perjantai 9. syyskuuta 2016

ELOKUUN LOPPUNEET TUOTTEET

Elokuussa loppui aika hyvä määrä tuotteita, enkä kyllä kerinnyt haalimaan niitä ihan hirveesti lisää -onneks. Suuntaan mun kosmetiikkashoppailu-innon Miamin suuntaan, sillä tiedän sielä olevan ehkä parempi valikoima kuin lähi-cittarissa ;) Tuotteiden joukossa oli monta sellaista, joiden loppumista olin toivonut jo hetken aikaa ja sillä ajatuksella sitten niitä käyttänyt. 


Klippotekin hiuslakat on ollut hyviä, joten saatoin jäädä sille tielle. Jotenkin noi oli vaan helppo napata koriin Prismasta..Kun tiesi niitten olevan hyviä! :)


Sitten nää mun kaks ikuisuusprojektia. XZ ravitseva öljyhoitoshampoo, jolla oon muhitellut kärsineitä hiuksia- ollut hyvä shampoo :)  Sitten tää toinen ikuisuusprojekti, eli Bed headin urban anti + dotes recovery 2- shampoo, jonka saman sarjan hoito-aine loppui jo varmaan vuosi sitten, mutta shampoota vaan riitti purkissa. Ehkä jo vähän kyllästyin tohon. Oli ihan ok shampoo, mutta mitään maailmaa mullistavaa pesutulosta tai hiusten hoitokokemusta en ton shampoon kanssa huomannut. Ostin ton aikanaan siihen, kun kävin uimahallissa, niin toi sopi hyvin klooriveden jälkeen hiuksille. Ihan ok tuote, mutten ostais enää .. 750 ml riitti hetkeks :)


 Oon välillä käyttänyt tätä kuivashampoon korvikkeena, sillä toi jätti hiuksiin sellasen kivan mattaisen karheen tunteen. Ihan kiva tuote, vaikka sillä saikin helposti sellasen rölli-lookin aikaseks :D


Hawaiian tropicin after sunin ostin Californiasta, mutta koska aurinkoa ei ole tullut hirveesti otettua, niin oon käyttänyt sitä vaan rasvana. Mangon tuoksu on ollut ihana ja tuote on jättänyt ihon pehmeäksi. Plussaa tossa oli vaahtomainen koostumus! :) Käytin loppuun 2 purkin pohjaa Doven itseruskettavaa, kun ne oli pyörinyt nurkissa jo hetken aikaa.. Nivean dödö on taas ihan perushuttua - aina niin hyvä ja toimiva. Oil of aloen kuorinnan löysin kesällä Tokmannilta ja se on ollut ihan kiva tuote. Ei tuoksu oikein millekään, mutta kuitenkin kuorii kivasti ja hintaa oli vissiin 0,5 euroa? :D Ostaisin uudelleen, mutten enää sitä löytänyt..


Tälläisiä tuotteita siis tällä kertaa. Oon iloinen,että kuukausi kuukaudelta mun kosmetiikkavarastot pienenee ja suosikkituotteita löytyy. Jotkut tuotteet on vaan sellaisia,että niissä on sitä jotain. Tässä kuussa ajattelin ostaa itelleni synttärilahjaks Dolce&Gabbanan the One- hajuveden ihan vaan siks,että siinä on sitä jotain. Oon käyttänyt sitä varmaan parikymmentä purkkia ja kaipaan sitä tuoksua! :)

Onko teillä joku lemppari hajuvesi, joka on vaan ihan must? Oliko näistä tuotteista teille joku tuttu? :)

16 kommenttia:

  1. Näitä postauksia on musta mielenkiintonen lukea kun ainakni sitten on hyvin mielipide tuotteeseen tullut jos se loppuun käyttää! Kiva siis tämä postaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, musta näitä on kiva tehdä, kun sitten jää ainakin fiilikset tuotteesta muistiin :)

      Poista
  2. Tykkään Escada by escada hajuvedestä ja Kenzon Amouria piti oikein metsästämällä metsästää. Taitaa mennä tuo Amour suosikiksi :)

    Katoin noita Bed Head tuotteita kaupassa, mutta totesin, ettei ehkä ole ihan rahansa arvoinen. Tykkään enemmän Goldwellin tuotteista, mutta meiän Sokos ja Prisma lopetti niiden myynnin >:( tiiä sitten saisiko niitä Hiustalosta, pitää käydä kurkkaamassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten kun mun hajuaisti toimii taas, niin voisin käydä tuoksuttelemassa noi hajuvedet :) En olis ostanut Bed Headia ellei ne olis ollut aikanaan -70% alessa! :D Ellen väärin muista ni shampoo maksoi jonkun 6€..Goldwellin tuotteet on kyllä hyviä, vaikka ne on vähän hintavampia :)

      Poista
  3. Mulla ei oo tällä hetkellä mitään suosikki hajuvettä, mutta kovasti metsästän sellaista! :D Dieselin Loverdosen lila purkki on tämänhetkisistä suosikkini :') Joo mä oon myös aina yhtä iloinen kuin kosmetiikkavarasto pienenee :D Jotenkin niitä purkkeja kertyy sinne kaappeihin. Mua ainakin ärsytttää kun on esim.3 shampoota, joista 1 on sellainen oikeesti hyvä, ekä sitä voi ostaa uutta purkkia kun pitää muut käyttää ensin :D Nää on niin kivoja postauksia, sillä näistä saa itsekin uusia kosmetiikkavinkkejä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dieselin hajuvedet on kyllä hyviä -vaikka mulle ei oo ikinä ollut, mut yks mun hyvä ystävä on käyttänyt monta vuotta Dieselin tuoksuja :D Oon ottanut shampoiden suhteen sellasen linjan kans, et ne vanhat käytetään pois vaikka meniskin ikuisuus :/ Kiva, kun tykkäsit <3

      Poista
  4. Itse ostan todella usein Nivean dödöjä, koska ne ovat, niin kuin sanoit, aina niin hyviä ja toimivia :). Nivealla on myös ihan hyvät vaihtoehdot eri dödöistä, niin ei tarvitse aina samaa hankkia :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nivean dödöt on kyllä parhaita -ikinä ei oo ollut mitään ongelmaa niitten kanssa <3 Vähän harmittaa ku Suomessa ei oo ihan kaikkia vaihtoehtoja myynnissä dödöistä, kun porukat on yleensä Saksasta tuonut hyvät lajitelmat eri vaihtoehtoja :D

      Poista
  5. Mä tykästyin siihen Victoria's Secretin XO -hajuveteen. Siitä ei myöskään oo tullu meiän hajuherkältä 12-veeltä valituksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvä tuoksu! <3 oon muuten vieläkin ihan fiiliksissä niistä meikkipusseista ^_^

      Poista
  6. Mulla on tuo D&C:n tuoksu, ten oo hetkeen käyttänyt kun jäänyt koukkuun Vercaseen ♥ Vaihtelen tuoksuja slloin tällöin ettei nenä totu liikaa ja vähän fiiliksenkin mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttänyt nyt Jimmy Choon illicenttiä ja Paco Rabannen Olympiaa, mut The One on kyllä se *mun vakkarituoksu* <3 Versacee en oo kokeillut, mut niitäkin vois käydä tuoksuttelemassa kun hajuaisti taas toimii :)

      Poista
    2. Mä kokeilin joskus Paco Rabannen One Millionia mutta se oli vähän liian tujua mulle, muita sen tuoksuja en tunnekaan...oon entinen Escada fani ja niistä tykkään vieläkin mut mun migreenin takia täytyy käyttää tuoksuja varovasti.

      Poista
    3. No joo, tuoksujen kanssa saa kyllä olla tarkka, sillä osa eau de toiletteistakin on todella vahvoja. Tällä hetkellä ite haistan tosi huonosti, mut oon kyllä nenän toimiessa aika herkkä saamaan migreenin,jos laittaa tuoksuja liikaa :(

      Poista
  7. Bed hedit on kyllä kalliita, mutta harvinaisen huonoja hintaan nähden.Onneksi sait purkit kulumaan. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne aika kalliita, ottaen huomioon ettei koostumus oo niin hoitava kuin purkin kyljessä luvataan :/ Kuitenkin tässä on vielä monta shampoo purkkia käytettävänä! :D

      Poista