tiistai 4. lokakuuta 2016

NYX LINGERIE

Kävin viime viikolla palloilemassa Sokoksella, ensin sokeroinnissa ja sitten Marjan kanssa salaatilla, joten mulla oli reippaasti aikaa käydä NYXin hyllyllä katselemassa. Ehkä ei olis pitänyt mennä,mutta toisaalta tykkään ihan mielettömästi tästä NYX Lingerie mattahuulipunasta,jonka ostin sävyssä Bedtime flirt. Olin sitä sävyä käynyt jo aiemmin katsomassa, mutta se oli varmaan kuukauden loppu Sokoksella, niin nyt sitten piti iskeä, kun sitä oli ;)


Sävy on just täydellinen tummempi nudesävy, joka sopii mun mielestä hyvin mun supervaaleeseen ihoon ja tällä hetkellä myös hiuksiin. Jollain asteella tykkään noista hiuksista, mutta toisaalta en. En kyllä enää lähde sekoileen punaisen sävytteeen kanssa.. Onneks se loppu :D



Oon viime aikoina huomannut,että välillä tulee haalittua noita huulituotteita ehkä vähän liikaa, mutta toisaalta mulla on tosi orpo olo, jos mulla ei oo jotain huulipunaa tai -kiiltoa aina mukana..Onko muilla tälläisiä ongelmia? ;)


Ootteko kokeillut näitä NYXin Lingerie-huulipunia? :)

14 kommenttia:

  1. Ompa nätti sävy :) tuollaista olisi kiva kokeilla, muuten en oo nyxin huulituotteista pahemmin välittänyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :). Musta noi on kyllä kokeilemisen arvoisia tuotteita, kun hinta on noin alhainen verrattuna siihen kuinka hyviä noi on ❤️

      Poista
  2. Oii miten kiva sävy! :) <3 En oo kokeillut vielä tuota tuotetta NYXiltä, mutta oon lukenut kyllä hyvää tuosta tuotteesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sävy on kyllä aika täydellinen ja sopii tosi hyvin vaalealle iholle ❤️Kannattaa kokeilla! :)

      Poista
  3. Tosi hyvä sävy, sopii sulle hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Sävynä toi on tosi bueno, sopii hiusten ja ihon sävyn comboon hyvin :)

      Poista
  4. Oon miettinyt niin kauan ton kyseisen punan ostamista! Ihanan sävyisen oot ainakin löytänyt :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, ton koostumus on tosi hyvä ja pysyy huulilla pitkään :)

      Poista
  5. Todellakin on ja ihan ongelma :D:D:D Joka taskusta ja laukusta löytyy useampi huulikiilto, oon ihan koukussa niihin.Tuotamerkkiä en oo vielä kokeillut täytyykin ostaa kunhan Emotionissa seuraavan kerran käyn.Sävy sopii sulla kyllä hyvin! Ja sokerointi...iik...selviikö siitä hengissä :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! :) Onneks en oo ainoa, jolle huulituotteita kertyy laukkuihin.. hieman nauratti ku vaihdoin laukun ruiskeesta mustaan ja ruskeen sisältä löyty eri taskuista 9 huulirasvaa/punaa/kiiltoa :D Loppujen lopuks sokerointi ei satu ihan hirveesti, kun se on aika nopeeta hommaa ;)

      Poista
  6. Hyvältä näyttää! En oo vieläkään ehtinyt/jaksanut tehdä mun NYX-postaust... joku päivä vielä! :D Ja joo, laukussa on aina mukana vähintään 3 erilaista huulipunaa/kiiltoa ja yksi huulirasva, huoh. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jään odotteleen sun postausta! :D heh, tää on kyllä hyvä "ongelma" et aina löytyy asuun mätchäävä huulituote :D

      Poista
  7. Täällä myös on viime aikoina hamstrailtu huulituotteita enemmän kuin laki sallii :) Kivalle näyttää tämä! Mulla ei ole NYX:iltä tosiaan muuta kuin butter glosseja, mutta niihin oonkin ihan rakastunut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 En oo koittanut niitä butterglosseja,mut niitä ajattelin koittaa seuraavaks :)

      Poista