lauantai 4. maaliskuuta 2017

HELMIKUUN LOPPUNEET TUOTTEET

Olin jotenkin olettanut,että helmikuussa olis kulunut enemmän tuotteita, mutta aika pienellä määrällä tässä kuitenkin mentiin. Kaikki tuotteet oli tällästä perushuttua, mutta kaikki kuitenkin aika sellasia must juttuja. Kuukauden teema oli selvästi kuluttaa meikkivoiteita, puutereita sekä hammastahnaa, sillä maaliskuun alkupäivinä kuluu niitä vähän vielä lisää.. Ihana kuitenkin,että kosmetiikkavarastot kuluu pikkuhiljaa, vaikkakin esim. huomenna mun pitäis hakee mun ensimmäinen Bettebox, jos se on saapunut smartpost-automaattiin, hihi! Innolla jo odotan,että millanen se on! :D


Pirkka colormaskin sävyssä Toffee, käytin alkukuussa, kun halusin vähän freesata latvojen sävyä. Oon jo sen verran ärsyyntynyt omaan väriin,että kohta varmaan värjäään sen, kun vaan pääsen selvyyteen,että millä värillä - joten colormaskit on toiminut hyvin ensi-apuna! :D Kuivashampoota menee tasaiseen tahtiin purkki kuussa ja jään kyllä kaipaamaan Dermosilin trooppista tuoksua..

Tammikuussa en saanut yhtään dödöä kulumaan loppuun, mutta helmikuussa sain Dermosilin dödön sekä Nivean purkin jämät kulutettua loppuun. Ehkä kuitenkin oon kaivannut tota Niveaa..? Hmm.. pitää katsoa,että kuinka jatkossa :)


Lumenen longwear blur foundation kului myös loppuun ja kaapissa on jo odottamassa sävyä vaaleampi versio. Kesällä olin vähän tummempi, mutta tällä hetkellä oon about lakanan valkoinen.. Ihana tuote, jota oon käyttänyt jo monen monta purkkia.  Käytin loppuun myös meikkipuuterin sävyssä 50/ karamellikahvi, joka oli ihan liian tumma, muttaaa.. koska kemikaalidiilauskopasta sen töissä löysin ja sitä ei oltu käytetty, niin en voinu vastustaa kiusausta. Tää sävy meni kivasti syksyllä ja puuteripaniikissa käytin sen loppuun nyt helmikuussa.. Onneks cittarissa oli Lumene -40% päivät, niin sain haettua vähän vaaleampaa sävyä tilalle ;)

Lumene Bright Now vitamin Cdry skin coctail- seerumin loppui myös ja oon kyllä iloinen,että syksyllä ostin näitä parit varastoon. Yksi odottelee vielä kaapissa, mutta paketin uudistuksen jälkeen tuntuis pahalta maksaa tosta 34,90 euroa, kun aiemmin tän sai noin 15 eurolla. Eli meidän rakkaustarina jatkuu vielä yhden purkin verran ja sitten varmaan siirryn metsästään jotain toista merkkiä. Ihana tuote, joka kosteuttaa kivasti, mutta kieltäydyn maksamasta tosta noin paljon.


Sensodynen hammastahna on aika must, sillä mun hampaita vihloo aika usein - yleensä mulla on muutama hammastahna käytössä samaan aikaan,että voin sitten fiiliksen mukaan vaihdella. Sensodynea kävin jo ostamassa uuden tuubin, sillä se on vaan niin hyvä hammastahna! :)

Babylipsin DR Rescue huulirasva loppui myös,sinänsä ihan hyvä, sillä noita on vielä muutama kaapissa odottamassa.. ei sinänsä mikäään lemppari, mutta käytin pois. H&M:n kivipuuterin löysin vähän vahingossa yhden laukun taskusta, eli sen olin sinne vaan unohtanut. Koska puuterit loppui muutenkin tässä kuussa lähes kaikki, niin käytin tänkin sitten pois. Sävy ei ollut ihan justiinsa, mutta teki mattaisen pinnan. En ostais uudestaan ja tänkin oon todennäköisesti ostanut jostain alesta.. :)


Maaliskuun kulutetut tuotteet ajattelinkin sitten jo kuvata esim. meijän uudessa keittiössä, sillä se on ihan älyttömän valoisa verrattuna näkyiseen keittiöön. Eli parempia "kulutettua tuotteita" - kuvia odotellessa ;)

Onko joku näistä tuotteista teille tuttu? Käykö teille meikkivoiteen tai puuterin kanssa sävyn kanssa joskus hassusti? Tuleeko teille Bettebox? :)

12 kommenttia:

  1. Tuo Lumenen meikkivoide on aivan ihana :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, just täydellinen koostumus ja vaikka sävy on pikkusen liian tumma tällä hetkellä, niin toi on niin buenoa silti! :)

      Poista
  2. Minullakin on käytössä aina vähintään kahta hammastahnaa. Jotenkin tuntuu, että hampaat turtuvat tahnaan ja vaihtelulla saa ne pysymään puhtaamman tuntuisena. :D
    Betteboxeja himoitsen, mutta aika paljon sisältävät sellaista mille itselleni ei olisi käyttöä, joten en ole sitten kuitenkaan raaskinut tilata, olen pihi. :P
    L'Oréal Paris Skin Perfection 30 ml korjaava seerumi on aikas hyvää ja se on ollut mukavasti cittarissa tarjouksissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama fiilis, samaa taktiikkaa/ vaihtelua käytän shampoissa,niin saa paremman lopputuloksen. Lisäks arki on paljon hauskempaa, kun ei aina käytä samaa tuotetta :D

      Hain tänään mun ensimmäisen Betteboxin ja arvon vielä,että tuhlaanko enää toiseen boxiin.. mutta siitä lisää huomenna ;)

      En ookaan muuten Lorealin seerumeita kokeillut, mutta täytyy alkaa tutkiin vaihtoehtoja ennenkö Lumenen viimenen purkki loppuu :)

      Poista
  3. L'Oréal Paris Skin Perfection kaunistava päivävoide "pikakaunistaja" on muuten myös kokeilun arvoista! Jo muutaman käyttöpäivän jälkee tuntui kuin kasvojen iho olisi kiinteytynyt. Iho tuntui tasaisemmalta ja pehmeältä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin kattoo tota, kun meen cittariin seuraavan kerran :)

      Poista
  4. eikö sinua häiritse käyttää väärän väristä meikkivoidetta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, jos haluaa käyttää vajaat purkit/putelit pois, niin sillon ei vissiin hirveesti kranttuilla :) Kun tyhmä heittää vaan roskiin..

      Poista
  5. Mä en oo tainnut noista tuotteita käyttää muuta kun hammastahnaa.Kävin tänään shoppailemassa kosmetiikkaa Emotionista ja hain Bette boxin, onhan taas jos jonkinlaista purkkia ja purnukkaa :) Maaliskuun Bette box oli kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäiskin käydä emotionissa, kun alkaa ne kauneuspäivät :)

      Poista