keskiviikko 28. joulukuuta 2016

VALMIINA VUOTEEN 2017


Oon vähän aina ollut sellainen,että oon hukassa ilman kalenteria, joten ens vuodelle tilasin sitten kaksi kalenteria. Toiseen voi merkitä kaikki omat jutut, työvuorot sun muut ja toiseen voin sitten keräillä kaikkea materiaalia blogia varten talteen. En oo aiemmin nähnyt näitä "bloggaajan kalentereita", joten päätin sitten hommata myös tälläisen, vähän niinkuin muistivihkoksi. Oon tällä hetkellä iloinen siitä,että bloggailu on ollut näin kivaa tänä vuonna ja haluan sen pysyvän kivana harrastuksena. Mielelläni kerään materiaalia yhteen paikkaan kunnolla, joten uus blogikalenteri on varmasti kovassa käytössä. :)

Onko teillä aina kalenteri ajantasalla? Vai menettekö mielummin ilman kalenteria? :)

8 kommenttia:

  1. Ooh en tiennyt tuollaista olevankaan. Kalenteri on täällä kylmästi kännykässä ja auta armias, kun gms menee rikki...

    Ihanaa loppuvuotta Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus käytin Lumian kalenteria ja yks kaunis päivä se koko puhelin kuumentu ihan tuli kuumaks ja hävitti ihan kaiken tiedon. Ärsytti ihan sikana, joten sen jälkeen mulla on ollut AINA kalenteri käytössä :)

      Poista
  2. Kalenteri on myös mulle ihan must, sillä ilman sitä en vaan muistaisi kaikkea! :D Toi bloggaajakalenteri olisi kyllä todella kätevä♥ Nyt mulla on muistikirjana joku vanha vihko, jonka käytän nyt loppuun ja ekäpä sitten voisi harkita tommosta kunnon kalenteria! Mistä oot ton hommaillut? :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin ton adlibriksestä, kun bongailin kalentereita :) Aiemmin mulla ei ollut blogille mitään omaa muistikirjaa/ yms. Joten luonnoksissa on joku miljoona kesken eräistä luonnosta,haha :D

      Poista
  3. hitsi munkin pitäisi ostaa kalenteri!! EN oo ennen törmänny tommoseen blogi kalenteriin, ois kyllä kätevä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaikuttaa kyllä kätevältä,ainakin oon Samu sinne jo kivasti matskua kerättyä :) Reissussa kalenteri on kyllä ihan must -ite tykkään merkata jutut ylös päiväkirjatyyppisesti :)

      Poista
  4. En oo koskaan osannut käyttää kalentereja, vaikka niitä saa ilmaiseksikin. Varmaan ei ole elämässä mitään mitä merkata, kun ei ole koskaan ollut tarvetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sitten sun muisti on parempi kuin mun :D Mulla menee kyllä kaikki ihan ohi, jos en kirjaa ylös.. kun on vuorotyö, niin mun päivät on yleensä aamu,aamu,ilta,ilta vaikka muut sanois,että ma,ti,ke,to :D

      Poista