keskiviikko 8. helmikuuta 2017

TAMMIKUUN LOPPUNEET TUOTTEET

Ei ollut tarkoitus pitää postaustaukoa, mutta 2 päivän vapaa ja 4 päivän päivystys ilman töihin "joutumista" antoi mahdollisuuden siihen,että saatiin puurrettua raksalla aika tehokkaat 6 päivää..Tästä lisää sitten sunnuntaina ja instan puolella jo ehkä aikaisemmin ;) Tammikuussa kului loppuun ihan mukavasti tuotteita, osa lemppareita ja osa ei nyt välttämättä niin lemppareita, mutta kului kuitenkin. Ennen muuttoa koitan kuluttaa kaikkia mahdollisia vajaita purkkeja pois alta. Toiset tuotteet on ollut ihan ikuisuustuotteita, mutta toisaalta jos hinta on sopiva ja tuote kestävä, niin välttämättä se ei ole huono juttu? :)


Hiustuotteista kului tuttuun tapaan Biozellin hiuslakkaa(sitäkin on vielä siitä kuuden packistä pari jäljellä..), lisäks Biozellin kuivashampoo loppui - ihan ok tuotteita, mutta luulen,että näiden 6 packien jälkeen niillekin tulee jonkinlainen paussi. Oon vähän jo kyllästynyt näihin.. :( Dermosilin kuivashampoon loppuminen vähän kyllä harmitti, sillä sitä tilasin vain muutaman purkin - hyvä tuote ja edullinen purkin kokoon nähden. Sain käytettyä loppuun myös Dermosilin Argan oil Elixirin, joka kesti käytössä aikalailla 2 vuotta. Ihan älyttömän riittoisa purkki ja teki hiuksille todella hyvää! ^_^


Viime tilauksen yhteydessä sain Dermosililta myös parit testerit, jotka oli ihan kiva testata. Shampoo vaahtos tosi hyvin, mutta ei nyt välttämättä ollut ihan sopivin mun hiuksille. Tosin mun hiuksille ei tunnu sopivan tällä hetkellä mikään, joten harkitsen vakavasti väripurkkiin tarttumista - kun oma väri tuntuu olevan nyt aika haastavalla tuulella :/ Red orange in-shower body lotion oli ihan kiva ja tuntui kosteuttavan aika mukavasti, sitä voisin harkita ostavani jossain kohtaa! :D

Herbinan energy boost kuorintavoide on ollut ihan mukava käytössä, ensimmäisen purkin kohdalla tykkäsin tosi paljon, mutta toisen purkin kohdalla jo vähän tökki- en vain tiedä,että mikä. Tuote on hyvä, mutta ehkä se purkki vaan on vähän liian pieni? Toi ei kuitenkaan kestä säännöllisessä käytössä paria kuukautta kauempaa. Victoria's secretin Strawberries and Champagne body mist kesti about ikuisuuden.. Vähän niinku päätin,että en osta tälläsiä enää, kun en niitä kuitenkaan saa ikinä kuluun loppuun "ajoissa" vaan vasta siinä kohtaa, kun tuoksu on jo vähän sellanen vanhentunut.

Sitten päästään tohon joulukuussa ostettuun Catricen kulmapuuteriin/kulmakynään. Testasin Minimanissa ton testeriä kämmenselkään ja sen sävy oli huomattavasti tummempi kuin tossa, joten mua vähän huijattiin siinä sävyssä heti.. Toisekseen  sen pois saanti kulmista oli oikeesti hirvee homma - ei  meinannu lähtee edes vedenkestävän meikinpoisto-aineella.. Joten hyvin nopeesti tuote siirtyi "poistuvien" kaappiin. Iho on muutenkin herkkä,että en voi hinkata tuotetta pois joka ilta 5min/ kulma.. Hintaa tällä oli muistaakseni 1,58 euroa, joten isosta menetyksestä ei ollut kyse.


Onko Catrice merkkinä teille tuttu? Itselle oli ainakin ihan uusi tuttavuus.. Käykö teille ikinä niin,että joku tuote on  kiva/hyvä, mutta se vaan jää kaappiin käyttämättömänä? Ootteko koittaneet noita in- shower body lotioneita? :)

P.s. muistakaa osallistua arvontaan, jos ette ole vielä osallistuneet. Suoraan arvontaan pääset tästä.

6 kommenttia:

  1. Nuo VS:n bodymistit ovat kyllä niin isoja, ettei niitä saa millään käytettyä loppuun! Mulla käy hajuvesien kanssa usein niin, että tuoksu ehtii "kulahtaa" ennen kuin saan edes puolta pullollista käytettyä. Johtuu ehkä siitä, että mulla on aika monta hajuvettä ja/tai bodymistiä, koska kaipaan vaihtelua ja eri päiville aina vähän eri tuoksuja. :D

    Mulla on pari Catricen huulipunaa, jotka kaveri on tuonut mulle Saksasta. Olen niistä ihan tykännyt kyllä. Muista tuotteista ei ole kokemusta.

    Mukavaa keskiviikkoa sinne!

    p.s. Pitäis nähdä tässä joku päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän nyt tehdä sillai,että käytän yhden tuotteen/hajuveden kerrallaan loppuun ja sitten vasta aloitan uuden/ seuraavan purkin. Se ei vaan aina oo niin helppoa ;) En oo koittanut Catricelta muita tuotteita, mutta ehdottomasti voisin kokeilla :)

      Joo, pitäis kyllä oikeesti nähdä! :D

      Poista
  2. Mä en pysty VS:n mistejä käyttämään yhtään, ne on niin voimakkaita tuoksuja mutta voiteita käytän sillai et sekoitan Doven itseruskettavaan tai johonkin tuoksuttomaan, jää miedompi tuoksu, ihaniahan ne on ♥ Mulla muutama VS:n eri rasva käytössä, tykkään kans vaihdelle.Dermosilista tykkään, tuota Argan oilia voisinkin tilata kun seyraavan kerran tulee sieltä tilattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VS:n mistit on kyllä aika voimakkaita ja yleensä 1 bruiskaus riittää, tykkään niistä kyllä, mutta välillä ne oli kyllä mun nenään liikaa.. Esim. meillä töissä osa tuntuu uivan niissä aamusin ja näin herkkänä mua ärsyttää sellanen :( Suosittelen kyllä noita argan oileja, ainakin mun hiukset tykkäs niistä sillon kun blondailin usein :)

      Poista
  3. Biozelia ja dermosilia olen joskus käyttänyt, ne sopivat herkällekin iholle.Liian voimakkaista hajuista tulee vain huono olo eikä iho tykkää. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, oon kans huomannut, että iho voi tykätä kyttyrää, jos on liian voimakas tuoksu :/

      Poista