lauantai 29. heinäkuuta 2017

JA KUN MÄ VIHDOIN PÄÄSEN HIMAAN..

Ni mä oon ihan et party papiidipaadi. Tässä vähän eilistä lookkia, kun pitihän sitä nyt vähän käydä iltavuoron jälkeen pyörähtämässä kylillä.. Löysin muutolaatikoita purkaessa mun jo hetken kadoksissa olleen highliterin ja siitähän se idea sitten taas lähti! :D Silmät loihdin NYXin Love in Rio- paletilla ja näistä tuli kyllä ainakin omaan makuun aika buenot. Vaikkei edes oltu kauaa ja autolla siltikin oltiin niin, oikein virkistävää! ^_^ Jollain asteella sitä kaipais ainaki kesällä sitä säännöllistä työaikaa, kun sillon jotenkin olis sitä ohjelmaa astetta enemmän.. Nyt suuntaan kohti Helsinki- Vantaata ja haen meijän Californian matkaajan eli pikkusiskoni kotiin. Hyvänä isosiskona tietysti toivon,että tirppana on muistanut lentokenttätaksiaan esim. Starbucksin tuotteilla tai Color Popin tai Urban decayn meikeillä.. ja jos Michael Korsia on tarttunut mukaan, niin en siitäkään suutu ;)




Mitäs pläänejä teillä on tälle viikonlopulle? Töitä vai vapaata? Mitä mieltä ootte tästä shimmerilookista?  :)

24 kommenttia:

  1. Täydellinen meikki, aivan ihana ja hiusteri väri on niin kaunis. Tässä oli ihanaa sellaista 60-luvun fiilistä myös. <3

    Kivaa viikkistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hiusten kasvatus on ollut kyllä työn ja tuskan tulos.. mutta ehdottomasti sen arvoista! <3

      Poista
  2. Upealta näyttää😍👌..voi kun osaisi itsekkin meikata noin😳 Tämä vkonloppu menee sukulaispojan ripille pääsyä juhlistaessa, toivotaan kivaa säätä! Mukavaa vkonloppua sinne☀️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oi, sukujuhlat on aina kivoja! :D Mukavaa viikkoa sinnekin! :D

      Poista
  3. Tosi upeen näkönen meikki!! 😍

    VastaaPoista
  4. Upea meikki sulla <3
    Oma viikonloppuni menee tässä kotosalla ollessa. Tekisi mieli kyllä tehdä jotain, kun vaan tietäis, että mitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Rennot vapaat viikonloput on parhaita! <3

      Poista
  5. Tuo meikki sopii sulle täydellisesti! :) Mun viikonloppu meni töissä mutta nyt vietän ihanaa vapaaputkea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mulla on vissiin seuraavat 3 vklp #rahantakii töissä.. :/ Toivottavasti sun vapaat menee/meni hyvin! :D

      Poista
  6. Pähee look, näytät hyvältä ♥ Jotain mystistä on tapahtunut, sillä vaikka oon sun blogin lukija ja tää on mun lukulistalla, blogisi ei näy mun lukemissa blogeissa:/ Siis joku bugi....ihmettelinkin mihin oot kadonnut kun sun blogi ei muka päivity ja höps....no nyt on luettavaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Musta tuntuu,että blogger heittää mullakin tosi usein listalta blogeja piiloon - ja kännykällä näkyy eri blogit lukulistalla, kuin tietokoneella :/ Mut kiva kuitenkin saada sut jälleen mukaan :D

      Poista
  7. Wau, tosi upea meikki! ♥ Mä olin tän viikonlopuna Solar soundeilla ja nyt tää päivä on menny siinä että oon matkustanu sieltä takas kotiin ja sen jälkeen oon koomannu sängyssä, koska jalat on väsyny ja itekin kieltämättä olisin unen tarpeessa, hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon kyllä kateellinen, kun oot päässyt noin paljon kaikille keikoille :D

      Poista
  8. Todella kaunis tuo meikki, sopii sulle tosi hyvin :)<3

    VastaaPoista