sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

MAALISKUUN BETTEBOX

Ihanaa sunnuntaita!♥ Heräsin tunti sitten, eikä uni enää tuu, joten päätin tulla kirjotteleen tästä eilen hakemastani boxista.. Odotin tätä ensimmäistä Betteboxiani jo hetken aikaa ja koska kyseessä oli bloggaajaboxi, niin odotukset oli aika suuret. Noh, ihan nyt ei päästy niihin odotuksiin, mitä olin boxista kerinnyt ajattelemaan, mutta onneksi boxissa oli edes pari kivaa/ ihan ok tuotetta.. Tiedän,että boxin arvo on enemmän kuin mitä siitä maksoin, mutta silti.. vähän sellanen plaah! :(


Hämmennyksen määrä, kun avasin boxin ja näin ensimmäisenä Nivea Men After Shave Balmin, jota olin jo aiemmin lainannut T:ltä.. Seuraavaksi katoin tota kirkuvan punaista Biozellin tyvisprayta - ja mietin,että olin kyllä laittanut hiusteni väriksi kyselyyn vaalean/ vaaleanruskean? Batisten kuivashampoo on ihan ok tuote, samoin Lumenen CC-voide - vaikkakin sävy on mulle tällä hetkellä liian tumma.. Ainoa tuote, jota paloin halusta kokeilla oli Mádaran exfoliating oil-to-milk scrub! :)


Biozellin punaisella tyvisprayllä en varmaan tee oikein mitään, kun sävy on ihan väärä.. Ja Nivean after shave balm on myös vähän sellanen,että sitä kuluu niin vähän,että sen edellisenkin purkin kanssa menee varmaan vielä vuosi.. :/ Olisin toivonut,että mielummin olis ollut vaikka väritöntä kuivashampoota/ tyvispraytä/ tai edes hiuslakkaa ja vaikka jotain suihkutettavaa primeria/ make up sprayta, kun niiden kanssa olis ollut enemmän vaihtoehtoja. Tosin 2 suihkutettavaa hiustuotetta /kuivista/tyvispraytä on ehkä vähän tylsä juttu samassa boxissa..


Batisten kuivashampoo pääsee varmasti käyttöön, kuivashampoota kun kuluu tasaiseen tahtiin. Lumenen CC-voidetta oon joskus testannu parin testerin verran ja on ihan hyvää, mutta tän kanssa varmaan odotellaan hetken aikaa,että joko a) laitan itseruskettavaa vähän tai b) rusketun pihalla, kun sävy on aika tumma mulle.

Mádaran exfoliating oil-to-milk scrub kuulosti pakkauksen mukaan tosi hyvältä ja se pääseekin tänään testiin, kun mennään mun iltavuoron jälkeen saunaan. Pikkusen jo tuoksuttelin tätä ja veikkaan,että tää on varmasti aika hyvä tuote. Innolla odotan, että pääsen kokeilemaan. Mádara on muutenkin sellainen merkki, joka on ollut kokeiltavien listalla jo pitkään!


Oon vähän nyt tän boxin jälkeen epävarma,että jatkanko tilaamista, sillä näistä oli 1/5 oikeesti kivoja, 2/5 ihan ok ja 2/5, sellasia, joita en todennäköisesti käytä - eli kiertoon. Sinänsä vähän harmittaa, että halusin uskoa tän olevan sellanen kiva juttu, jossa pääsee tutustuun uusiin tuotteisiin, mutta aika tälläsiä perus tuotteita näistä oli liian moni. Pitää katsoa,että annanko seuraavalle boxille vielä mahdollisuuden..

Mitä mieltä olitte boxista? :)

14 kommenttia:

  1. Tyttärelle oli tullut tämä myös ja ihmettelen miksi näitä tilataan. Hänelle tuli myös punainen spray ja vaaleahiuksisena ei varmasti sitä käytä. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mä tilasin ihan mielenkiinnosta :D Mutta.. onneks noita tuotteita voi kierrättää..

      Poista
  2. Mä ymmärrän sua täysin, olisin ihaa samaa mieltä jos mulle blondina olis tullut punainen sävy.Vaikka sisältöä voi kierrättää, ensisijaisestihan sitä itselleen tätä tilaa.Edelliset boxit on olleet hyviä ja sisältö sellaista joka sopii kaikille, tää meni kyllä tuon tyvisprayn osalta hutiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks sain jo ton punaisen tyvisprayn diilattua, enää pitäis vaan sopia luovutusajankohta :) Päätin jäädä odotteleen vielä sitä ens kuun boxia, sillä sen pitäis olla tuotteiltaan "parempi". Oon kuitenkin iloinen,että tuli tämäkin kokeiltua! :D

      Poista
  3. Onpa pöljää, että tuli väärän värinen tyvispray! Kysyttiinkö siinä ihon sävyä kun tilasit tuon boxin? Mietin vaan, että tuo CC-voidekin voi mennä aika monella pieleen, koska siitä on kuitenkin useampi sävy olemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytin kyllä sellasen kauneuskortin, mihin tuli ihon sävy, hiusten väri/laatu yms.. mutta väittäsin,että mun on välillä itekin vaikea ostaa oikean sävyistä, kun toi lakanan valkoinen on aika haastava-- haha :D

      Poista
  4. Onpa outoa, että sulle tuli punainen sävy jos oot laittanut ihan eri värin kyselyyn?:/ Ja muutenki harmi jos on tuotteita joita ei oikeesti tarvitse tai voi käyttää. No ehkä seuraava boksi on parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti sielä oli käynyt joku kämmi ton sävyn kanssa, mutta ajattelin kyllä käydä tarkistamassa vielä ton "oman sävykartan" läpi.. Onneks Hanna lupas kotiuttaa ton punaisen tyvisprayn :) Toivon kanssa,että ens kuun boxi on parempi :)

      Poista
  5. Mä oon tilannut tätä boksia aina välillä, ja tuntuu että tuotteet on enemmän olleet sitä ihan ok- osastoa, vaikka idea onkin ihana. Mulla on sentään vähän punertavat hiukset, ja ajattelin että sprayt olisi tulleet eri sävyisinä eri ihmisille. Pelkään että toi CC- voide on mullekin ihan liian tumma, vaikka mulla lukee tiedoissa, että on vaalein mahdollinen iho. Mahtaakohan ne lukea niitä tietoja lainkaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli mun ensimmäinen boxi ja päätin testata vielä toisen boxin :) Mä luulen,et ne lukee niitä tietoja kyllä, mutta ainakin mun kohdalla sopivan cc-voiteen löytäminen voi olla haastavaa, kun sävyissä on tosi paljon eroja :O

      Poista
  6. Lumenen CC voiteelle peukut ja Batistekin on paras, ukkelilla on varmaan viisi tota Niveaa ja ehkei se nyt kuitenkaan naisten boxiin kuulu, vaikka jotkut naiset sitä käyttää. Ei niin kovin kolahda tuo boxi, sellainen kiva ja tasapaksu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen cc-voide on kyllä tuotteena ihana, vaikka sävy olikin tässä kohtaa vähän väärä, luotan siihen,että sävy sopii, kun oon vähän ruskettunut :) Mä lykkäsin ton Nivean after shaven vaan miehen laatikkoon.. Oon varma,että seuraava boxi on parempi! :)

      Poista
  7. Tosi kivan oloinen paketti omaan makuun! Tuo punainen tyvispray-juttu on kuitenkin outo lähettää paketissa, jonka pitäksi sopia kaikille -eihän kaikilla ole punaiset hiukset!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, onneks sain kuitenkin tyvisprayn diilattua Hannalle :) Mutta toivon silti,että seuraava boxi on parempi :)

      Poista