tiistai 28. maaliskuuta 2017

DATENIGHT

Pidettiin sunnuntaina treffi-iltamat, kun elokuvissakin meni sopivasti Kaunotar ja hirviö ja joululahjalippujakin vielä oli. Olin jo valmiiks ihan liekeissä tosta leffasta, vaikka tiesin, ettei se ollut ihan täysin T:n makuun.. Seuraava leffa onkin sitten enemmän T:n makuun- nimittäin Fast and Furious 8, vaikka sekin on kyllä oikeesti mun valinta, haha :D 

Pidettiin vähän lyhyempi raksapäivä ja käytiin ennen leffaa syömässä American Dinerissä. Oon jotenkin jo niin kyllästynyt dineriin ja ruokailun jälkeen todettiinkin molemmat,että ens kerralla sitten Bella Romaan. Ruoka oli kuitenkin ihan ok, mutta syksyllä käytiin syömässä vastaavassa paikassa niin monta kertaa,että ehkä tältä erää oli tässä..Tai sitten ollaan vaan kyllästytty "roskaruokaan" ? :/


Kaunotar ja hirviö oli aivan ihana!♥  Kun olin pieni, niin piirretty versio oli yks mun lemppareista, joten tuntui niin ihanalta katsoa toi "uudelleen". Villi veikkaus,että tuun ostaan ton DVD:nkin, kun se vihdoin ilmestyy.. Ompelijana ihastelin noita pukuja ja voi moro noi ihanat laulut   Ensin olin vähän skeptinen Emma Watsonin suoriutumisesta, sillä hänhän on aina ja ikuisesti Hermione, mutta hienosti suoriutui Bellen roolista 


Leffan jälkeen ajettiin kotiin ja oltiin just sopivasti kotona ennen kuin Rimakauhua ja rakkautta alkoi. Oon taas siihenkin niin koukussa, niinku aikasemminkin. Onneks ne tekee siihen lisää uusia jaksoja, sillä sekin on niin huippu sarja!  Meillä menee tällä viikolla iltasin niin aikataulut T:n kanssa ristiin,että oli mukava viettää rauhallinen ilta - ihan vaan kaksin, vaikka leffassa oli toki muitakin 

Koska ootte viimeks olleet treffeillä? Entäs ootteko jääneet koukkuun rimikseen aka Rimakauhua ja rakkautta? :)

P.s. Oonko käyttänyt liikaa ♥ - merkkiä tässä postauksessa vai onkohan mulla vaan kevättä rinnassa..hehe :D

8 kommenttia:

  1. Hei kiva kuulla, että tykkäsit leffasta! Määkin oon ollut vähän skeptinen Emma Watsonista tossa roolissa, koska Hermione on aina Hermione ja lisäksi musta Emma Watson on niin vakavamielisen näköinen, etten osaa kuvitella prinsessaksi :D Mutta toi leffa kyllä kiinnostaisi!

    Mää oon katsonut Rimakauhua ja rakkautta vaan silloin, kun se on ekan kerran tullut Suomessa telkkarista, mutta oon kyllä ollut liian nuori arvostamaan sitä silloin. Ehkä pitäisi katsoa uudemman kerran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa mennä kattoon Kaunotar ja Hirviö, se oli aivan ihana! <3 Mä katoin Rimistä sillon aiemminkin ja muistan vollottaneeni ihan huolella, kun Rachel kuoli.. yhyy.. ihana sarja! <3

      Poista
  2. Paskaa kuten aina. Järkyttävää yleistystä, kuten aina. Poista vaan tää blogi niin maailma ois paljon parempi paikka.

    VastaaPoista
  3. Voivoi sua. Etkö oo oppinut vielä, että jos blogista tekee julkisen, tulee saamaan paskaa niskaan, piti siitä tai ei. Kannattaa ehkä jatkossa kirjotella privana, jos et kestä saamaasi kritiikkiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt ihan ymmärrä,että tuliko kommentti oikeaan blogiin.. Mukavaa illanjatkoa sinnekin! :)

      Poista
  4. Kaunotar ja Hirviö oli aivan ihana ja Rimis on ihan parhaita sarjoja ja miten hienoja uudetkin jaksot on, ei yhtään kärsineet aikaa. <3 Kivaa viikkoa Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on todella ihana,että Rimis on edelleen se sama, vanha rimis vaikka aikaa on kulunut :) Kivaa viikonloppua sinnekin! <3

      Poista