perjantai 7. huhtikuuta 2017

FAKTAT TISKIIN

Oon paristakin blogista bongannut tälläsen, niin ajattelin tehdä tän kans. Musta tälläset on aina kivoja, kun näistä oppii aina uutta toisesta ja saa ehkä tietää jotain vähän salaisempaakin tietoa ;)

  1. Vihaan kova-äänisiä ihmisiä. Töissä varsinkin. Oman äänen volyymin säätely on mun mielestä hyvin tärkeää.

  2. Vihaan puhelinmyyjiä. Erehdyin laittaan Vantaan omakotimessuilla mun puhelinnumeron messulippuuun rekisteröinnin yhteydessä ja sen jälkeen mulle on kaupattu vaikka mitä soopaa. Ymmärrän,että ne tekee vaan työtään, mutta jos asiakas sanoo samalle myyjälle 4:n kerran,että meijän taloon ei tule maalämpöä,niin pitäis ymmärtää ottaa vinkistä vaariin..

  3. Oon supistanut mun laukkukokoelman tähän hetkeen täydelliseks. Mulla on kaikki laukut säännöllisesti käytössä, eikä yksikään laukku pölyty hyllyllä.

  4. Mulla on silmälasit, mutta käytän niitä vaan töissä. Toistaseks riittää,että pidän niitä vaan päätetyössä ja neuloessa.

  5. Laukkukokoelma mulla on jiirissä, mutta toistaseks mun kenkäkokoelma vielä odottaa järjestelyä. Muutto - mikä ihana tekosyy siivota sellaset tavarat pois, jotka ei enää tuota iloa.

  6. Rakastan matkustelua ja muutamat kaupungit on sellasia, johon haluais vaan uudestaan ja uudestaan, niinku Lontoo ja San Francisco. Toivoisin,että näihin pääsis taas pian!

  7. Koen olevani huono tekniikan kanssa, välillä tuntuu,että kaikkia hienoja sovelluksia yms. tulee vaikka kuinka ja suurin osa meneekin ihan ohi. Lisäks koen,että ihan kaikkea ei tarvi ladata, mulla loppuu muutenkin muisti kännykästä, haha :D

  8. Vihaan ihmisiä, jotka on myöhässä ylikaiken. Yleensä oon ite aina ajoissa, mutta tässä viikolla myöhästyin sovitusta tapaamisesta ja mua harmitti. Vaikken myöhästynyt alkuperäisestä ajasta kuin 10 minuuttia ja olin siitä kyllä ilmoittanut, niin kyllähän kuitenkin harmitti. Kun mielummin oon sen 20 minuuttia ajoissa -AINA.

  9. Tykkään neuloa ja virkata, mutta viime aikoina mun ranteet on tullut siitä ihan älyttömän kipeiksi. Joten vaikka blogin nimi on puikolta pudonnut, niin viime aikoina ei oo paljon neulottu. Toivottavasti tähän tulee joku muutos jatkossa.

  10. Oon lankahamsteri, vaikken oo hetkeen kunnolla neulonutkaan. Tykkään langoista ja tykkään käydä kaupassa hypistelemässä lankoja.

  11. Tykkään myös kerätä mukeja. Muumimukeja, Arabian mukeja, Iittalan mukeja, Starbucksin mukeja.. Tiedän.. aika kivasti tilaa vievä harrastus ;)

  12. Omistan paljon meikkejä, mutten yleensä meikkaa kovin vahvasti. Yllä näkyvässä kuvassa päätin vähän hullutella luomivärin kanssa, pitkän tauon jälkeen. Tuli ihan kiva lopputulos, vaikka ite sanonkin ;)

  13. Käytän snapchattiä vaan filttereiden takia, en oikeestaan muuten. Instaa käytän kyllä päivittäin, mutta kuvia en välttämättä lisää kovin usein.

  14. Ostan lähes vaatteet yms. yleensä aina netistä,kun en jaksa mennä kauppoihin sovitteleen/ nopeampaa ostaa netistä. Mulla on ne tietyt kaupat, joista vaatteita aina katselen, mutta yleensä tilaan jonkun alekoodin kanssa Zalandolta. Hyviä alekoodeja sinne löytyy täältä.

  15. Juon yleensä kahvin ja teen aina kylmänä, sillä yleensä en kerkiä keskittyyn niihin, kun ne on lämpösiä. Töissä on ihan normi case, että juon juomat kylminä.

  16. Aiemmin ompelin paljon, mutta viime vuosina se on vähän jäänyt. Toivoisin,että uudessa kodissa saisin kodinhoitohuoneeseen kunnon ompelunurkkauksen ja kipinän ompeluun uudelleen. Se on kuitenkin mun rakas harrastus, joten olis ihana aloittaa se uudelleen.

  17. Mun tietokone hajos 2014 keväällä ja oon siitä asti miettinyt uuden hankintaa. En oo vaan saanut aikaseks. Mulla on kyllä ipad, mutta se on ihan viihdekäytössä. Tähän asti oon pärjännyt T:n koneella sekä työkoneella. Suurimman osan jutuista voi hoitaa kännykällä, mutta välillä olis toki kiva,että olis oma kone. Ehkä sit uuteen kotiin? :)

  18. Haluaisin oman lemmikin, mutta ei olla T:n kanssa vielä päästy yhteisymmärrykseen, että millainen lemmikki olis kiva. Toisaalta haluaisin koiran, mutta toisaalta ehkä kilpikonnan tai akvaarion. Kissakin vois olla kiva.. mutta ehkä toistaseks mennään noilla leasing-versioilla eli tiibeteillä! :)

  19. Mulla on kulmakarvakriisi hyvin usein. Haluaisin ehkä microbladingit, kun sitten ei välttis olis kulmakarvakriisiä joka aamu. Oon kuitenkin tyytyväinen,että oon saanut kasvatettua mun kulmat takas tuuheiksi.

  20. Kasvatan omaa hiusväriä takaisin ja välillä on aika tuskaista, mutta varmasti on sen arvoista, kun  kaikki blondatut latvat on kasvatettu pois. Mun oma väri on sellanen maantien ruskea, joten odotan jo kesää ja vaalentavaa aurinkoa.. :)
Onneks tänään on jo perjantai, vaikka mulla onkin taas viikonloppuna töitä. Vähän alkaa tää reissuväsymys painaa, kun lomaan on enää 2 viikkoa.. Löytyikö mitään uusia juttuja, mitä ette  aiemmin tienneet? Oliko jotain yllättävää tietoa? :)

14 kommenttia:

  1. Tämä oli hauska! Kiva lukea, että meissä on jotain samanlaista. Mäkään en tykkää myöhästymisistä. Mua ärsyttää,jos joku myöhästyy esim. kokouksesta tai muusta tapaamisesta.
    Ja tunnistan itseni myhös lankahamsteriksi. No mulla kyllä käy puikot koko ajan. Villasukkia, kun kudon! Jäin nyt parin viikon lomalla, niin saapa nähdä kuinka monet villasukat saan tehtyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän meissä on aika paljon samaa! :D Meissähän on ainakin instojen perusteella aika paljon samaa! :D

      Poista
  2. Mielenkiintoista. -Aino

    VastaaPoista
  3. Nyt on pakko tehdä tuo laukkusiivous, tämä postaus innosti siihen. San Franciscoon mielin minäkin uudelleen, olis ihan pakko päästä ja kaikki ne lähialueet siellä Napa Valley jne Haluaisin olla viikon joo viinitiloilla Ihanaa viikonloppua. 💜💜💜

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen laukkusiivousta lämpösesti -eipä niitä kaikkia tuu kuitenkaan käytettyä ;) En oo ollu Napa valleyssä läpi-ajoa pidempään, mutta oon instassa kyllä nähnyt hienoja kuvia sieltä. Pikkusiskon host-äiti oli sielä just viime viikolla :)Ihanaa tulevaa viikkoa! <3

      Poista
  4. Ite kasvatan kans väriä pois latvoista. Viimeisestä kampaajalla käymisestä on nyt 1 v ja 2 kk! Ja noin lähes tuhat euroa säästynyt 😀 -Heluna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo muuten ajatellut tota rahan säästöä, kun oon aina ostanut värit jostain alesta.. mut tällä kasvatuksella siitäkin tulis 10-15€/ väri muutama satanen :D

      Poista
  5. Mielenkiintoinen postaus! :) En tiennyt moniakaan faktoja susta. Mä otin juuri microbladingit kulmat ja helpottaa kyllä paljon arkea, suosittelen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu, odotan kyllä postausta sun kulmista! :D Ne olis niin helpot..

      Poista
  6. Mä en ymmärrä miksi pitäisi teettää kulmakarvat...? Ehkä sitä voisi perustella ja tarkastella monelta puolelta #täällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, silloin ne olis aina siistit ja readytogo. Tällä hetkellä mennään ihan omilla kulmilla :)

      Poista