perjantai 7. lokakuuta 2016

SYYSKUUN KULUTETUT TUOTTEET

Syyskuussa kului oikeestaan aika hyvä määrä tuotteita, joista osa oli sellasia "must have"-tuotteita ja osa ei nyt välttis niin "must have". Ihana kuitenkin,että tuotteita kului tän verran! :)


Lumenen Absolute Away eye makeup remorverin kaivelin jostain kaapin perältä, kun Garnierin Micellar Cleansing Water loppui, sillä tiesin sen tulevan väkisin johonkin kauppaan tarjoukseen lähiaikoina. Garnierin tuotteet on kuitekin vähän väliä jossain kaupassa sen -40% niin jäin odotteleen tätä tarjousta, kun tuotettä oli kuitenkin vähänniinku pakko saada lisää! :D Kun Lumenen meikinpoistoaine loppui, niin käytin loppuun H&M Eye make up remover padsit, jotka oli kyllä aika huonoja tai sitten mun meikit on vaan tosi tujuja - en kyllä itekään usko,et ne olis tujuja, joten noi oli vaan ihan järkyttävän huonoja.. Toisaalta jos noi maksoi H&M:n nettialessa about 1 euron, niin varmaan ajoivat asiansa ihan hyvin..? Vanupuikot loppui kans ja niitä on luonnollisesti ostettava lisää,kuten Garnierin misellivettäkin :)


Sitten päästään tähän pikkuyllättäjään - saatoin aiemmin sanoa,että Biozelliin en enää palaa, mutta kun Minimanin aleissa oli 4eurolla 6 kuivashampoota, niin kyllähän mä sitä sitten ostin :D Samalla ostin myös Biozellin hiuslakkaa sen samat 6 purkkia 4eurolla, koska se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.. Tähän edelliseen tilanteeseen siis päädyttiin, kun Klippoteketin kuivis loppui. Nivean dödö on sellanen, josta en vaan luovu ;)


Mun hampaita vihloo tosi helposti ja oon niitä kohtaan tosi vainoharhainen, niin Sensodynen hammastahna on niin pelastus. Mulla ei oo ikinä ollut hampaissa reikiä, joten hyvä hammashoito on kaiken a ja o. Kun elokuussa sain allergisen reaktion antibioteista, niin sen jälkeen mun iho on ollut aika haastava. Nokkosihottuma kesti monta viikkoa ja sen takia jouduin käymään lääkärissäkin pariin otteeseen ennen kuin se saatiin kuriin allergialääkkeillä ja tehokkailla rasvoilla. La Roche-Posayn lipikar baume ap + oli kyllä niin pelastus. Se kosteutti ihoa kunnolla sekä vähensi ärsytystä todella hyvin. Nyt kaikki on jo kunnossa,mutta välttämättä en kyllä enää luovu apteekin rasvoista, kun iho on vaan herkkä. Loppujen lopuks apteekkituotteet ei oo kovin paljon kalliimpia kuin normi markettituotteet, joten varmaan vähän aikaa mennään vielä apteekkituotteilla. Cliniquen moisture surge intense on tällä hetkellä ostoslistalla, sillä toi on niin kosteuttavaa rasvaa! Toi purkki kesti mulla käytössä tosi pitkän aikaa, melkein 1,5 vuotta, kun sitä ei tarvi laittaa kerralla paljon. Tuote säilyy avattuna 24 kk, joten kun jakaa purkin hinnan purkin kestolla, niin päästään aika hyviin lukemiin :) Ihan loistava tuote, suosittelen!


Oliko mikään näistä tuotteista tuttu? :)

12 kommenttia:

  1. Cliniquen tuotteet ovat kyllä hyviä ja ne tosiaankin kestävät yllättävänkin pitkään :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clinique on niin yks lempparimerkki, kun ne sopii hyvin allergiaiholle/herkälle iholle :)

      Poista
  2. Garnierin misellivettä mä kanssa koitan aina nappailla jostain tarjouksesta :) Ja itse asiassa Lumenen vedenkestävän silmämeikinpoistoainetta myös.. viimeksi viime viikolla 3+1 päiviltä kävin sitä hamstraamassa, koska ilman sitä mulla ei ole elämää :D

    On muuten aivan ihana fiilis, kun jonkun tuotteen saa käytettyä loppuun ja heitettyä pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jaksanu mennä 3+1 pyöriin ku olin jotenkin niin laiskalla tuulella.. mut kaikki meikit/kosmetiikat, jotka saa ostettua tarjouksista on plussaa ;)

      Poista
    2. Lähti vähän liian aikasin :/ mut joo! Aina, kun joku tuote, joka on pyöriny nurkissa pitkään loppuu on kyllä hyvä fiilis :D Tosin mua harmittaa, et jos tuotteita ei kulu samaa tahtia, kun niitä ilmestyy kaappiin.. ;)

      Poista
  3. Käytin ennen Klippoteketin kuivashampoota, kunnes tajusin että Batiste on parempaa. Ostin myös taannoin testiin Biozellin kuivashampoota ja se on ihan ok, mutta jättää Klippoteketin tavoin samanlaisen tahmaisen tunteen. Ei sellaista kuivaa tunnetta, jota kaipaa kun tukkaa ei ole pessyt kolmeen päivään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytin monta vuotta klippoteketia, sitten vaihdoin batisteen ja sitten palasin taas klippiteketiin..en oo oikein vieläkään löytäny sitä täydellistä kuivashampoota, joka tekis hiuksista hyvät vielä parin päivän päästä pesusta. :( Nyt kun oon kasvattanut omaa väriä, niin oon huomannut et kuivashampoot ei enää toimi niin hyvin värjäämättömään hiukseen kuin pieneen juurikasvuun. Hiukset jää aina vähän tahmeiks, et melkein paremman lopputuloksen saa leivinjauheella, joka toimii huomattavasti paremmin ja on halvempaa. Sitä oon välillä käyttänyt, kun oon halunnut oikeesti ilmavat hiukset ilman pelkoa siitä tahmasuudesta.. oon kuitenkin saanu hiukset hyvin tottuun 3-4 päivän välein pesuun. Kuivashampoota käytän yleensä vasta 3 (ja)4 päivinä. Mut jos löydät jonkun hyvän kokeiltavan,niin vinkkaa! :D

      Poista
    2. Ja siis leivinjauhetta jos kokeilet, niin omalla vastuulla :D

      Poista
  4. Kiva postaus :) ja kyllä muutama tuote on tuttu, joka myöskin os sopinu mulle :)

    VastaaPoista
  5. Näitä postauksia on aina kiva lukea ja tuli ehkä taas innostus itsellekin kirjoitella näitä pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Käyn kurkkimassa, jos innostut kirjoitteleen näistä :)

      Poista