maanantai 12. kesäkuuta 2017

KESÄKUUN BETTEBOX

Kävin hakemassa pari tuntia sitten postista Betteboxin(en tiedä miks nää tulee nykyään suoraan postiin eikä smartpostiin) ja tätäkin boxia olin kerennyt jo vähän odotteleen - odotus tosin palkittiin mielestäni tosi hyvin. Tällä kertaa boxi oli tosi kiva ja kaikki tuotteet oli oikeestaan just sellasia mille on käyttöä varmasti - jos ei itellä, niin aina voi antaa tuotteita eteenpäin. Ensivaikutelma oli siis mieleinen, ehkäpä jopa paras mikä mun tilaamista boxeista on ikinä tullut! :)


Tykkäsin, kun kaikki tuotteet oli ainakin mulle "uusia"/ aiemmin kokeilemattomia, mutten toki tiedä,että onko nämä olleet kaupoissa jo aiemmin. Dove, Nivea, Dermosil - nää on kaikki sellasia merkkejä, mitä käytän muutenkin. Relatabsit pääsee myöhemmin varmasti käyttöön, Pandan laku on tässä kohtaa jo syöty, Piz Buinin aurinkorasva pääsee varmasti myös käyttöön, jos ei itsellä, niin annan sen siskolle mukaan Californian reissulle, Lumenen kynsilakka on mun mielestä ihan äitin värinen, joten sen annan äitille. Ainoa boxin "erikoinen" tuote on Irohan kankainen kasvonaamio - innolla odotan kokeilua! :)


Kun hain boxin postista, niin ajelin raksalle kuvaan tuotteet, kun sielä on mun mielestä paras kuvata - T tuli tietysti heti kattoon kans,että mitäs löytyy.. Noh, tuotteista ei tullut mitään valituksia, kun luovutin lakun heti pois,hehe! :D Laku sai kyllä hyvät arvostelut ja itekin sitä maistoin pienen palasen ja oli hyvä. Oli muuten ensimmäinen boxi, missä oli jotain tällästä namskaa.. muistelen,että aiemmin on ollut kans jotain raakasuklaita yms.? Ihan kiva ylläri! 


Doven suihkugeeli ja Nivean vartalovoide tuoksuivat tosi hyvältä - ne on sellasia aika perustuotteita, mutta ne ilahduttaa aina ja on takuuhyviä. Dermosilin kosteuttavaa kasvovoidetta olin jo katsellut aiemmin dermoshopissa, mutten saanut silloin aikaseksi sitä tilata. Luulin ensin,että tää on värillinen tuote ja pakkohan sitä oli testata kämmenselkään - väritöntä oli ;) Nää kaikki pääsevät käyttöön!



Mulla on sellanen viha/rakkaussuhde maitohappobakteereihin, sillä yhdistän ne hyvin voimakkaasti aina antibiotin syömiseen ja matkailuun. Aina reissuun lähtiessä mulle on ihan must syödä noita ja yleensä meiltä noita löytyykin kaapista aina valmiina. Jäämme odottelemaan Relatabsien käyttöön ottoa - toivottavasti reissussa eikä antibioittien kaverina.. ;) En oo koskaan kokeillut kankaisi kasvonaamioita, joten innolla odotan,että saan kokeilla tätä, vaikken nyt välttämättä ole ihan kohderyhmää..


Hajuvesinäytteet on yleensä sellaisia,että käytän niitä pois aina jossain tietyssä jutussa/ tapahtumassa, joten niistä saa myös tuoksumuistoja, joten tervetullut tämänkin. En oo aiemmin kokeillut noita Kenzon hajuvesia, joten tätäkin on kiva lähteä kokeilemaan. Oon aika nirso hajuvesien suhteen, joten nää testerit on mun makuun sopivia. Piz Buin on legendaarinen aurinkorasva, jota en jostain syystä oo myöskään kokeillut aiemmin - tän kohdalla vielä mietin,että annanko eteenpäin, sillä voipi olla,että mun kesälomien aikana ei edes paista aurinko.. mutta varmasti menee käyttöön. Lumenen geelikynsilakka sävyssä "kohti kesää" on kauniin värinen ja tämä lähtee kiertoon, äitille! :)


Onko teidän boxit jo tulleet? Mitä mieltä olitte? Hitti vai huti? :)

P.s. muistakaa kurkata tän päivän edellinen postaus :)

10 kommenttia:

  1. Olen koko kesäkuun alun yrittänyt selvittää, mitä kesäkuun boxissa on. Ihanaa, että joku vihdoin postaa siitä :) Pidän itse boxitaukoa ja seuraava bettebox tulee vasta elokuussa. Ihan kiva toi kesäkuun boxi, muttei nyt niin ihmeellinen, että yhtään harmittaisi, että olen tauolla. Käyttöön olisi minullakin menneet kaikki tuotteet ja tota Nivean kosteusvoidetta olin jo aikeissa ostaa cittarista, mutta päätinkin sitten käyttää ensin kosteusvoidevarastot tyhjiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässäkin kuussa boxi tuli aika myöhään, mutta tuli kuitenkin! :) Kyllähän noita varastoja olisi itse hyvä välillä tyhjentää.. heh :D

      Poista
  2. Boksi olisi voinut olla prameampi. Hinnaltaan mikään tuotteista e i o l e erityisen arvokas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki tuotteet oli silti sellaisia,että menevät käyttöön :)

      Poista
  3. Peukut Piz Buinille ja Lumenen kynsilakalle ja tuo Kenzon tuoksu on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksuttelen Kenzon sitten vasta, kun nenä taas toimii flunssan jälkeen.. mutta oletan,että on varmana hyvä :) Mutta oli hyvä boxi! :)

      Poista
  4. Minä pidin tämän kuun boxista, koska tuotteiden arvo nousi aika korkealle :). Boxin sisällöt oli meillä muuten samat, mutta naamiot taitavat olla eri :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kaikki tuotteet oli sellasia,että ne tulee käyttöön varmasti! :D

      Poista
  5. Tykkäsin! Aika perustuotteita, mutta taattua käyttökamaa :) Parempi kuin toukokuun boxi :)

    VastaaPoista