lauantai 27. elokuuta 2016

UUDET SIVELTIMET


Mua on jo pitkään ärsyttänyt se,että mun siveltimet on mennyt huonoon kuntoon ja luonnollisesti se tarkoittaa rahan menoa.. Mun ajatusmaailmaan ei oikein mahdu se,että käyttäisin meikkisiveltimiin ihan hirveetä summaa, kun ne kuluu käytössä eikä välttämättä kestä pesuista huolimatta kovinkaan pitkää aikaa. Toki siveltimissä on eroja, mutta en siltikään olis valmis maksaan puuterisiveltimestä mitään 20-30 euroa vain koska merkki. 

Olisko ollut viime syksynä, kun löysin Lidlistä ensimmäisen kerran näitä Miomaren siveltimiä tyyliin 2 euroa sivellin ja niistä oon kyllä tykännyt ja ne on kestänyt tosi hyvin.Oon aiemmin siis ostanut oikeestaan vaan jotain H&M:n siveltimiä, joten varsinaisesti "merkki" siveltimistä mulla ei oo kokemusta. Voi sitä riemua, kun kävin tässä viikolla Lidlissä ja löysin tän 7 applikaattorin setin 7 eurolla! :D


Siveltimet on to-del-la pehmeät ja voin jo kuvitella,että kuinka hyvä jälki noilla tulee - kun edellisistä Miomaren siveltimistäkin tuli hyvä jälki ^_^ Erityisesti tykkään noissa siitä,että ne on kaikki nyt sitten samaa sarjaa eikä kaikki siveltimet oo eri värisiä ja -mallisia. Siveltimien mukana tuli myös tollanen säilytyspussukka, jonka kyllä jo laitoin kiertoon, kun mulla noi on aina esillä omassa purnukassaan.


Oon tosi iloinen,että Suomessa Lidl ja aina välillä toivon,että saatais vielä Aldikin tänne. Välillä tuntuu,että hintatasot kaupoissa ei oo ihan euroopan tasolla, jos vertaa esim. Saksaan tai Italiaan. Mutta parempaan suuntaan ollaan menossa :) 

Ootteko kokeilleet Miomarea? Minkä merkkisiä siveltimiä teillä on? Panostatteko laatuun vai pihistättekö hinnassa? :)



14 kommenttia:

  1. En oo kokeillut noita mutta ite kans en oo käyttäny isoja summia siveltimiin, kun hyviä saa toki edullisemminkin :). Hyvä että löysit noi!

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siveltimissä on kyllä paljon eroja,mutta noi on ollut käytössä hyviä ja kestäviä :) Kannattaa kokeilla, jos eteen tulee :)

      Poista
  2. Pitää hei kokeilla noita siveltimiä jos tulee vastaan Lidlissä! :D Tarvisin itsekki nimettäin lisää siveltimiä :) Ja nuo vaikuttaa hyviltä ja edullisilta.

    VastaaPoista
  3. Olipas edulliset. Olisin myös ostanut :) -Aino

    VastaaPoista
  4. Mistäs tuo lasi muuten on? Näppäsin liian aikaisin. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikeasta, en muista mallin nimeä.. Mut ihan parin euron :)

      Poista
  5. Nykyään edullisestikin voi saada hyvää. Kivan näköiset siveltimet. <3

    VastaaPoista
  6. Hyvän näköiset siveltimet, eikä todellakaan pahan hintaiset! :) Koska Terhi nähään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs kyllä nähdä!! Mä laitan sulle viestiä ni katotaan aikatauluja :D

      Poista
  7. Ompas hyvännäköiset siveltimet ja vielä noin halvalla! Pitääkin käydä ehkä etsimässä itellekin ;)

    VastaaPoista