perjantai 12. toukokuuta 2017

TOUKOKUUN BETTEBOX

Vihdoinkin! Toukokuun betteboxin kanssa meinas tulla jo jonkin sortin paniikki,että onko mun boxi hukkunut johonkin matkalle vai mikä nyt on, kun ei vaan meinannut kuulua.. Toissa päivänä oli arvioitu toimituspäivä, mutta meijän lähikaupan Smartpost- automaatti olikin sitten ihan täynnä, niin piti hakea ihan postista. Onneks eilen oli vapaa päivä ja kerkisin hakeen! ;) Ensisilmäyksellä boxi näytti ihan mukavalta ja suurinosa tuotteista olikin näytekokoja - mua se ei sinällään haittaa, sillä ne on helpompi ja nopeempi kuluttaa loppuun. Nopeella vilkaisulla katoin,et ai taas jotain kasvorasvaa ja shampoota? Mutta toisaalta en halua tyrmätä tuotteita ennen kokeilua! :)


Rfsun sheivausgeelejä ennen oo aiemmin kokeillut, joten ihan mielenkiintoista kokeilla.  Lisäks tollanen coolinf balm varmasti auttaa, jos iho ärtyy sheivailusta. Jännä nähdä,että näistä oikeesti apua. Vähän ehkä yllätyin, kun boxissa oli mukana pikkuhousun suojista testerit, joten siirrän nämäkin vessan kaappiin odotteleen. 


Nää testerit ajattelin nyt käyttää saman tien pois, kun en viitti avata Cliniquen kosteusvoidepurkkeja ennen syksyä/ talvea. Luulen,että noi on ihan hyvät tuotteet - ultrasunista en oo ennen kuullu ja Avénesta oon kuullut vain hyvää ja positiivista palautetta. Innolla odotan,että pääsen testaileen! :)


Lumenen kulmageeli tuli ihan hyvää saumaan, sillä just tossa viime viikolla edellinen (toki värillinen) Lumenen kulmageeli loppui. Tästä tykkäsin! :) Detox- kuurit on kans sellasia, mitkä kiinnostaa aina, joten tätäkin lähden testaileen innolla vaikka tässä onkin vähän vajaa päivä-annos. Toivottavasti jatkossa näitä tälläsiäkin tulis enemmän..


Yritin jakaa tuotteet hienosti vähän niinku aihepiirien mukaisesti ja valehtelisin, jos väittäisin,ettei tää oo se mun ihan lemppari-osio. Got2b:n kuivashampoosta käytin alkuviikosta purkin loppun, joten tää tulee hyvänä jatkumona ja pääsee käyttöön aika nopeesti. TRESemmén shampoo ja hoito-aine ei nyt ihan suoraan sytyttäneet, mutta totesin,että kyllä nääkin käyttöön pääsee - viimestään syksyllä ;)

L'anzan hiuskiinne vaikutti ehkä kaikista mielenkiintoisemmalta tuotteelta - "nopeasti kuivuva voimakkaan tuen antava ja varisematon viimeistelykiinni kosteussuojalla". Kuulostaa lupaavalta. Just mietin,että pitäis ostaa joku vähän parempi hiuskiinne, kun tällä hetkellä käytössä on vähän sellanen "arkiversio". Tän ajattelin korkata vasta ylppäreille! :)


Mitä mieltä olitte boxista? Mikä oli teidän lempparituote? :)

P.s. Oon vähän suunnitellut hieman erilaista postausta, johon oon kerännyt materiaalia jo vähän aikaa. Kiinnostaisko teitä lukee vähän mun hiusten värjäilystä ja ylipäätään hiushistoriasta? :)

10 kommenttia:

  1. Voitko olla rehellinen ja kertoa,että onko tuo kannattava laatikko tilata. Joka kuukausi ja mitä kummallisempia tuotteita. -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä tykkään - nää on kans näitä maku-asioita.. :)

      Poista
  2. Mulla taitaa olla tuo Avenen voide, se on hyvä. :) Rfsu:n cooling balmia oon joskus kokeillu, enkä huomannu hirveesti mitään tehoa. :D Mikä juttu siinä muuten on, että nykyään nuo pikkuhousunsuojat täytyy hajustaa? En ihan ymmärrä... :D Facebookissa entinen opiskelukaveri infosi, että Latinalaisessa Amerikassa myös tamponit hajustetaan. Se ei jotenkin kuulostaa enää ihan terveelliseltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettiny monta kertaa näitä erilaisia sheivausgeelejä yms, niin miks pitää olla joka vaiheeseen oma aine.. ite oon kyllä niin laiska,etten jaksa käyttää kaikkia :D Mä vihaan hajustettuja tuotteita, olipa kyseessä vessapaperi tai side - ei tulis mieleenkään käyttää sellasia! Just kaupassa yks päivä hain nenäliinoja ni mietin,et mikä täälä haisee (kirjaimellisesti haisi ihan järkyttävän tekopirteeltä kukkaistuoksulta), niin niiden nenäliinojen vieressä oli jotain haisulivessapaperia :DD Olis jännä tietää,että miltä sielä tehtaassa haisee, jossa noita kaikkia hajustettuja tehdään? Kun mä en pystyis kyllä tekeen töitä sellasessa :D

      Poista
  3. No joo on meillä vähän erilaiset tuotteet :D. Toi L'anzan hiuskiinne kuulostaa hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin hauska,että tuotteet voi vaihdella boxeittain noin paljon :O :D Toivon,et toi L'anza olis hyvä tuote..vaikkakin normihintaisena vissiin aika kallis..

      Poista
  4. Mulla oli sama sisältö ja tykkäsin! Vaikka täyskokoiset on sinänsä mieluisimpia, näitä minikokoja on kiva ottaa reissuun ja saa purkit tyhjäksi nopeammin. Toki hiushistoria ja värjäykset kiinnostavat :) Tuu osallistumaan mun blogin kevätarvontaan ♥ https://mansikoitajavaahtokarkkeja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta oli kyllä jännä,et kuinka paljon boxien sisältö vaihteli.. mutta noi minit on kyllä ihan käteviä :)

      Poista
  5. Mä en ole (vielä ainakaan) päässyt testaamaan tätä bette boxia! Liv boxin aikaan mulle kolme pakettia taisi tulla, ja niistä kaksi oli niin suuria pettymyksiä etten sitten jatkanut koko tilausta. Nyt kuitenkin tämän vaihdoksen myötä blogeista usein näistä paketeista lukeneena, ainakin saa sellaisen vaikutelman että homma olisi lähtenyt parempaan suuntaan aikaisemmasta :) Pitääkin siis ottaa ihan harkintaan, jos antaisin tälle uuden mahdollisuuden!
    Sulla on muuten älyttömän kiva tää blogi! <3 :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista