simpukoita aika kasan myös kotiin päin. Kuitenkin liian vähän ja nyt viime reissulta keräsin taas vähän lisää niitä, T:n (epä)onneksi.Nyt vasta sain lyhdyn puhdistettua ja simpukat uudelleen aseteltua. Tykkään tosi paljon siitä,että meijän koti on aika merellisesti sisustettu, joten simpukat sopii mun mielestä noihi lyhtyihin ihan älyttömän hyvin! :) 


Nyt illatkin alkaa jo viilentyä ja pimentyä, niin musta on ihana sytytellä kynttilöitä ja fiilistellä niitä katsellessa. Mietin ensin,että olisin laittanut nää pihalle, mutta sitten päätin,että nää sopii olkkariin sen verran hyvin,että jäävät sinne :) Lyhdyt on ostetty Jyskistä ja kaikki simpukat on omin pikkukätösin kerätty Italiasta,Riccionen rannalta, jolloin Adrianmeri on muovannut niistä sellaisia kuin ne nyt on. Voi morjes,mä niin kaipaan tonne rannalle. Se aurinko, se meri ja se koko paikka! 

Joko ootte alkaneet fiilistellä tulevaa syksyä? Joko kynttilät on kaivettu esiin? :)

10 kommenttia:

  1. Mä tavallaan jotenkin ootan jo syksyä, mikä on vähän hassua, sillä eihän tässä oo vielä edes ollut kunnon kesää :D Mutta just noi kynttilät on oikeesti aika suuri syy syksyn fiilistelyyn♥ Toki kesälläkin voi kynttilöitä polttaa, mutta harvemmin mun tulee niitä polteltua :') Noi lyhdyt kyllä näyttävät ihanilta! I want♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin eilen kaupoilla ja sielä oli monessa kaupassa jo ihan täys syksy käynnissä! :D Oon niin syksy ihminen kuin vaan voi olla.. Noita lyhtyjä kannattaa kyllä hakea, kun niihin voi laittaa oikeestaan mitä vaan, eikä hintakaan jyskissä ollut kuin 5 euroa/lyhty..:D

      Poista
  2. Kauniita simpukoita ja hyvä idea :) -Aino

    VastaaPoista
  3. Eeikä, vähänkö noi on ihanat! <3 Mä en oota yhtään syksyä, haluan vaan nauttia kesästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tykkään kyllä kesästä, mutta syksyssä on sitä jotain ;)

      Poista
  4. Ihan tosikivan näköiset nuo lyhdyt, simpukat tuo kivasti vähän juuri merellistä tunnelma!:) Mä nautin vieläkesästä, mutta toisaalta syksy on mun lempparivuoden aika, joten kyllä sitkin jo vähän odotetaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon kyllä niin merellisillä fiiliksillä kotona aina,että noi sopii niin hyvin <3 SYKSY<3

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tällänen aika nopea ja persoonallinen ratkaisu ^_^

      Poista