torstai 18. elokuuta 2016

PINK PINK

Mullahan oli jäänyt luonnoksiin tällänen lymyileen.. :D Eli tosiaan, kun käytiin NYCissä Victoria's Secretillä, niin kun osti yli 50 dollarilla niin sai kaupan päälle vyölaukun ja mukitelineen. Eli todella käytännölliset jutut - oikeesti. Vyölaukut ei oo vielä ihan rantautunut Suomeen, mutta näkisin,että ehkä ens kesänä? Välillä oon tipsujen kans lenkillä askarrellu sellasia viritelmiä, kun ei oo ollut taskuja,että oikeesti ihan kätevä käytössä, vaikka onkin ehkä vähän nolon näköinen. Mukitelineessä oon kantanut avaimia, kun oon leikannut nurmikkoa eikä oo ollut taskuja. Oon tykännyt näistä vaikka ehkä maailman kauneimmat ne ei oo.. :)


Mitä mieltä ootte? Hot or not? ;)

10 kommenttia:

  1. Mä oon oikeesti myös välillä miettinyt vyölaukkua :D Ne on niin käteviä! Mutta ei ehkä sovi mun tyyliin.. Toi sun näyttää kyllä kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kätevä, mut jollain tavalla mietin et onko se siltikään niin kiva, että pääsee jatkoon..? :)

      Poista
  2. Siis oikeesti, onko vyölaukut taas tulossa muotiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! En oo ihan varma, et mitä mieltä oon.. :) Ainakin talvella NYCissä niitä oli paljon kaupoissa, et kai ne tulee tännekin..

      Poista
  3. Onpas nätinvärinen. Itse en tykkää vyölaukuista yhtään. Liian kasaria. -Aino

    VastaaPoista
  4. Mä oon monesti miettinyt, kun oon ollu lähdössä lenkille kesällä ilman takkia eikä lenkkihousuissa oo taskuja, että vyölaukku olis tosi kätevä. :D Siihen sais avaimen ja puhelimen niin näppärästi! Eli en ehkä omalla rahalla sitä ostaisi, mutta jos saisin tuolla tavalla ilmaiseksi niin kyllä mä ainakin lenkillä käyttäisin. :) Toki asun maalla niin täällä nyt ei muutenkaan kukaan ihmettele mitään kasariasusteita. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi kyllä oikeesti kätevä, kun sinne saa kaiken tarpeellisen mukaan, eikä tarvi kantaa käsissä mitään. Silti vähän kyllä välillä epäröin tota.. :) musta tuntuu, ettei täälä kaupungissakaan kukaan kato mitä on päällä :D

      Poista
  5. Tuollainen vyölaukku voisi vielä mennäkin, aika suloinen :)

    VastaaPoista