maanantai 19. syyskuuta 2016

16 x SYKSYISIÄ LAUSEITA

Bongasin paristakin eri blogista tälläsen syksyisen "jatka lausetta"-jutun ja päätin sitten kans tehdä tän. Kuvituskuvina käytin viime vuoden syksyltä olevia instakuvia - jos haluat seurata mua instassa, niin mut löytää sieltä nimimerkillä t3rhij  :)

Syksyltä odotan yhdessä oloa T:n kanssa, Miamin reissua, halloweenia, jouluvalmistelujen aloitusta,omia synttäreitä, hyviä syysilmoja yms.Syksy on mun lemppari vuodenaika, mutta siltikään en tiedä mikä on se juttu,jota odotan kaikista eniten? Ehkä tänä vuonna se on,että meijän arki normalisoituu :)

Syksyssä jännittää oikeestaan mua ei sinänsä jännitä muu, kuin mitä tää syksy tuo tulleessaan. Tiedän,että jotain muutoksia on varmasti tulossa.Niiden suuruudesta en vielä tiedä, mutta varmasti jotain.

Syksyssä parasta on pimenevät illat, halloween, kynttilät, lämpimät juomat, sohvan nurkassa nysväys.Mietin tossa,että pitäis varmaan kattella tällekin syksylle joku uus ihana tee, mitä vois sitten lipittää sohvan nurkassa.. Tai sitten vois vaan odotella sitä Starbucksin pumpkin spice lattea ^_^


Hankalinta syksyssä on on ehkä miettiä mitä pukee päälle. Yleensä puen liikaa! :D Tykkään syksyisin pukea kunnolla, sillä mun vastustuskyky on vähän heikko. Aloitin kuitenkin jo vastustuskykyä lisäävät vitamiinit :)

Syksyssä inhottavinta on jos se kestää liian kauan, eikä talvi alakaan niin nopeasti kuin haluaisin..Esimerkiksi viime talvi oli kyllä vähän huono. 

Syksyllä aion lenkkeillä paljon ja nauttia hyvistä ulko-ilmoista (toive-ajattelua,sataa kuitenkin..). Lisäks ajatteltiin tehdä päiväreissu Tuuriin, kun katteltiin tossa yks päivä sitä Tuuri-ohjelmaa ja edellisestä reissusta on liian pitkä aika :D


Joka syksy minä mietin,että en välttämättä tarvi enää yksiäkään uusia villasukkia.. sitten kuitenkin neulon niitä parit lisää. Tällä hetkellä puikolla on uudet sukat T:lle 


Joka syksy täytyy ainakin kerran tehdä omenahilloa. Tänä vuonna teen ehkä vielä pari kertaa, kun ensimmäisellä kerralla hilloa tuli niin vähän.. Ehkä seuraava satsi on sitten jo parempi ja isompi :)

Syksyyn kuuluu ehdottomasti kurpitsat - AINA :D Mulla on ihan täydellinen kurpitsan koverrin, jolla saa kurpitsan koverrettua about 2 minuutissa ja oon siitä niin iloinen! Kurpitsalyhtyjä teen varmasti tänäkin vuonna! :D

Paras syysvinkki - ota itsellesi omaa aikaa. Oon sellanen,että tarvin välillä paljonkin aikaa itekseni, enkä jaksa, jos on koko ajan hirvee hälinä mun ympärillä. Töissä on hirvee hälinä lähes aina, joten kotona onkin sitten enemmän sellanen hiljainen relax- fiilistely :)


Syystunnelmaan pääsen hyvin helposti ja nopeesti. Harry Potter-leffa pyöriin, teetä ja sohvan nurkka. Ja jos on ylimäärästä energiaa, niin aina voi neuloa ;)

Koulun/opiskelujen suhteen oon vähän kahden vaiheilla. Mä haluaisin taas kouluun, mutten oo vielä keksinyt mitä alaa lukeen. Siitä on 3 vuotta ku oon AMK:ista valmistunut ja haluaisin jo takas kouluun.. yhyy... :(


Suosikkini syyspukeutumisessa muhkeat kaulahuivit, lämpimät kengät, paksut takit, lapaset ja pipot. Ai että.. ette varmaan arvaa,että kenellä on noin 50 kg villalankaa odottamassa neuloosia? :D


Viime syksynä minä laihdutin pussikeittokuurilla -15kg ja sitten kävi pienet jackpotit ja ne tuli takas. Nyt sitten vois vaan lisätä lenkkeilyä ja syödä normaalia kotiruokaa sopivasti. Ehkä tää tästä :)


Lapsena pidin syksyssä putoavista lehdistä, viilenevistä illoista ja luonnollisesti siitä,että syyskuussa on mun synttärit :)

Paras syysmuistoni on ei mulla varmaan oikein oo mitään tiettyä.

Tällästä tällä kertaa, tää postaus sai mut kyllä fiilisteleen syksyä kunnolla Toivottavasti teillekin välittyi mun syksyfiilistely tästä postauksesta! 

14 kommenttia:

  1. Olipa kiva syksyinen postaus, tämän voisi itsekin tehdä :)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana postaus ♥ Ja niin ihania syksyisiä kuvia <3

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus! Piristi mieltä lukea tällaista vähän ikävissä tunnelmissa menneen viikonlopun jälkeen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No joo, vietin kans viikonlopun aikalailla sängyn pohjilla poskionteloiden ja keuhkojen kans :(

      Poista
  4. Kauniita kuvia. Tämä oli mukava lukea. -Aino

    VastaaPoista
  5. Jeee ihanaa, että meidän tiimipostaus pääsi kiertoon!♥ :D Tää on kyllä jotenkin semmonen postaus, että tätä lukiessa tulee hyvälle mielelle :') Hei vitsit pitää varmaan itsekin pitää Potter maraton!! :D Kivan syksyisiä kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä kiva tehdä <3 Potter-maraton kyllä kuuluu syksyyn <3

      Poista
  6. Olipa kiva postaus, munkin tekisi mieli napata tämä itsellenikin :) Juon muuten tällä hetkellä teetä tismalleen samanlaisesta mukista, joka sulla on tossa kuvassa, jossa on neule :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee vaan, tää oli kiva tehdä ja käyn kyllä lukemassa sun postauksen :) Taikamukit on kyllä niin lemppareita <3

      Poista
  7. Kiva postaus :) Voisin itsekin ottaa tämän aiheeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Käyn sitten lukemassa, kun oot tehnyt postauksen :)

      Poista