perjantai 24. maaliskuuta 2017

FRIYAY

Jeee! Perjantai ja pääsen sujuvasti aamuvuorosta suoraan viikonloppuvapaille! :D En muista, että koska olisin ollut näin innoissani tulevasta vapaasta viikonlopusta ja nyt oonkin suunnitellut viikonlopulle kaikkea kivaa pikkuhommaa. Tosin en tiedä vielä,että kuinka laajasti suunnitelmat toteutuu, sillä meillä on toistaseks miesflunssa kylässä.. Olin jo varannut liput Kaunottareen ja hirviöön, mutta katotaan nyt. 

Anyway, ajattelin ainakin neuloa, vähän pakkailla lisää turhia juttuja muuttolaatikoihin ja pois meneviin. Ajattelin nukkua pitkään, jos se on mahdollista, kun oon tehnyt tällä viikolla vaan aamuvuoroa.. Sanomattakin selvää,että viikonloppuna todennäköisesti herään ilman kelloa kukon laulun aikaan - onneks en oo kellojen siirron aikana töissä. Vaikka oltiin viime viikolla reissussa, niin aika on taas mennyt ihan älyttömän nopeesti ja työn täyteisesti.

Kuva Weheartit.

Oon alkanut hieman suunnitteleen olkkarin tauluja ja vähän tossa haaveilin,että maalaisin pari taulua itse. Weheatistä bongasin tälläisen kuvan ja siitä se idea sitten lähti. Ne olis kuitenkin spesiaalit ja uniikit,joten pikkusen kyllä houkuttais. Vaikka netistä löytyis vaikka minkä moisia tauluja ja taulukauppoja, niin diy-maalatut on aina uniikit. Todennäköisesti mun maalaukset ei tuu oleen alla näkyvän tasoisia, mutta yrittänyttä ei laiteta.. kai.. Värimaailmaksi ajattelin sellasta musta-valko-harmaata, mutta katotaan mitä tulee :)  

Kuva Weheartit.

Tänään ajattelin mennä katteleen tarvikkeita Tigerista, kun en tiedä vielä,että onko tää mun maalausharrastus kovin pitkä-ikäinen, joten en vielä tässä kohtaa satsaa kunnon välineisiin. Tigerissa oon mielestäni nähnyt jotain tarvikkeita ja jos sielä ei oo, niin Koskarissa on ainaki ollut joku askarteluliike :)

Millaisia suunnitelmia teillä on viikonlopulle? Ootteko koskaan maalannut itse tauluja? Ootteko jo nähneet Kaunottaren ja hirviön? :)

Ihanaa viikonloppua!

10 kommenttia:

  1. Hyvää viikonloppua sinullekin. Laita tauluista sitten kuvat tännekkin. -Aino

    VastaaPoista
  2. Kaunis taulu! Tigerissa on kyllä kaikkea ihanaa, mun piti myös käydä mut unohdin...mä en oo koskaan maalannut, ellei lapsuutta lasketa mutta tavallaan kiehtoisi kyllä!En oo nähty Kaunotarta ja hirviötä, varmasti ois ihana ♥ Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn nykyään tigerissa tosi harvoin, kun yksikään Tampereella/lähellä olevista ei oo mun reittien varrella. Mut sielä oli vaikka mitä kivaa taas ku kävin, et ehkä hyvä etten käy sielä usein :D Oon ihan varma et kaunotar ja hirviö on ihan loistava leffa <3

      Poista
  3. Kovasti on tehnyt mieli itse maalata taulu, mutta vielä en ole uskaltanut. Syksyllä tein meille taulut vahakankaasta ja keittiöpyyhkeestä ja niistä tuli kyllä mielestäni aika kivat (blogista löytyy näistä kuvat). :D
    Taidan odottaa, että kaunotar ja hirviö tulee telksusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mä kokeilin tota maalaamista ja pitää kyllä ehkä vähän vielä harjoitella.. :D Suosittelen kyllä tota kaunotarta ja hirviöö - ihana leffa! <3

      Poista
  4. Laita sitten kuvia ja Tiger on niin ihana paikka, ettei sieltä koskaan shoppailematta selviä, mutta lompakkoa ei kuitenkaan rasita. Kivaa viikkistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä laitan, kun oon ensin maalannut noi loppuun.. mutta aika terapeuttista hommaa! :D Ehkä ihan hyvä,etten käy sielä usein, kun muuten vois lähtee lapasesta ;)

      Poista
  5. Käytiin kahtomassa lauantaina Kaunotar ja Hirviö ja rakastin sitä :) Oli kyllä niin nostalgiapläjäys lapsuuteen ja tutut ihanat laulut. Bonuksena Hirviö ei näyttänyt ihmisenä yhtä kamalalta kuin alkuperäisessä vaan näyttelijä oli tuttu Downton Abbeysta (ja Legionista) ja teki mieli oikein kiljaista, että "MATTHEW, YOU'RE BACK!" kun katsoin, että herran jestas :D En tiennyt näyttelijöitä etukäteen, joten vähän yllärinä tuli muutkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua! Miks mä en tunnistanut Matthewtä?? :O Oon kuitenkin kattonut Downton Abbeyn pariinkin kertaan.. :D Leffa oli ihana! <3

      Poista