lauantai 18. helmikuuta 2017

AIKUISTEN YSTÄVÄKIRJA

Sain tän haasteen paristakin eri blogista, joten päätin toteuttaa tän. Nuorempana tykkäsin tosi paljon kaikista ystäväkirjoista, mulla löytyy edelleen mun omista arkistoista pari jotain ala-aste aikasta ystäväkirjaa :) Mutta pidemmittä puheitta ystäväkirjan kimppuun!  Haastan tähän Marjan, Lauran ja Hannan! ;)

Nimeni on: Terhi Tuulikki

Jotkut tosin kutsuvat minua: Terppa, Terz, Tee , murmeli. 

Olen syntynyt vuonna 1989 eli olen siis mielestäni ikuisesti 25.. vaikka ehkä tänä vuonna tulee se 28 mittariin..? Ikäkriisiä pukkaa siis.

Lapsuudenkotini langallinen puhelinnumero: muistan numeron, mutku se on edelleen käytössä, niin en sitä tähän laita ;) Sinänsä vähän harmittaa,että lankapuhelimet on poistunut, kun sillon puhelut oli vähän erilaisia..

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Luokaopettaja.

Mutta minusta tulikin: pukuompelija & paperi-insinööri, mutten sitten tee työkseni näistä kumpaakaan. Eli toimistotäti.


Täydellinen puoliso: Just sellanen, kun T on. Kuuntelee mun marmatusta työpäivän jälkeen, tyhjentää tiskikoneen sillon kun en jaksa,lisää auton tuulilasinpesunestesäiliöön lisää nestettä kun tarvii, remontoi meille täydellistä kotia, rakastaa mua just sellaisena kuin oon. Oikeestaan mitä muuta vois pyytää? 

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Varmaan kävisin useammin lenkillä, bloggailisin enemmän ja varmaan ehkä olisin sosiaalisesti aktiivisempi.

Harrastan nyt: raksailua, neulomista, bloggailua.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta: no siis harvemmin juon perjantai iltoina mitään, kun on yleensä lauantainakin töitä.. enkä yleensä kuuntele spotifytä! :D

Noloin tv-ohjelma, josta pidän: Tykkään MTV:n teinisarjoista Teem Mom, Geordie Shore, Ex on the beach, sitten aika moni pitää Kaunareita ja Emmerdalea noloina. Musta ne on hyvinkin koukuttavia sarjoja :D

Bravuurini keittiössä: lasagne, karjalanpaisti, korvapuustit, juustokakut.. Tykkään kokkailla ja leipoa ^_^

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun, katon jotain sarjaa/leffaa ja joku kuolee. Esim. Me before you ( kerro minulle jotain hyvää) aiheutti sellasen vollotuskohtauksen,että oksat pois.. Tilannetta ei auttanut se,että oltiin Atlantin yllä matkalla Miamista Osloon :'(

Lapsuuteni lempilelu: sellanen pieni kehräävä kissalelu, jonka sain synttärilahjaksi. Mun pikkusisko sen sitten multa "varasti" ja taaperoltahan ei saa ottaa mitään pois. Oon edelleen ihan rikki tästä.. yhyy.. :'( 


Lempilelu nykyään: Iphone 6, tosin oon alkanut pelkään tän puolesta, kun lagaa aina välillä.. lisäks akku kuluu nykyään puolessa päivässä - uutta lelua en silti haluais vielä ostaa :/

Salainen paheeni:  Haribon Matador Mix. No comments.

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Ei mulla oikeestaan oo.. En tupakoi ja alkoholia kuluu todella vähän.. Ehkä kosmetiikan hamsterointi?  ;)

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Everything happens for a reason. Tähän oon päätynyt.  Omalla asenteella voi toki vaikuttaa lähes kaikkeen.

P.s. Jos ootte tän jo tehneet, niin linkkejä saa laittaa kommenttiboksiin! :)

12 kommenttia:

  1. Ihana haaste! Tää täytyy kyllä tehdä. :)

    VastaaPoista
  2. Tää on siitä rakas haaste, että meikä on tämän ihan itse aikoinaan keksinyt. :) Nyt haaste jo elää ihan omaa elämäänsä. :) Kosmen ja kahvimukien hamsterointi on täälläkin salainen pahe ja ehkä sitten noiden eläintenkin hankkiminen. Ihanaa päivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti? Mä en kyllä tota tiennyt! :D Mulla toi mukien haaliminen ei oo enää salainen pahe, kun niitä on kertynyt jo parit ;) Ihanaa päivää sinnekin! <3

      Poista
  3. Kiva haaste, täytyykin katsoa jos jossain vaiheessa tekisin itsekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, kun tää oli kyllä oikeesti kiva! :)

      Poista
  4. Olipa kiva postaus! :) Mä itken kanssa helposti kaikissa elokuvissa, etenkin tuossa Me before you elokuvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mun vollotuksista on kyllä tullut jo ihan yleinen läppä meillä kotona, kun oon vähän herkkä :( :)

      Poista
  5. olipa kiva lukea sultakin tämä:)) Hahah mulla kaikki samat sarjat lemppareita mitkä' on noloimpia tv sarjoja!!:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut ei nyt oikeesti oo noloja, muut ihmiset ei vaan ymmärrä meitä ;) Tänäänkin oon kattonut jonku 5 jaksoo teen momeja :D

      Poista
  6. Kiva postaus. Älä sie ikäkriisistä puhu... Voisinkin näemmä olla sun äiti ikäni puolesta. Hei, tänne tuli just entistä karmeampi kriisi!

    VastaaPoista