keskiviikko 11. tammikuuta 2017

BLOCK-VALAISIN

Instan puolella kerroinkin jo eilen, että päätin tilata Scandinavian Design Centerin aleista Harri Koskisen suunnitteleman Block-valaisimen, sillä olin taas jouluna töissä. Olin koko joulukuun käynyt sivuilla välillä katselemassa lamppua, kun oli -50 %. Jo alkukuusta päätin,että jos lamppua on vielä jouluna myynnissä niin sitten kyllä tilaan. Jouluaattona sitten päätin,että oon ansainnut ton lampun ja tilasin sen. Toissapäivänä hain iltavuoron jälkeen postista tämän ja hihkuin riemusta! Onhan se vaan sellanen design-valaisin,että iskee omaan silmää ihan täydellisesti. 


Olin haaveillut lampusta jo muutaman vuoden, joten olin niin iloinen, kun lamppua eilen aamulla kokeilin. Lamppu on todella ajaton sekä simppeli muotoilultaan - lisäksi lamppu on yllättävän painava ja valo tulee mattaisen kuvun läpi kauniisti. Nyt laitoin lampun jo odottelemaan uutta kotia muutamaksi kuukaudeksi laatikkoon, sillä tällä hetkellä meillä ei ole sille vielä paikkaa.. Uuteen kotiin mulla on jo pari visiota,että mihin sen voisi laittaa! ^_^

Onko teillä design-valaisimia kotona? Mitä mieltä olette Block-valaisimesta? Tykkäättekö panostaa ajattomiin sisustusjuttuihin? :)

p.s. mietin tossa jo,että mitä kivaa arvotaan blogin 1-vuotissynttäreiden kunniaksi! Stay tuned! ;)

6 kommenttia:

  1. Aika veikeä :) Meillä ei ole desingia, Ikeaa ja Bauhausia taitaa olla kaikki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis ei meillekään varmaan noitten lamppujen lisäksi tuu muita kuin tämä.. Todennäköisesti nykyisen kodin lamput jää sinne, kun tähän tulevaan kotiin eivät oikein sovi. Eli ikeaa, bauhausia ja kodin terraa tulee sitten loput lamput :)

      Poista
  2. Toi Block on kyllä ihana! Muutamalla ystävällä olen sitä ihaillut :) Mutta ainakin toistaiseksi itse en oikein osaa panostaa sisustusjuttuihin... lähinnä siitä syystä, että meidän asumisjärjestelyt on edelleen niin väliaikaisia. Tai siis 1,5 vuotta ollan tässä asuttu eikä tietoa pois muutosta ole. Muuta kuin se, että meidän toive ei ole tähän jäädä ikuisiksi ajoiksi. Niin en jotenkin osaa panostaa täällä sen enempää. Yritän tehdä pienillä jutuilla kodikkaaksi ja kivaksi ja hyödyntää sitä mitä jo on. Että sitten joskus voin hankkia oikeasti mieleistä, kun kämppä muutenkin sitä on :)

    Toi Block on kyllä ihana eikä varmasti käy vanhaksi koskaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän ton tunteen, ettei osaa panostaa sisustukseen. Mulla meni nykyisessä asunnossa monta vuotta,ennen kuin sain kipinän.. :( Asuntokärpänen, kun puree, niin muutto voi tulla hyvinkin nopeasti ;) Uskon,että Block tulee olemaan hyvin ajaton ja pitkä-aikainen lamppu :)

      Poista
  3. Oon myös himoinnut tota lamppua vaikka kuinka kauan, ehkä vielä joskus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta Block on kyllä niin hieno,kun näin sen alessa, niin se jäi kummitteleen.. ja pakkohan se oli ostaa :D

      Poista