perjantai 24. helmikuuta 2017

ROSY DREAMS

En ollut ihan ajatellut tälläistä blogitaukoa tähän kohtaan, mutta niin vaan kävi. Jälleen kerran sain ihan jäätävän flunssan, joka eskaloitui lopulta poskiontelovammailuun ja migreeniin. Mä niin vihaan noita poskionteloita, jotka on ehkä maailman herkimmät reagoimaan. Olin suunnitellut tälle viikolle vaikka mitä hommaa, kun mulla on se kuukauden ainoa vapaa viikonloppu - ja mitä vielä.. oon ollut sängyn pohjalla monta päivää eikä loppua vielä näy. T on puurtanut raksalla koko viikon, enkä oo päässyt osallistuun ja se pikkusen ärsyttää. Tuntuu,että koko viikko on mennyt ihan hukkaan, kun oikein mitään ei oo jaksanut tehdä, lähinnä vaan niistänyt ja nukkunut.

Tänään kävin uudestaan lääkärissä ja hain samalla kaupasta lisää teetä, kun kotona ollessa on kulunut ihan mukava määrä edellisiä pois. Löysin Nordqvistin muumiteetä ja paketin suloisuuden takia ne löysikin sitten tiensä ostoskoriin. Innolla jo odotan,että pääsen testaileen noita muitakin makuja, mutta ainakin Rosy dreams oli aivan ihanan makuinen 


Toivoisin,että olisin viikonloppuna jo vähän paremmassa kunnossa,että pääsisin edes hetkeks raksalle auttaan ja ens viikolla taas töihin. Olin viimeks alkuviikosta töissä ja siitä tuntuu olevan ikuisuus! Hassua,että aina töissä ollessa haaveilee,että pääsis oleen kotona ja kotona kipeeenä ollessa seinät kaatuu päälle ja haluais jo töihin, haha :D Kyllä tää ehkä tästä taas, kun lääkkeet alkaa toimiin ja oon levännyt tarpeeks..

Ihanaa viikonloppua ja pysykää terveinä!

6 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista! Mä oon kans kipeenä. :( Oon yhden päivän makoilun jälkeen jo ihan tylsistynyt, mutta ei auta ku vaan jatkaa lepäilyä. Toivottavasti voidaan molemmat pian paremmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 oon nyt 5 päivää rötköttäny kotona ja vähän on sellanen "seinät kaatuu päälle" -fiilis :( Toivottavasti voit jo paremmin! :)

      Poista
  2. Paranemisia ♥ Ihana tuo muumimuki<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yritetään :) Toi muki on kyllä aarre <3

      Poista
  3. Siniset kastehelmet ovat kauniin värisiä. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja noi vedenvihreät on ihan lemppareita :)

      Poista