torstai 15. syyskuuta 2016

FARKKUMEKKOILUA

Ajattelin tulla nyt postaileen teille asun toissa viikolta,johon olin hyvin tyytyväinen. Asuna mulla oli hyvin simppeli, mutta hyvin toimiva combo. Päälle valikoitui Defshopista saatu farkkumekko, jonka ympärille lähdin asua kasaamaan. Mekko on itsessään todella kauniin värinen, just sellanen täydellinen farkkusininen 

Kaivoin jo nilkkurit kaapista, kun ilmat alkavat jo viiletä. Aamuisin ollaan oltu 5 asteen tienoilla, joten mun mielestä ne ei oo sitten enää mitään ballerinakelejä. Oikeestaan mulla on aika hyvä fiilis, kun oon päässyt tekeen inventaarion kesävaatteille sekä kengille ja nyt onkin sitten jo sopiva aika ottaa lämpimämmät vaatteet ja asusteet käyttöön. Tykkään ihan hirmusesti farkusta materiaalina ja farkkumekko onkin sellanen, joka käy asustamalla niin moneen tilanteeseen. 

   
 Huivi  //Scarf  Balmuir
 Laukku //Bag  Michael Kors
Takki //Jacket  H&M 
Mekko // Dress  Hailys/Defshop*
Sukkahousut//Tights H&M
 Kengät //Shoes - Jumex/Defshop*


Oon siivoillut vaatehuoneesta pois kaikki sellaset vaatteet, jotka ei oo vaan enää selvinnyt mun kriteereistä jatkoon. Tällä hetkellä on paristakin perusvaatteesta sellanen "ei oo" - hetki, joten kävin vielä kattelemassa Defshopin sivuilla,että jos löytyis jotain kivaa ja erilaista perusvaatetta. Defshopilla on tosi hyvä valikoima syksyn uutuuksia, niin kenkiä kuin vaatteitakin, joihin kannattaa käydä tutustumassa! :)

Vielä teillä on kesävaatteet esillä vai oletteko jo siirtyneet lämpöisempiin vaatteisiin? Mitä mieltä olette asusta? :)

*Kengät ja mekko saatu Defshopilta.Postaus sisältää linkin, joka eivät tuo bloggaajalle mainostuloja.

12 kommenttia:

  1. Ihana asu! Huivi ja laukku toimii kivoina väriläiskinä. :)

    Mä olen vielä sinnitellut baltsuissa, mutta luulenpa, että nyt viikonloppuna menee kesäkengät varastoon ja kaivetaan syys/talvikengät esiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon vieläkin vähän flunssainen, niin otin jo mun wannabe "uggit" käyttöön ^_^ Mut kesäkengillä on kyllä jo liian kylmä.. aamulla oli +5 - hyi! :(

      Poista
  2. Oikein ihana asukokonaisuus <3 :) tykkään tästä kokonaisuudesta paljon, sopii sulle hyvin !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tykkään itekin tosta asusta tosi paljon! <3

      Poista
  3. Kiva asu:) Mä tykkään myös farkusta, täytyykin käydä tuolla Defshopissa. Kyllä on tyyli muuttunut syksyisempään suuntaan, just tänään kävin shoppailemassa ja löysin kivan neuletakin ja syyshuivin. Mukavaa viikkistä Terhi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Defshopissa on tosi hyvä valikoima ja paljon sellaisia merkkejä, joita ei muualta saa. Oon tilannut sieltä ennen yhteystyötäkin ja sen jälkeen myös. Oikeesti hyvä verkkokauppa! ^_^ En oo nyt ostanut oikein mitään syysvaatteita, kun oottelen reissua.. Mukavaa viikkoa sinnekin! <3

      Poista
  4. Heii tuo farkkumekko on tosi kiva :) Ja sopii sulle hyvin! Samoiten nuo kengät on ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon tykännyt tosta mekosta tosi paljon <3 Noi kengät on ollut ihan pelastus, kun ne menee oikeestaan kaiken kanssa! :D

      Poista
  5. Kaunis laukku,lämpimän näköinen huivi. Sinulla on hyvä maku. -Aino

    VastaaPoista
  6. Farkkumekko on kyllä tosi kiva :) Itsekin olen sellaista etsinyt pitkään, mutta itselle sopivaa ei ole vielä tullut vastaan... Toi huivin sävy sopii tosi kivasti asuun myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tykkään kanssa huivin ja farkkumekon yhdistelmästä -farkkumekko on ollut kyllä pelastus, kun sopii niin monen kanssa yhteen :)

      Poista