perjantai 12. elokuuta 2016

ALELÖYTÖJÄ VICTORIA'S SECRETILTÄ

Käytiin  parin viikon takaisella Helsingin reissulla myös Victoria's secretillä,josta mukaan tarttui Prime &set makeup spray, joka todellakin toimii!! Aiemmin olin hieman skeptinen tälläisistä tuotteista, mutta tolla saa meikin pysyyn iha täydellisenä koko päivän. Mun iholla on hirveä tarve kiiltää t-alueelta päivän mittaan ja harvemmin jaksan lisätä puuteria päivän mittaan,joten lopputuloksen voi arvata. 

En oo nytten kesän aikana käyttänyt mitään primeria, sillä oon mennyt oikeestaan vaan BB-voide+aurinkopuuteri+puuteri+ripsiväri-linjalla. En oo siis hirveesti panostanut meikkailuun. Kokeilin tota suihketta jo autossa takaisin tulomatkalla Helsingistä Tampereelle ja musta se tuntui iholla tosi hyvältä. Tuote suihkutetaan iholle noin 30 cm päästä ja annetaan kuivua. Ensin tuote tuntuu vähän tahmaiselta, mutta kuivuttuaan tuote on täysin matta ja kestävä. Musta tuntuu,että tuote muuttaa meikit jopa hieman vedenkestäviks, sillä edes vesisade  kaatosade ei saanut meikkejä lähteeen :D Olivat siis vielä semisiistit vaikka kävelin töihin autolta eli noin 100 m ;) 


Ostin myös uuden ripsivärin, mutten avannut pakettia vielä, sillä otan ripsivärin kokeiluun vasta myöhemmin. Ripsiväri on ilmeisesti vähän isommassa alessa, sillä sen hinta oli 10 euroa, samoin kuin primerispraynkin. En muista että olisin aiemmin nähnyt näitä Suomen VS:llä, mutta reissuissa aion kyllä kiinnittää näihin huomiota enemmän. Oon aina vaan ostanut VS:ltä jumppahousuja, rasvoja ja bodymistejä, mutta varsinaiset kosmetiikat/meikit on kyllä jäänyt aina ostamatta. Toivottavasti ripsiväri on yhtä hyvä kuin primeri! :D


Oon löytänyt tosi huonosti aleista mitään(ja juuri muistin yhden jutun, mikä piti esitellä kans..), vaikka tokikaan en oo kyllä hirveesti edes hakenut mitään. Tällä hetkellä kaapeista löytyy vähän kaikenlaista, niin turha kerätä ylimääräisiä juttuja - joita ei välttis tulis edes käytettyä. Näihin alelöytöihin oon kuitenkin tosi tyytyväinen :)

Millaisia alelöytöjä ootte tehneet? Ostatteko aleista enemmän vai fiiliksen mukaan, kun täydellinen tuote tulee vastaan? :)

12 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä tuotteelta tuo primerispray :) En oo koskaan ostanut mitään Victoria Secretiltä, joskus miettinyt niitä bodymisteja, mutta siihen sitten jäänyt :D Alesta ostan kyllä usein tuotteita, joskus myös heräteostoksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tykännyt tosta, kun sen koostumus muuttaa meikin pysyvyyden ihan täysin! ^_^ En oo hirveesti ostanut Suomen VS oikein mitään, kun sielä on niin kallista yleensä. Hintaero rapakon taakse on niin jäätävä :O Ollaan siis ostokäyttäymisessä samanlaisia ;)

      Poista
  2. Aika pitkälti ostan silloin, kun täydelliseltä vaikuttava tuote tulee vastaan. Muutamia ostoksia on tehty tänä kesänä täysihintaisena, jotka ei olekaan käytännössä ihan niin täydellisiä. Esim. siinä vaiheessa kun löytää alkukesästä täydellisen vaalean kalpealle lakanalle tarkoitetun meikkivoiteen, ei se ehkä näin loppukesästä olekaan enää parhain sävy koskaan kun kasvot on ottaneet väriä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä niin tiedän ton tunteen, että meikkivoide ei kohta enää ookaan oikeen sävyinen.. yleensä kaikki on mulle liian tummia :( En oo saanut aurinkoa Italian reissun jälkeen, joten oon oikeestaan sellanen talvikalpea vieläkin.. :D

      Poista
  3. Hyvän kuuloinen tuo spray, ehkä voisi kokeillakin. :) Mulla on nyt NYX:in vastaava, tosin se dewy finish, ei matta. Kuivaihoisena aina vähän pelkään kaikkia mattajuttuja :D

    Itse olen ostanut tänä kesänä alesta lähinnä vaatteita, kosmetiikkaa ei ole tarvinnut hirveästi uusia. Harvoin lähden alesta mitään tiettyä metsästämään, katson mitä tulee vastaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin viime viikolla kyyläilemässä NYX:in hyllyä ja kattelin kyllä niittenkin noita sprayitä, mutten nyt vielä osannut päättää,että kumpi niistä olis kivempi kokeilla :D Sielä oli myös niitä kivoja primereita(tuubissa) joita saatoin vähän kyylätä kans ;) Oon ostanut tosi huonosti alesta mitään, kun yleensä mulla on aina selvät pläänit mitä haetaan, mutta nyt oon ollut vähän huono tekeen pläänejä/ jaksanut mennä kauppaan asti. Nettishoppailua tulee välillä harrastettua, mutta sitäkään ei aina "kerkiä" :/

      Poista
  4. Hyvän kuuloinen tuo spray, ehkä voisi kokeillakin. :) Mulla on nyt NYX:in vastaava, tosin se dewy finish, ei matta. Kuivaihoisena aina vähän pelkään kaikkia mattajuttuja :D

    Itse olen ostanut tänä kesänä alesta lähinnä vaatteita, kosmetiikkaa ei ole tarvinnut hirveästi uusia. Harvoin lähden alesta mitään tiettyä metsästämään, katson mitä tulee vastaan. :)

    VastaaPoista
  5. Mahtavia löytöjä! VSllä on kyl nyt ollu mega-alet ja siel on tullut tehtyä kivoja löytöjä itekin :) Ja kerro sit ihmeessä meille tykkäilitkö tosta ripsarista <3 VSn huulikiillot ainakin on ollut positiivisia ylläreitä :)

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy postailla sitten, kun saan ripsarin käyttöön :) En oo niitä huulikiiltoja vielä kokeillut, mutta ovat ostoslistalla ;)

      Poista
  6. Kuulostaa mukavalta tuotteelta, tuo spray. Voisin harkita kokeilua myös :) -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, jos liikkeestä sitä vielä löytyy :)

      Poista