keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

HUHTIKUUN BETTEBOX

Olin tänään ihan liekeissä, kun olin raksalla ja postista tuli viesti,että huhtikuun bettebox on saapunut pakettiautomaattiin. Siitä sitten suihkasin saman tien hakeen pakettia, jotta voisin heti tutustua tuotteisiin. Odotukset tätä boxia kohtaa oli aika suuret, sillä viime kuun boxi ei ollut ihan niin mieleen. Tän boxin kohdalla en kuitenkaan joutunut pettymään! :)


Vaikka boxin sisältö oli aika perus(kun oon lukenut mitä nää aiemmin on ollut), niin kaikki näistä tuotteista oli sellaisia, mitä en ollut aiemmin kokeillut ja sen vuoksi olinkin ihan valmiina testaileen näitä kaikkia.


Ensisilmäys boxiin oli aika värikäs ja mun huomio kiinnittyi ensimmäisenä noihin Eyluren tekoripsiin, sillä mullahan ei oo mitään ripsienpidennyksiä ja tärkeisiin tilanteisiin musta on ihana laittaa tollaset - eli wuhuu! :D Tän jälkeen kiinnitin huomiota tohon Glissin shampooseen - en oo varmaan ikinä käyttänyt Glissiä, mutta muistan pikkusiskoni käyttäneen merkkiä aina, kun vielä asuin kotona. Lopuksi mietin,ennenkö aloin purkaa pakettia,että missä se Lumenen luomiväri on.. löytyi kuitenkin ;)


Schwarzkopfin Gliss- shampoon kyljessä luvataan korjaavan hiuskudoksia, parantavan hiuslaatua sekä suojaavan tulevilta vaurioilta, joten tämän käyttöä odotan jo innolla ja seuraavalla pesukerralla tämä pääseekin jo käyttöön.  Vähän harmi,että just aamulla pesin hiukset, joten taas odotellaan pari päivää ennen seuraavaa pesua. Oon totuttanut hiukset siihen,että ne pestään 2 kertaa viikossa, niin en halua sotkee sitä rytmiä. Tuote kuitenkin vaikuttaa ihan lupaavalta, joten toivottavasti on hyvä käytössä ja sopii mun hiuksille. Tosin veikkaan,että jos ei sovi mun hiuksille, niin pikkusiskoni varmaan ottaa tuotteen vastaan :)


Ziajan goat's milk- tuotteista ollaan töissä puhuttu tosi paljon, kun lähes kaikki naispuoliset sielä lukee Ostolakossa- blogia, jossa oli vähän aikaa sitten juttua näistä. En ollut aiemmin näitä kokeillut, mutta luotto tähän tuotteeseen on jo valmiiks kova, kun niin moni meiltä töistä on näistä tykännyt! :) Vuohenmaito pehmentää, siloittaa ja kosteuttaa ihoa luonnollisesti. Voide auttaa ehkäisemään pigmenttimuutoksia, juonteita ja ihon ennenaikaista vanhenemista. Tuotteessa on aurinkosuojakerroin SPF20, joka on musta iso plussa.


Eyluren tekoripsille tulee varmasti käyttöä - viimeistään tupareissa, mutta on tässä tulossa vaikka mitä muitakin juhlia, joten näistä tykkäsin ^_^ Lumenen Nordic Chic- luomiväreihin en ollut vielä tutustunut, kun tuotesarja uudistui, joten tää oli ihan kiva tuttavuus. Puuterimäinen väri tuntui levittyvän mukavasti ja ennustankin tälle hempeän vaaleanpunaiselle luomivärille paljon käyttöä. Herbinan Lip Candy hoitaa ja suojaa huulia, kun siinä on SPF 10 suojakerroin. Mulle oli laitettu Mystic Mandarin maku/tuoksu ja vähän varauksella tähän ensin suhtauduin - mutta turhaan, sillä tuote tuntuu huulilla tosi hyvältä, näyttää hyvältä ja maistuu hyvältä ;)


Huhtikuun bettebox oli siis oikein kiva mun mielestä ja tässä koin,että sain rahoilleni vastiketta kunnolla. Boxin arvo, kun oli reilusti yli siitä maksetun. Toivottavasti boxit on jatkossakin näin hyviä! :)

Mitä mieltä olitte huhtikuun Betteboxista? Mikä oli teidän lempparituote? :)

6 kommenttia:

  1. Mä tykkäsin tosi paljon tästä huhtikuun boxista! :) Ihanan hempeä toi sun Lumenen luomiväri - mulle tuli Lumenen luomiväri sävyssä Glowing Sand.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi boxi oli kyllä hyvä, kaikki tuotteet pääsee käyttöön :) Mä luulen,et joudun hakeen noita luomivärejä kaupasta lisää, kun kaikilla on ollut ihan mielettömän nättejä sävyjä ^_^

      Poista
  2. Voitko aidosti sanoa boksin olevan hyvä ostos!?

    VastaaPoista
  3. Oon välillä miettinyt joskos alkaisin taas tilaamaan tätä boxia ja uudistuksen myötä mietin sitä ihan tosissaan, mutta ainakaan tää boxi ei kauheasti houkuttele kun ensiksi huomio kiinnittyy vain tohon shampooseen :D Mutta ainakaan näistä ei taida enää tulla hammastahnoja ja harjoja :D Tuo luomiväri näyttää kyllä siltä, että pääsisi itselläkin käyttöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kans ensin hieman skeptinen tätä boxia kohtaan, mutta nää kaikki tuotteet on kyllä kivoja :) Toisaalta hammastahnatkin olis kivoja, sillä oon aika nihkeä kokeileen uusia.. luomiväri pääsi heti käyttöön ja sitä oonkin käyttänyt tällä viikolla joka päivä <3

      Poista