keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

KAUNEUDEN KUOLEMANSYNNIT

Ihanaa keskiviikkoa!  Bongasin Lauran blogista tälläisen Kauneuden kuolemansynnit-haasteen ja päätin toteuttaa tämän, koska tykkään haasteista ihan hirmuisesti! :)  Tällä kertaa en haasta ketään, mutta tän saa vapaasti toteuttaa, jos haluaa. En tiedä, että miks toi fontti on tänään tällänen, koitin muuttaa muttei onnistu..huoh..

1. Ylpeys: Mikä kauneustuote saa sinut tuntemaan itsesi erityisen kauniiksi ja itsevarmaksi?
Käytin aiemmin aina Dolce& Gabbanan The One hajuvettä ja siitä tuli sellanen itsevarma fiilis. Nyt pidin pienen tauon tosta hajuvedestä, kun edellinen purkki loppui ja uus joululahjaksi saatu odottelee vuoroaan hyllyssä ;) Täydellisen hajuveden lisäksi, tunnen itseni kauniiksi silloin, kun meikki ja hiukset on kohdillaan. Eli jossain juhlissa siis. Yleensä arkena hiukset on ponnarilla tai nutturalla ja meikkiä on hyvin vähän tai jos olleenkaan. Nyt varsinkin, kun en oo värjännyt hiuksia kohta 2 vuoteen, niin oon aika natural.

2. Kateus: Mitä ulkoista piirrettä, jota itse et omaa, kadehdit kaikkein eniten?
Pitkät, sirot jalat.Oon aina ollut tällänen lättäjalka, jolla on paksut reidet, joten kadehdin aina pikkusiskoni, joka on ruumiin rakenteeltaan niin erilainen ja about kaikki farkut näyttää hyviltä hänen päällä. Mullahan toi homma stoppaa yleensä pohkeisiin upeiden farkkujen kohdalla.. :(


3. Viha: Mitä kauneustuotteita vihaat?
Ehkä jotain Veetin ihokarvanpoistoainetta, joka poltti mun kainaloihin joskus 15 vuotta sitten palovammat - edelleen näkyvissä. Tiedän kyllä,että sen ikäisen ei olis pitäny sellasia aineita käyttää, mutta käytin silti ja kellon kattominen siinä siten jäi - samoin sen aineen käyttö. Lisäks vihaan sellasia vartalovoiteita, jotka ei kuivu sitten millään, tai jos kuivuu joskus puolen tunnin päästä, niin iho jää nihkeeks.

4. Laiskuus: Minkä tuotteen/kauneusrutiinin jätät useimmiten käyttämättä/tekemättä laiskuuden takia?
Mun pitäis kuoria kroppaa enemmän, niin kosteusvoiteet imeytyis paremmin. Hiusten latvoihin vois käyttää enemmän kaikkia naamioita ja seerumeja, kun nekin kuivuu. Jalkahoidossa olis kiva käydä useemmin.. samoin kampaajalla..Oon ehkä laiska, mutta samalla oon myös vähän pihi maksaan mistään ylimääräisestä.

5. Ahneus: Mikä on kallein kauneustuote, jonka omistat? Entä halvin?
Kalleimpia on Dolce& Gabbanan The One-  ja  Calvin Klein Beauty-hajuvedet. The Onea oon käyttänyt säännöllisesti vuodesta 2005 tai 2006 asti. Ihan mun lemppari ja cK:n sain anopilta joululahjaksi viime jouluna. Halvimmat kauneustuotteet on varmaan jotain 20 sentin kynsitarroja tai 50 sentin kynsilakkoja, mitä aina bongaileen alennusmyynneistä! :D


6. Ylensyönti: Onko sinulla useampi kappale jotain tiettyä kauneustuotetta ja, jos on niin mitä?
No siis, kun oon vähän hamsteri, niin ostan shampoita&hoitoaineita aina reissuista, esim. viime vuonna toin molemmilta USA:n reissuilta muutamat putelit. Meikkejä, kynsilakkoja, hiustuotteita, bodymistejä  yms. tulee hamstrattua, mutta tähän on auttanut KonMarin lukeminen pienissä määrin,että oon sitten osan vienyt töissä olevaan kemikaalidiilauskoppaan, johon muutkin vie ylimääräisiä/ ei itselle sopivia tuotteita.

7. Himo: Jos sinulla olisi varaa ostaa mikä kauneustuote tahansa, minkä ostaisit?
Tässä kohtaa on kyllä pakko sanoa,että oon ihan tyytyväinen näihin tuotteisiin mitä nyt käytän. En oikeestaan oo kieltänyt iteltäni mitään tuotteita.. jos oon joskus jonku kalliimman ostanut, niin sitten oon säästänyt jostain muusta jutusta. :) Kun väittäsin,että hinta ei aina takaa laatua, toki kalliimmat tuotteet tuntuu ylellisemmiltä, mutta välttämättä ero halvempaan/ edullisempaan  oo suuri. Esim. mulla on Diorin luomiväripaletti ja se on ihan ok - tykkään Essencen paletista enemmän, kun värit pysyy paremmin ja pigmenttiä on enemmän. 

Millaisia kauneiden syntejä teillä on? Himo? Ylensyönti? Entä mikä kauneustuote saa sinut tuntemaan itsesi  itsevarmaksi? :)

8 kommenttia:

  1. Kasvoihin tuleviin voiteisiin ja vastaaviin satsaan,kun on kuiva ja joskus välillä talvella hilseilevä iho.Niihin satsaan.Sitten nätit merkkilaukut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasvovoiteisiin satsaan kanssa ja monen kokeilun jälkeen oon päätynyt Cliniquen voiteisiin :) No joo, merkkilaukkuihin tulee kyllä itekin panostettua - laadukas laukku kestää vuosia! ^_^

      Poista
  2. Mun lemppari on myös tuo The one, ollut vuosia Escadan tuoksujen rinnalla: Sitä voin vieläkin välillä käyttää vaikka migreenin takia onkin rajoitteita. Mä taidan tehdä tän myös, sillä tykkään myös näistä haasteista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aika herkkä noitten tuoksujen kanssa, aina pitää opetella uuden tuoksun kanssa miten paljon voi laittaa.. Mulla on käytössä Escadan viime kesän kesätuoksu ja sen kans saa olla kyllä tarkkana ettei tuu liikaa. Tee vaan, niin käyn sit lukemassa! :D

      Poista
  3. Kiva, että nappasit tän :). Ihania noi putelot tossa viimeisessä kuvassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kiva tehdä :) Bongasin noi Tukholman lentokentältä, vaikka toki noita olis voinut ostaa myös rapakon takaa.. mutta ihan mielettömän hyvän tuoksuisia! <3

      Poista
  4. Kivasti toteuttu postaus kun laitoit nuo tolleen syntien mukaan! :D Nuo Bath&Body Worksin tuotteet ovat kyllä aivan ihania, niitä haluaisin lisääkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kiva tehdä ja antoi kyllä omalla tavallaan hieman ajattelemisen aihetta. Bath and body worksin tuotteet on kyllä ihania! <3 Harmi, kun niitä ei saa Suomesta.. :(

      Poista