perjantai 14. huhtikuuta 2017

JAMAICAN JERK TACOS

Sain Buzzadortin kautta testattavaksi Santa Marian Jamaican Jerk Spices- setin ja niiden pohjalta sitten eilen tehtiinkin ruokaa. T oli alkuun hieman epäileväinen, sillä hän ei hirveästi tykkää maustetuista ruuista - mikä luonnollisesti vaikeuttaa aina mun hommaa.. Tykkäsin Jamaican Jerk-setistä todella paljon, maut olivat kohdillaan ja maku samalla mausteinen ja silti raikas. Meillä ei siis yleensä syödä kovin mausteisia ruokia, kun T on todella nirso - mutta nyt eilen näitä syötiin ja T vielä totesi ruokailun jälkeen, että näitä voidaan kyllä syödä uudelleenkin! :)


Jerk-maustetun kanan, ranskankerman, kookos-pippuritortillojen, avokadon sekä mangokastikkeen yhdistelmä toi kyllä niin mieleen loman - ja varmasti näitä kyllä tullaan lomalla syömään, jos näitä saa jo silloin kaupoista! Nam! :P Näiden seuraksi puristin vielä limeistä raikkaan mehun ruuan seuraksi- tuli kyllä todella sellanen lomafiilis.. harmi vaan,että loma alkaa vasta ens viikolla.


Näillä fiiliksillä meillä aloiteltiin pääsiäisviikonlopun vietto. Oon töissä koko pääsiäisen ja T on raksalla, joten meille tää on oikeestaan aika normi viikonloppu. Oli kuitenkin kiva istua alas ja syödä kunnolla, hyvää  ruokaa.

Ootteko muuten kokeilleet buzzailua? Entäs maistuuko teille mauisteinen ruoka? :)

10 kommenttia:

  1. Olen tässä pähkäillyt, että eroan koko buzzadorista, kun tuntuut tuottavan vain pelkkää pettymystä ja mielipahaa. Sähköposti on täynnä saatat päästä kampanjaan mukaan ja et päässyt mukaan viestejä. Tähänkin hain mukaan, mutta enpä päässyt. :,/
    Ihanan herkullisen näköinen kattaus! <3 Vähän saa potkua olla ruoissa, mutta ei liikaa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tää oli mun ensimmäinen kampanja, joten en osaa sanoa et kuinka hyvä arpa-onni pitää olla, että pääsee mukaan. Oon ollu mukana vissiin vuodesta 2015, mutta nyt oon vasta hakenu noihin kampanjoihin.. en tiedä miks, mut on vaan jääny :S Noissa oli kyllä sopivasti potkua -maku yhdistelmä oli mielettömän hyvä ^_^

      Poista
  2. Hyvältä näyttää. -Aino

    VastaaPoista
  3. Mä en oo maistanut noita enkä itseasiassa kiinnittänyt huomiota kaupassakaan, mutta noita voisi kyllä kokeilla! :) Kuulostaa ja näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä kokeilla sillä nää oli oikeesti hyviä! :D En tiedä,että onko näitä jo kaupoissa, ajattelin mennä viikolla hakeen näitä lisää - koska loma alkaa :D

      Poista
  4. En ole näitä kokeillut, mutta mausteinen ruoka kyllä maistuu :)

    VastaaPoista
  5. Mä näistä jostain blogista luiinkin, täytyy kokeilla!

    VastaaPoista