tiistai 14. maaliskuuta 2017

KUTSU KAUNEUTEEN- OSTOKSET

Mun ei ollut tarkoitus mennä ollenkaan tonne Sokoksen ja Emotionin kutsu kauneuteen- päivälle, mutta sitten mun pikkusisko "huijas" mut muka vaan Prismaan ja sitten mentiinkin ensin Emotioniin. Noh, kyllähän me sieltä Emotionista ihan hyviä löytöjä tehtiin ;) Sinänsä nää kaikki oli ihan tarpeellisia ostoksia, sillä meikin poisto-aineet alkaa olla loppu ja kosteusvoiteet kans, noi kun on vielä hyvin pitkä-ikäisiä.


Lumenen puhdistustuotteet on aina hyviä, joten nämäkin sitten kotiutin. Nyt oon käyttänyt  puhdistusvaahtoja, mutta ne tuntuu olevan liian stydejä mun herkälle/ kuivalle iholle. Näitten pitäis olla hellemmät :) Kun vaikka mulla on seka-iho, niin talvella se on tosi kuiva ja tarvii aika paljon kosteutusta,että pysyy kunnossa. Muuten se kuivuu ihan järkyttävään kuntoon. Toivottavasti näistä on apua! :)


Kasvovettä mulla on vielä jäljellä, joten sitä en hankkinut tällä kertaa. Kasvovoiteet mulla alkaa kuitenkin olla jo aika finaalissa, joten en voinut vastustaa Cliniquen moisture surge- voiteita, joita ostin 2 erilaista, kun niissä oli koostumukset vähän eri ja veikkaankin,että nää tulee oleen varmasti käytössä, kun edelliset loppuu. Oon melko varma,että edelliset loppuu parin viikon kuluessa, joten nää tuli kyllä niin hyvään saumaan :)


Myyjä antoi kassalla testerit Diorin uutuuksista ja pikkusiskoni antoi omasta setistään ripsivärin, kun hänellä on ripsien pidennykset, niin eipä paljon ripsiväriä tarvi. Mulle kuitenkin kyllä kelpaa Cliniquen ripsivärit aina :D


Viime aikoina on tullut kyllä ostettua hyvin vähän kosmetiikkaa, etenkin kun tilasin Betteboxin. Muutenkin mun kauneuden hoito on ollut kyllä aika huonolla tolalla viime aikoina, yritän panostaa tähän enemmän.. Nyt kun kevätkin on tulossa! :) Tästä päästään sujuvasti alla näkyvään Biozellin tyvisprayhin, josta sainkin sitten sopivamman värin, kun reklamoin Betteboxin asiakaspalveluun. Mun mielestä toi meni tosi hienosti, että sain uuden ja sopivamman värin - toi on just sopivan värinen mun hiuksille. Mun oma väri/ luonnollinen väri on nykyään sellanen jännän vaalean raidallinen ja kesää kohti varmasti vielä vaalenee  lisää :) Iso plussa kuitenkin Betteboxin asiakaspalveluun,että sain uuden tuotteen väärän värisen tilalle! :)


Kävittekö tekemässä löytöjä kutsu kauneuteen- päivillä? Onko joku näistä tuotteista teille jo tuttu? :)

4 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia :) Itsekin pyörähdin sokoksessa kahteenkin kertaan viikonloppuna ja eihän sieltä tyhjin käsin tarvinnut lähteä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollaset tarjouspäivät on kyllä pahoja, kun aina löytää jotain kivaa! :D

      Poista
  2. Tosi kiva että sait tyvisprayn vaihdettua!!Mä en tänä vuonna käynyt kun kävin just ennen tuota kamppista hakemassa kassillisen kaikkea turhaa ja tarpeellista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, uuden sprayn sävy oli just passeli ^_^ Sokos ja Emotion on kyllä sellasia,että sieltä löytää ihan normaalistikin kaikkea kivaa..

      Poista