torstai 24. marraskuuta 2016

SEIKKAILUMUUMI (second hand)

Muistan muutama vuosi sitten, kun näitä sai vähän joka kaupasta, jopa Siwan keräily-kampanjasta. Keräsin sillonkin niitä tarroja tarkoituksena sitten ostaa myöhemmin tälläinen, mutta sitten tuli muutto ja ne vaan jäi - sitten näiden tuotanto jo loppuikin. Pari vuotta meni sillai,ettei harmittanut,etten ostanut, muttaaa.. Nyt, kun noita muumikannuja on muutenkin tullut kerättyä, niin kyllä alkoi harmittamaan. Onneksi löysin Tori.fistä aika edullisesti ensin kannun ja purkin - alle niiden alkuperäisten hintojen. Oon näistä kuitenkin todella iloinen, sillä molemmat olivat lähes uusia/ käyttämättämiä purkissa oli jopa laput kiinni ja kannu uutta vastaavassa kunnossa, joten meni aika nappiin näiden osto :) 

Vielä on hakusessa se iso tarjoilukulho (2,5 litrainen) ja se isompi purkki( 1litrainen).  Eli jos joltain nää löytyy ylimääräisenä, niin laita viestiä tai kommenttia! :)


Yllättävän harvoin sitä tulee katottua Tori.fi , kun jotain tarvitsee ja mietinkin,että pitäis katsoa useammin mitä sieltä löytyy. Kuitenkaan ihan kaiken ei tarvitse olla uutta. Kuitenkin oon yhden elämäni parhaista jutuista ostanut torin kautta - nimittäin tän asunnon, missä nyt asutaan.. :)

Mitä kivaa ootte löytäneet Tori.fistä? Aarteita? :)

p.s. musta tää bloggerin uus päivitys ei ollut kiva! Se edellinen toimi ihan hyvin, nyt tää on tosi sekava ja hankalasti käytettävä, ainakin mobiiliversiona.



16 kommenttia:

  1. Hyvät löydöt! :)
    Mä en tykkää yhtään myöskään tästä uudesta päivityksestä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kyllä jatkossakin kattoo torista tarkemmin mitä löytyy :D En oo vieläkään sinut tän päivityksen kanssa..

      Poista
  2. Kivat ostokset ja täällä toinen, joka ei tykkää tästä "helpommin luettavasta" päivityksestä. Veikkaan että varsinkin isolla ruudulla leveää rumasti eikä se näytä kyllä omalla 19" ruudulla myöskään hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitin miltä tää näyttää töissä, missä mulla on noin 24 tuumanen näyttö ja sanon vaan,et ei oo kiva.. Toi keski osa on sellanen yli levee ja reunat, mitkä tarvis sitä tilaa oikeesti,on vähän kököt.

      Poista
  3. Onpa kiva kannu ja purnukka! :) Mä en itse keräile muumiastioita, mutta tykkään niistä kuitenkin :D Mä en kans tykkää yhtään tästä uudesta Bloggerista.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kannattaa kyllä alkaa keräileen ;) En oo vieläkään sinut tän uuden version kanssa..

      Poista
  4. Mä tykkään muumeista myös ja nuo on ihanat! Multa puuttuu tuo muki ja kannukin sopisi uuden kodin keittiöön ;)Täytyykin kurkata Torista.
    Mä oon enempi myynyt siellä kuin ostanut mutta hyviä kauppoja tullut tehtyä. Kallein hankinta on ollut fb:n kirpulla vanhan ruskean Nipsu-mukin osto, mutta on se ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on noita seikkailumukeja 2, pari kulhoa ja olisko ollut lautasia 6-8 kpl - mut se isompi purkki ja kulho.. huoh :D Oon kyllä kade tosta ruskeesta nipsusta!! Mulla on kaupankäynti siitä kesken vielä :/

      Poista
    2. Sulla on sitten koko setti Seikkailua ♥ Nipasu on ihana, mä en raaski siitä edes juoda :)

      Poista
    3. Melkein koko setti.. jos ne pari juttua vielä sais.. mutta ruskea nipsu <3

      Poista
  5. Seikkailumuumi on varmasti muumeista selkein ja kaunein. Minulla oli tuo iso tarjoiluvati,mutta juuri sen myin kirppiksellä pois (: -Aino

    VastaaPoista
  6. Ihana, että löysit nuo, sarjan kaikki osat löytyy ja suosikki on se tarjoiluastia. <3 Kiaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  7. Mä olen kans metsästänyt Torista nimenomaan Muumi-juttuja ja toisinaan käyn ihastelemassa myös Torin kenkävalikoimaa, eräät Parikat ovat nimittäin juuri kiikarissa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tori on kyllä kätevä, kun sielä on mitä vaan! ^_^

      Poista