keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

ALKUVIIKON FIILIKSIÄ

Tää viikko on alkanut niin harmaasti. Jotenkin tuntuu,että kevät ei haluais tulla ollenkaan - onko pakko aina tulla räntää? Vaikka aurinko nyt vähän pilkahtelee pilvien välistä, niin oon ihan varma,että tänäänkin tulee räntää.. Ajattelin tänään vähän kirjoitella teille näitä alkuviikon fiiliksiä, kun oon ollut töissä ja menossa muutenkin,että blogissa on ollut taas pari päivää vähän hiljaista.

Käytiin maanantaina hakemassa pikkusiskon kanssa ikkunoita Loimaalta ja samalla päästiin viettään vähän siskoaikaa - jota on nykyään liian vähän. Oltiin molemmat eilen niin karuina liikenteessä,että päätin käyttää aiempia arvontavoittoja kuvituskuvina.  Loimaalle ajaa Tampereelta reilun tunnin verran, mutta koska tie on täynnä kameroita ja T:n auto on mulle pikkusen vieras ajettava vieläkin, niin ajeltiin ihan rauhallisesti. Matka oli oikeestaan aika mukava, kun nähtiin monen monta peuraa ja joutsenia, samalla höpötellen vähän kaikkea mitä mieleen tuli. Löydettiin ikkunatehdas aika helposti Loimaalta, kun olin käynyt sielä aiemminkin, niin navigaattori oli mukana vaan näön vuoksi. Sen verran kuitenkin  olin "hukassa", että ajoin yhden hallin oven liikaa vasemmalle ;)


Ikkunat saatiin aika nopeesti kyytiin ja sitten lähdettiin ajeleen takas Tamperetta kohti. Menomatkalla oltiin päätetty pysähtyä Ideaparkkiin syömään.  Kun oltiin sielä pyöritty hetken aikaa, niin saatiin vielä kolmaskin sisko mukaan ja mentiin porukalla syömään Bellaromaan/ Daddysiin. Oltiin kyllä kaikki vähän pettyneitä pizzoihin mitä syötiin, sillä niiden pohjat oli ihan älyttömän kovat - veitsellä sai painaa ihan sikana,että sai leikattua.. Ollaan ehkä totuttu vähän parempiin pizzoihin Italiassa ;)

Välihuomatuksena, alla olevat Essencet jäi mulle, kun hyvänä siskona annoin vielä pikkusiskon valita ylläolevista ensin. :)


Eilen nukuin pitkään, koska olin maanantain Loimaan reissun + superkiireisen iltavuoron jälkeen todella väsynyt ja kiukkuinen, niin tuntui hyvältä nukkua melkein puolille päivin! :D Tämän jälkeen lähdin raksalle ja käytiin T:n kanssa Bauhausissa ostamassa yläkerran aulaan tapetti. Loppujen lopuksi tapetin valinta oli oikeesti aika haastava. Lopputuloksen näette sitten myöhemmin ;) Tämän jälkeen lähdinkin sitten taas iltavuoroon ihmettelemään. En oo ollut ihan hirveen innoissani noista 15.30- 23.30 vuoroista, sillä ne sotkee kyllä rytmin ihan mukavasti - ehkä musta on tullut vanha, sillä haluaisin mennä ajoissa nukkuun..


Tänään pitäis kahvitella raksalla yhden ystävän kanssa, hakea postipaketti(joka on ollut postin omalla matkalla noin 1,5 viikkoa- arvatkaa meneekö huuruun..),väijyä sähkömiestä (ei nyt ihan sillai kirjaimellisesti),käydä ruokakaupassa pääsiäistä varten ja alkaa henkisesti varautumaan taas muutaman päivän päivystelyyn. Mulla on lomaan enää 8 työpäivää, joten kuten varmaan veikkaatte, niin mun motivaatio on jo vähän lomalla.. Kuitenkin ajattelin hoitaa työt kunnialla pois alta ennen 2 viikon lomaa! :D Mä niin odotan sitä,että saan alkaa kantaan kunnolla tavaraa raksalle, sillä muuton on tapahduttava tän kuun aikana,että saadaan edellinen myyntiin.  Lisäks lomassa on kyllä sekin hyvä puoli,että voi kerrankin mennä sen 2 viikkoa oman aikataulun mukaisesti eikä aina vaan vuorojen mukaan..


Että tiivistettynä mun alkuviikon kuulumiset on oikeestaan harmaata, räntää, LOMA,räntää,töitä, LOMA, vielä muutama työpäivä, räntää, LOMAA! :D

Mitäs teille kuuluu? Mitä mieltä ootte muuten mun arvontavoitoista? Mun mielestä ne on kaikki ollut hyvin hyödyllisiä :)

4 kommenttia:

  1. Onpa kauniit tuo korvakorut :). Huikeita arvontavoittoja muutenkin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korvikset on kyllä tosi nätit- en oo vielä ottanut niitä käyttöön :) Noi oli kyllä kaikki tosi hyödyllisiä, kun kaikille on varmasti käyttöä ;)

      Poista
  2. Tänne kuuluu hyvää, olen lomalla! Kolmas päivä menossa. Ja hyvin olen saanut tyhjennettyä pääni työjutuista. Onneksi on vielä ensi viikkokin lomaa :)
    Todellakin noi arvontavoitot ovat hyödyllisiä ja tarpeellisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi loma! <3 Mä odotan jo kans,et pääsen ens perjantaina lomalle.. :D Musta noi oli kaikki tosi käteviä ja varmasti tulevat käyttöön! :D

      Poista