torstai 1. syyskuuta 2016

HELLO SEPTEMBER!

En voi vaan ymmärtää,että taas on syyskuu, eli mun lemppari kuukausi.  Oon pienestä pitäen odottanut syyskuuta kuin kuuta nousevaa, sillä sillon alkaa syksy virallisesti ja mun myös mun synttärit. Taas mä vanhenen vuoden..Jotenkin 27 vuotta tuntuu niin vanhalta..Toisaalta elämä rullaa nyt aika hyvin tällä hetkellä :)

Näin vanhempana synttäreitä ei nyt tuu niin hirveesti juhlittua, mutta onhan se nyt ihan mukava jännitysmomentti kuukaudelle.Tänä vuonna syyskuuta on odotettu koko kesä, kun se tietää arjen normalisoitumista ja vähemmän kotitöitä ;) 

  Kuva :http://weheartit.com/

Tälle syyskuulle asetin seuraavia tavoitteita:

  • kaapeista ylimääräiset ja hyvä kuntoiset tavarat myyntiin toriin
  • säästölinja, ei osteta mitään turhaa.
  • muutaman kilon pudotus terveellisesti, ei millään kitudietillä.
  • syysilmoista nauttimista lenkkien muodossa
  • halloweenfiilistelyn aloitus
  • kynttilöiden polttoa muutenkin kuin vain viikonloppuisin
  • keittiön tasojen vaihto
  • ehkä astianpesukoneen uusinta, kun kone vetelee viimesiään
  • uudet verhot keittiöön
  • matkalaukun hankinta ( ison sellasen) :P


Kuva :http://weheartit.com/

Tää kuva kuvaa kyllä mun syksyä niin täysin. Muistan, kun olin kurpitsafarmilla ensimmäistä kertaa Californiassa, se oli kyllä jotain niin hienoa ja toivon,että Floridasta löydetään kans patch! :D Mukavat, lämpimät vaatteet, hengailua, putoavien lehtien haravointi ja fiilistely, takan asemassa meillä poltetaan kynttilöitä, kurpitsapiirakka(NAM!).. Selvästi mun syksy!  

Kuva :http://weheartit.com/

Oon kyllä niin hyvällä fiiliksellä vaikka suuntaankin kohta jo aamuvuoroon.Tällä hetkellä on sellanen hyvä, rauhallinen fiilis, eikä oikeestaan edes väsytä ihan hirveesti vaikka aamuvuorot on välillä niin haastavia.Tänäkään vuonna ei tullut kutsua Tylypahkaan,mutta onneks se ei estä kirjojen lukemista, haha! :D

Onko teillä jo syyskuulle suunnitelmia? :)

10 kommenttia:

  1. Olipa ihanan positiivinen postaus ♥ Tuli tosi hyvä fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Syksystä on helppo kirjottaa, kun se on niin ihana vuodenaika ♥

      Poista
  2. Minunkin oli syytä pudottaa parit kilot. Vinkit otetaan vastaan. -Aino

    VastaaPoista
  3. Ihania positiivisia juttuja oot listannut tähän postaukseen <3 Kaikkea tekemistä riittää kyllä syksylle :) Toivotaan, että tulee kaunis ja lämmin syksy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Todellakin, lämmin syksy ja kauniit ilmat!♥

      Poista
  4. Olipa kiva postaus:) Itsekin tykkänä syksystä paljon ja fiilistelen kyllä kovasti syksyä! Mulla on suunnitelmissa ainakin omien synttäreiden vietto:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Synttäreiden vietto on kyllä aina niin kivaa! ♥

      Poista
  5. Ihanan positiivinen postaus, harkitsin itekin jotain syksyaiheisen postauksen tekemistä :) Ja täälläkin on synttärit syyskuussa, täytän myös 27. Kamalaa miten sitä vanheneekin ihan huomaamatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn sit lukemassa, kun oot postaillut!:D No niin, eli en oo siis ainoa, joka potee ikäkriisiä :D ♥

      Poista