tiistai 8. marraskuuta 2016

PARIT NYXIN RIPSIVÄRIT ALESTA..

Kävin tossa viime viikolla Sokoksella, kun oltiin sovittu pikkusiskoni kanssa,että mennään sinne salaatille. Noh, sisareni ei ollut vielä päässyt töistä, niin hiivin sitten salaa kattoon NYXin pistettä ja huomasin,että sielä oli iso kasa NYXin ripsivärejä  -30 %. Siinä kohtaa mun sisäinen laihialainen sitten päätti,että otan sitten jokaista mallia mitä löytyy. Salaattien jälkeen mentiin uudestaan kattoon ripsareita ja rakas sisareni halus käydä maksamassa nämä ja näin ollen sain normaalihintaan verrattuna nämä "osta 4, maksa 2", kun saatiin näihin vielä henkkari-ale :) On mulla vaan ihana pikkusisko! ❤️


Ajeltiin ostosten ja salaatin jälkeen porukoille, jossa päätin sitten ilahduttaa vielä meidän toista pikkusiskoa NYXin ripsivärillä ja annoin hänen sitten valita mieluisensa näistä 4 vaihtoehdosta. Noh,valitsi sitten tietysti sen More to loven..Huoh..

Päätin kuitenkin kuvata nämä kaikki ensin ja ajattelin,että karvamatto/talja kävis kuvausalustaks hyvin. Tiesin kyllä,että Ella tykkää nukkua ton päällä ja ylläripylläri Ella oli heti paikalla, kun talja vaihtoi paikkaa :D .. joten kuvista ei ihan hirveen hyviä sitten tullutkaan..


Olisin ehkä halunnut pitää sen More to Loven, mutta hyvänä isosiskona sitten annoin sen tiitiäiselle. Mulle jäi kuitenkin vielä kolme sellasta ripsiväriä, jota en ollut testannut aiemmin ;) Sinänsä tosi harmi,että NYX uudistaa ton ripsivärisarjan, sillä nää oli eläimillä testaamattomia sekä hajusteettomia, niin jännä nähdä,että millaisia ne uudet sitten on :/



Ite tykkäsin ihan hirmusesti siitä More to Love-ripsiväristä ja oletan,että voisin tykätä näistäkin - on ainakin hetkeks hyvät ripsivärit :D Ootteko kokeilleet näitä? Kiinnitättekö huomiota siihen,että ripsiväri on hajusteeton? :)

8 kommenttia:

  1. Noita ripsareita en ookkaan kokeillut ja voisi laittaa testiin! :) Ainakin sun postauksien perusteella on kyseessä hyviä ripsareita, joten miksei!

    VastaaPoista
  2. Haha voi ei, en kestä tuota koiraa, niiiiin söpö ♥ Mulla on vähän huonoja kokemuksia nyxin ripsareista, en oo muiden ripsareiden kanssa tarvinnut ripsiharjaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ella on välillä vähän hölmö ❤️En oo kyllä huomannu ainakaan vielä että tarvis ripsiharjaa, mut sen oon huomannu et mulla on aina luomet ripsivärissö näitten jälkeen :/

      Poista
  3. mä en oo vielä nyxin ripsareita kokeilut, mutta on kyllä hyvällä tarjouksella noi saanut!:) ihana koira<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla :D Alennus oli kyllä hyvä, ei harmittanut ostaa- saada lahjaks ;) Ella on kyllä välillä niin tollanen ❤️

      Poista
  4. Mä en oo kokeillut noita, kun on volyymiripset niin ripsareita käytän tosi vähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ikinä kokeillu volyymiripsiä, mut oon kyllä harkinnut :)

      Poista