sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

PARI JUTTUA KEVÄÄKSI

Aamulla tossa vähän pakkailin ennen töihin lähtöä ja ajattelin nyt sitten samalla kuvailla nää mun jo syksyllä tehdyt kevätvaatehankinnat. Floridan reissulla panostin vaatehankinnoissa laatuun ja sen takia määrällisesti vaatemäärä olikin aika vähäinen. Tai noh, en mä oikeesti mitään olis edes tarvinnut, mutta.. ;) Leviksen hameen kanssa mietin pitkään, mutta päätin kuitenkin ostaa sen. Hinta ei muistaakseni ollut kuin $ 19,99 eli hyvinkin edullinen. Kuitenkin tässäkin haluan uskoa siihen,että hame on pitkään käytössä ja kestää hyvin. Hame olisi saanut olla muutaman sentin pidempi, mutta menee työkäytössä sukkahousujen kanssa hyvin.


Sävynä tollanen vaaleansininen farkku  on kesään ihan täydellinen ja varsinkin, kun väri tuo mieleen niin aurinkoiset kesäpäivät ja rusketuksen. Kuva ei ihan kerro sävyä oikein, mutta  sävy on ihan täydellinen. Mä niin odotan,että pääsen käyttään tota hametta ^_^


Puolivahingossa bongasin reissusta myös Michael Korsin ballerinat, jotka oli myös ihan hyvän hintaiset. Mielestäni yhden kesän balleriinoista voi maksaa 10-20 euroa, muttei sen enempää. Nahkaisista merkkiballeriinoista $ 40 ei ollut paha hinta, joten nämä lähti mukaan. Vähän jäi harmittamaan, että miksen ostanut samalla ruskeita.. yhyy.. :( Hieman tossa ajattelin laittaa siskon Californian reissulle ostoslistaa, jos vaikka löytyis tollaset ruskeat ;)


Aamulla kattelin tätä kuvaa Facebookista ja täytyy kyllä myöntää,että mulla ikävä kesälomareissuja.. Porukoitten kanssa ollaan reissattu pitkin poikin ja alla oleva kuva on otettu Monacosta muistaakseni 2009, vaikka sisareni onkin linkannut sen vasta 2012 mun seinälle.. Toivottavasti jossain kohtaa pääsis taas käymään sieläkin taas! :D Kuvaa katsellessa mulla on myös semi-ikävä mun blondattuja hiuksia, sillä elämä värjäämättömän juuren ja vaalennettujen latvojen kanssa on vähän erilaista..


Mä niin odotan jo ens viikolle luvattuja lämpimiä päiviä ja sitä ihanaa auringonvaloa. Ilmalla on ainakin mun kohdalla suuri vaikutus yleiseen fiilikseen ja tää viikonloppu on mennytkin aika harmaana, kun ulkona on ollut harmaata. Toivottavasti ens viikolla on aurinkoista, kun mulla on pari vapaapäivääkin, vaikka raksalla ne varmaan menee! ^_^

Ootteko te jo tehneet löytöjä kevättä ajatellen? Onko balleriinat jo hankittuna? Käytättekö farkkuhameita vai mielummin farkkuja? :)

8 kommenttia:

  1. Ihania nuo sun keväthankinnat :) Mä toivon myös, että pian tulisi lämpimiä ilmoja. Viimeistään 19.4 kun mulla on synttärit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Meillä olis kans T:n synttärit tässä aika hollilla, niin toivottavasti ilmat vähän paranis :)

      Poista
  2. Ballerinoja on, mutta ei sopivaa eli mahtuvaista farkkumekkoa. ;) Hih, ja kivaa viikkoa Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, mä veikkaan kanssa,että farkkumekon kanssa voi olla jotain teknistä ongelmaa ;)

      Poista
  3. Kalliit kengät, vaikka hienot ovatkin. Itse en ostaisi tuon hintaisia. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halvemmat ne on rapakon takana kuin täälä. Nää on niitä valintoja :)

      Poista
  4. Onko Korsseilla hyvä kävellä,, Onko hintansa väärti?

    VastaaPoista