lauantai 1. huhtikuuta 2017

HUHTIKUUN ENSIMMÄINEN

Huhtikuun ensimmäinen päivä - voi moro tää aika on taas mennyt nopeasti. Tuntuu ihan mielettömältä,että nyt ollaan jo huhtikuussa. Lomalaskuri pyörii koko ajan ja mun talviloma häämöttää kohta puoliin. Ihanaa! ^_^  Ollaan saatu nauttia aurinkoisista päivistä, vaikka pihalla onkin ollut aikamoinen tuuli. Kevään ensimmäiset pisamat on jo ilmestyneet ja aikalailla sellanen kevätfiilis on jo päällä. En oo vielä luopunut talvitakista, sillä tää on sitä vaarallisinta aikaa tulla kipeeks - tälle talvelle oon ollut ihan tarpeeks kipeenä.



Viimeisiä viikkoja vietetään vanhassa kodissa, vaikka uusi koti ei ole vielä valmis - hommaa on vielä vaikka kuinka. Jotenkin ollaan käytetty aikaa projektin alussa liikaa sellaisiin juttuihin, joihin sitä ei oltu aikataulutettu. Kuitenkin kaikki tehty työ on ollut tarpeellista ja pakollista (lue talon ympärille kaivetut sala-ojaputket yms.), ihan kaikkea ei oltu vaan ajateltu tehdä syksyllä/talvella, joten sinänsä aikataulu on vähän jäljessä. Toivoisin,että saataisiin tämän kuun aikana koti muuttokuntoon ja edellinen koti myyntiin.


Muuttolaatikoita pakatessa on tullut käytyä läpi kaikkea turhaa ja vielä turhempaa, tärkeää sekä ihan ihmeellistä. Miksi ne kaikki on pitänyt säilyttää. Samalla oon käynyt aikamatkaa koko tästä 5,5 vuodesta, jonka oon täälä asunut. Osan ajasta yksin ja osan T:n kanssa. Oon miettinyt sitä matkaa, minkä oon kasvanut siitä epävarmasta 22 -vuotiaasta, tähän päivään. Ja sitä, kuinka mun sisustusmaku on matkan varrella muuttunu - lähinnä sitä koko muutosta mikä tässä on tullut. Jos ei muuta, niin tavaramäärä on ainakin kasvanut näiden vuosien aikana ;)


Nää kukkakuvat on vähän vanhempia, tulivat vastaan, kun kävin vanhoja kuvia läpi.. Päätin näitä katsellessa, etten osta vanhaan kotiin enää kukkia, vaan ostan seuraavan kerran kukkia uuteen kotiin. Tuntuu muuten aika hassulta,että meillä on joskus ollut keittiössä tuolit penkin sijaan.. Oon jo nyt niin tottunut penkkeihin :D


Oon viime aikoina pohtinut tätä blogin kirjoittamista aika paljon.. Tuntuu vähän siltä ,että oon saanut jonkun ihanan pikkuhäirikön kirjoitteleen kommentteja ja tästä johtuen laitoin kommentoinnin valvontaan. Haluaisin pitää blogin positiivisena, enkä minään pahan olon purkamispaikkana. Ajattelin ensin,etten kirjoita tästä mitään, mutta haluan olla avoin. Enkä tiedä,että onko se paljon vaadittu,että jos et voi sanoa nätisti, niin älä sano ollenkaan. Huoh. Ja ei, tää ei ollut aprillipila - en ajatellut pilalla tänä vuonna ollenkaan :)

Huhtikuu.. mitäs suunnitelmia teillä on tälle kuulle? Ootteko jo aprillailleet?  :)

6 kommenttia:

  1. Mä olin myös jossain vaiheessa huomaavinani jonkun omituisen kommentin täällä jota ihmettelin :( Tuo valvonta on ihan hyvä juttu! Mä aattelen myös noin et jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, voi olla kommentoimatta.
    Mut ihania kukkakuvia menneisyydestä ♥
    Mä en oo pilaillu ollenkaan, ajattelin yllä aamulla mut unohtui ja nyt kaikki jo muistaa mikä päivä on, joten turhaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelin myös niitä, varsinkin kun ne tuntui olevan sen verran kummallista tekstiä - ihan kuin ne ei edes kuuluis tänne? :O Jollain asteella tuntui,että somessa noi aprillipilat meni kyllä niin yli.. mutta toisaalta aprillipäivä on onneks vaan kerran vuodessa ;)

      Poista
  2. Ymmärrän niin hyvin yskän ja siksip se kommenttien valvonta on päällä, koska en anna ilkeilijöille temmellyskenttää blogistani. Asiallinen palaute on asia erikseen, mutta yleensä aina mennään henkilökohtaisuuksiin, eikä vaan osata antaa palautetta asiallisesti. Zemppiä ja älä jää asian kanssa yksin <3 Kauniit kuvat Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä valvonta on ihan hyvä asia. Kuitenkin, jos ei osaa sanoa asiallisesti, niin mitään überilkeitä en kyllä ala julkaiseen. Kiitos tuesta! <3

      Poista
  3. Miksi pitää valvoa,, kuka täälä muka häiriköi,, -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinno, kyllä varmasti voi itse kukin miettiä kommenttien kirjoittamisen tyyliä.. :)

      Poista