keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

NAISTENPÄIVÄN KUULUMISET


Huomenta! Mulla oli aamulla seiskan pintaan sellanen kiukku ja ärsytys,että päätin mennä takasin nukkuun..Nyt muutama tunti myöhemmin onkin sitten jo huomattavasti rauhallisempi olo. Onneks mulla oli vapaapäivä, kun työaamuna ei ihan noin voi tehdä, haha! :D Tänään ajattelin pestä vähän pyykkiä ja kattoo jonkun leffan samalla, kun pyykkikone pyörii. Oikeestihan mun tehdä kaikkea muutankin, muttaa.. kattoo nyt. Lazydays! 

Lisäks mua vähän kiinnostais tehdä pieni inventaario mun lankavarastolle, kun sain vision viime yönä,että mitä neulon, kun toi vaaleanpunainen villamekko on valmis. Siihen kuitenkin menee vielä hetki,mutta joka päivä sekin etenee. Oltiin ajateltu mennä tänäänkin raksalle, mutta T:llä oli joku työhomma, joten tänään on sitten raksaton päivä. Eilen noi alkoi purkaan yläkerrasta kissanvinttejä ja pieniä muutoksia yläkerran suunnitelmiin tuli sitten kuitenkin, mutta niistä lisää sunnuntaina ;)

Mua vähän harmittaa,että ulkona sataa taas lunta, kun olin jo ihan valmis kevääseen(lue muuttoon), toivottavasti ei tule enää mitään hirveitä pakkasia.. olis jo niin ihana kaivella balleriinat esiin ja vaihtaa takki vähän kevyempään :) Vähän tossa jo kokeilin noita kevättakkeja ja ehkä pieni kuntokuuri ei olis pahitteeks,niinkuin aina. Aloitin tossa jo pienen laihistelun ja tälläi parin päivän jälkeen on kyllä tosi hyvä ja energinen olo. Tänäänkin siis illemmalla lenkille! ^_^  Pidemmittä höpinöittä, haluan toivottaa teille:

Ihanaa naistenpäivää!

4 kommenttia:

  1. Täälläkin pyykkipäivä, kamala kasa oli ehtinyt kertyä :D Ihanaa naistenpäivää myös sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyykkisirkuspäivät on kyllä välillä jopa ihan kivoja, jos yhdistää sen vaikka netflixmaratoniin :D

      Poista
  2. Kauniit kukat. -Aino

    VastaaPoista