perjantai 30. joulukuuta 2016

#2016bestnine

Taas ollaan lähellä vuoden loppumista ja sen verran kyllä itseänikin kiinnosti,että mitkä on ollut parhaiten tykätyt kuvat instan puolella. Tälläisiä kuvia sieltä löytyi ja oikeestaan nää kuvat on kyllä just niin mua! Tykkään panostaa nätteihin astioihin, tykkään leipoa, rakastan tulppaaneja sekä muita tuoreita kukkia ja meillä palaa yleensä aina Yankee candle olkkarissa, kun ollaan kotona, on palanut jo monta vuotta.. :)


Mun mielestä alla oleva kuva olis kuulunut myös tähän kollaasiin,sillä se on jaettu tangleteezeruk:n instasivulle ja sai ihan mukavasti tykkäyksia. Lisäks kun kuva on otettu niin tavallisesta ja aidosta tilanteesta, kun Alvi aina pyytää,että harjattais vähän. Ei tarvi kuin ottaa tingelitangeli käteen niin Alvi tulee viereen -ihan lempparijuttuja Alvin kanssa :)


Ootteko jo valmiita vuoden vaihtumiseen? Ootteko jo tehneet tän instan puolella? Olis kiva käydä katsomassa muidenkin #2016bestnine. Laittakaa instanimiä kommenttiboksiin, niin käyn katsomassa :)

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :). Mä oon niin valmis vuoden vaihtumiseen, vuosi 2016, kun ei ollut mulle ehkä maailman ihanin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon ihan varma,että 2017 tulee oleen ihan mieletön - meillä molemmilla! <3

      Poista
  2. Niin kauniit kuvat, sydämellistä uutta vuotta <3

    VastaaPoista
  3. Kauniit oli nuo sun kuvat:) ja ihana tuo koituisi<3 hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista