tiistai 31. tammikuuta 2017

PERHEMUUMIMUKI [second hand]


Koska oon kaikkien muumimukien pelastaja, niin adoptoin Lauralta jo kauan himoitsemani perhemuumimukin, joka on poistunut tuotannosta jo hyvän aikaa sitten.  Tässä mukissa tykkään siitä,että tää on värikäs ja muumit on harvinaisen iloisen näköisiä- tästä tulee aina hyvä mieli, kun tän näkee :) Nyt oon ihan #happy , kun toikin löytyy vihdoin mun kokoelmasta ♥ 

Jotenkin tykkään noista vanhemmista mukeista enemmän kuin näistä uudemmista, vanhemmat on enemmän muumien näköisiä kuin uudet. Toki uusissakin on nättejä, mutta jotkut on kyllä ihan floppeja! Onneks mulla alkaa olla jo suurin osa vanhemmista  muumimukeista. Jotain sesonkimukeja multa vielä puuttuu, esimerkiksi siesta, uimahyppy ja rantaelämää, mutta onneks ei oo niiden kanssa niin kiire - muki kerrallaan :)

Mitä mieltä ootte vanhemmista muumimukeista? Kummat on teidän silmiin nätimpiä, uudet vai vanhat? :)

P.s. huomenna luvassa arvontaa! ;)

10 kommenttia:

  1. Onpas hyväntuulinen muki :). Meilläkin taitaa itse asiassa tuo olla, täytyykin kaivaa esille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhat muumimukit on kyllä sellaisia,että hymyilyttää aina <3

      Poista
  2. Aivan ihastuttava muki! Iteltäkin löytyy pari muumimukia, en oo niitä siis kunnolla alkanut keräilemään :) Ehkä joskus, saa nährä!! Muumimukit on kyllä niin nättejä ❤ Äitiltäni löytyykin niitä ihan sairaasti :D

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aloin kerään noita vähän vahingossa, kun olin just muuttanu nykyiseen asuntooni, 5 vuotta sitten ja halusin parit kirjavat kahvimukit - siitä se sitten lähti.. nyt mennäänkin sitten jo ehkä jossain 70 muumimukissa, haha! :D

      Poista
  3. Ooii mikä muki! <3 kyllä tosta kelpais aamukahvit hörppiä, sillä noi hyväntuuliset ilmeet ovat kyllä aikas tarttuvia :') mulla on muutama muumimuki-uusia molemmat,mutta kyllä noi vanhat vaan ovat ihania!♡

    http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta mukista tarttuu kyllä hyvä fiilis! ^_^ Meillä on niitä uudempia käytössä ja muutama vanhempikin, joista on tuplat :)

      Poista
  4. Vanhat muumimukit on ehdottomasti parempia kuin uudet. Laatu on ihan erilainen. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään noiden vanhempien mukien kuvituksista enemmän, laadusta en osaa sanoa :)

      Poista
  5. Mä tykkään myös vanhemmista ja muutamia onkin, tämä tosin puuttuu...täytyykin käydä kurkkaamassa torista. Mutta ihanan aarteen oot saanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihanan pirteä muki <3 Ainakin meijän alueella torista löytyy tosi hyvin kaikkea ja jos ei löydy ni laitan välillä oman osto-ilmotuksen ni yleensä löytyy nopeesti :)

      Poista