perjantai 7. heinäkuuta 2017

HEINÄKUUN BETTEBOX

Päätin nyt kuitenkin tulla vielä postaileen tän Betteboxin, kun T on vielä töissä ja oon ite vielä aamuvuoron jäljiltä pystyssä. Yleensähän vedän kuuden aamun jälkeen päikkärit ja sitten koomaan koko illan, mutta tänään oon ollut tehokas, enkä nukkunut! ;)  Ensivaikutelma boxista oli hyvä, sillä kävin jo eilen (:D) lukemasssa boxeista postauksia. Tosin tän boxin kohdalla mulle kävi niin,että oikeestihan mulle on tullut 2 boxia, kun vaihdoin maksukorttia ennen kuin veloituksen piti mennä ja jostain syystä mulla meni sitten veloitus kahteen kertaan.. ja näin ollen niitä boxejakin oli sitten postissa 2 kappaletta. Noh, hain vaan yhden ja toinen palautuu sovitusti takaisin Betteboxille, kun rahathan oon saanut toisesta takas jo viime kuussa. En muuten voinu vastustaa kiusausta ja ikuistaa myös meijän kihlajaisruusut vielä kuviin, vaikka ne alkaakin jo olla vähän entiset! :)


Arvollisesti boxi on heittämällä yli sen mitä tästä on maksettu ja oikeesti tuotteet oli  nopeella vilkaisulla hyvin mieleisiä. Ainoat tuotteet mitä katoin vähän sillai epäillen oli L'anzan shampoo ja hoito-aine, koska ajattelin,että mitäs jos noista tykkää ja sitten jää ärsyttään, kun ne on niin kalliita, heh! :P


Ostin itse asiassa tota Herbinan dödö ite jo aiemmin ja oon vähän kahden vaiheilla tykkäsinkö vai en. Oon niin tottunut siihen Nivean dödön tuoksuun,että välillä on vaikea "kohdella" muita dödöjä tasavertaisina kilpakumppaneina sitä kohtaan, eli ei toi Herbina nyt ainakaan vielä oo ihan mikään lemppari. Tuoksu on sellanen, josta en oo varma - en ainakaan vielä saanut siitä migreeniä.. Lumene lähde pure artic hydration kosteuttavaa ja raikastavaa suihketta en oo vielä kokeillut, mutta luulen,että tuun testaan sen töissä, jossa meillä on todella kuiva ilma. Oon meinaan nähny kun mun työkaveri suihkii samaista tuotetta kesken työpäivän! :D Garnierin Micellar Cleansing Wateria oonkin jo testaillut pariin otteeseen aiemmin ja koska edellinen misellivesi loppuu pian, niin kyllä toikin pääsee sitten käyttöön vaikka olin varma,että en tota enää käyttäis. Essencen the gel nail polish on hyväksi todettu ja hyvän sävyinen, island hopping- sävynä ehkä ei ihan niin kesäinen, mutta aika tollanen kiva sävy! :)


En oo hetkeen tarvinnut rakkolaastareita(kop kop vaan), joten toi yksittäinen rakkolaastari pääsee kaappiin odotteleen käyttöä - toivottavasti ei tuu ihan heti. Garnierin Respons Body soothing hydrating lotion testeri on ehkä vähän turha, mutta kyllä tonkin ajattelin testata jossain kohtaa. Mä luulen jo valmiiks,että mua alkaa ärsyttään noitten L'anzan tuotteiden jälkeen. Kaikki kaverit, jotka on L'anzaa testannut on jäänyt sille tielle ja mä en ajatellut jäädä, kun kylppärissä on ihan hyvä määrä tuotteita jo valmiiks odottamassa ;)


Mä luulen,että hammastahna menee T:lle käyttöön ja voin itekin sitä joskus lainata, mutta oon ite nykyään vaan niin nipottaja hammastahnan kanssa, että käytän mielummin Sensodynea tai Elmexiä. Narcison hajuvesi oli mun nenään aika voimakas, mutta aika kiva, joten migreenin uhalla voisin kokeilla totakin. Body Boomin vartalokuorintaa on varmasti kiva kokeilla, sillä mun iho todellakin tarvitsee kuorintaa. Varsinkin, kun tää kalkkilaivan kapteeni tuskin kerkiää ottaan aurinkoa ihan heti, joten saatan joutua turvautuun itseruskettavaan.. ;)


Oon kyllä tyytyväinen boxiin ja sen sisällön monipuolisuuteen. Toki nähtyäni hammastahnan mietin,että alkaako niitä nyt tulla joka boxissa..hmm.. muuten boxi oli ihan huippu! :)

Ootteko kokeilleet Body Boomin kahvikuorintaa? Mitä mieltä olitte tän kuun  Betteboxista? :)

8 kommenttia:

  1. Mä olin vähän pettynyt kun ekana just näin hammastahnan! Niitä tuli niin paljon kun tilasin boxia viime syksynä että peruin tilauksen. Kyllähän se käyttöön tulee, mut mulla on vieläkin niitä entisiä jäljellä, haha! :D Oon kans nirso deodorantteja kohtaan ja mä en tykännyt tuosta tuoksusta, tosin mulla toi deodorantti oli vaaleanpunainen!

    Mut tosi innolla kokeilen tuota kahvikuorintaa, siitä oon muutamassa blogissa jo lukenut ja se vaikuttaa kivalta! Misellivesi lähtee poikakamun asunnolle niin en tarvii joka kerta tuoda isoa pulloa mukana ja Lumenen kasvosuihke oli pikatestauksella aivan ihana! :) Kivoja juttuja siis, vaikka hammastahna vähän ärsytti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloitin tilaan tätä vasta tän vuoden puolella, mutta muistan ihmetelleeni just tota hammastahnahommaa,kun sitä tuli aina boxissa :O En oo lukenut tosta kahvikuorinnasta aiemmin, mutta oon kokeillut ite tehdä kahvikuorintaa ja ne on kyllä toiminut hyvin kivasti :D Mä tykkään ihan simona tosta kasvosuihkeesta♥

      Poista
  2. Joo, hammastahna vähän itseäkin mietitytti, mutta pitäähän se testata, että valkaiseeko se hampaita niinku on luvattu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen,et mulle riitti yks kerta ton hammastahnan kanssa, kun mun hampaita vihloo niin helposti,että parempi pysyä Elmexissä :)

      Poista
  3. Tän kuun boxi oli aika hyvä kokonaisuus ja tuotteiden arvo tosiaan hyvin ohittaa boxin hinnan :). Itse en tykännyt tuosta kynsilakan sävystä yhtään, mutta Lumenen suihketta alan innolla testaileen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihosta tulee niin pehmee tolla Lumenen suihkeella! ♥ Tuliko sulle sama sävy tosta kynsilakasta vai eri?

      Poista
  4. En itse tilaa Betteboxia, mutta katson aina innolla muiden blogeista boxin sisällön esittelyn. Luulen, että olisin todennäköisesti tykännyt tämän kuun boxista enemmän kuin viime kuukauden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä kiva boxi, kun tuotteiden arvo oli reippaasti yli boxin hinnan ja noi tuotteet on jo löytäneet paikkansa käytössä ;D

      Poista