tiistai 25. heinäkuuta 2017

LAZY MORNING

Voihan lazy morning.. Eilen aamulla mulla oli ihanan rauhallinen aamu ja vielä silloin iloitsin,että voisin viettää vielä toisen samanmoisen eilisen perään, mutta kuinkas kävikään.. Olin itse katsonut kalenteria väärin ja vähän niinku unohtanut tän päivän klo 6 aamuvuoron, mutta onneks se selvis jo eilen, eikä mitään vahinkoa kerinnyt tapahtumaan! Ihan tyytyväisenä mietin eilen,että vähän on kyllä sellanen fiilis,että voisin soittaa töihin,että jos sattuu tuleen jotain vuoroa huomiselle, niin voisin kyllä töitä ottaa vastaan - se fiilis, kun töistä sanotaan,että sullahan on huomenna töitä?! Noh, onneks kuitenkin selvis eikä yövuoron tarvinnut alkaa soitteleen perään! :D


Ostin viime viikolla meijän lähicittarista Starbucksin Colombia kahvia ja siitä on kyllä tullut ihan lemppari - vähän kuin olis taas mun lempparikahvilassa! ^_^  Viime syksynä ostettu syksymuki on taas päässyt käyttöön, kun ilmat on jo välillä olleet aika syksyisiä ja kätevästi se purkaantui muuttolaatikosta ensimmäisten astioiden lomassa. Nicolas Vahen tuotteita  oon nyt ostanut parin vuoden ajan, tonkin siirapin jo syksyllä ja nyt totesin,että on aika ottaa toi kahvisiirappi käyttöön, sillä ei ne ikuisuuksia säily. Oon ihan varma,että toi siirappi sopii jääkahviin tai homemade frappeen ihan loistavasti, sillä ihan tohon mediumin roastiinkin se sopi ihanasti.


Sain viikonloppuna neulottua mun tulevia Weasley villasukkia ihan mukavasti ja toivottavasti saan ne pian neulottua loppuun asti. Dropsin Fabel printtilanka, sävyssä texmex on kyllä ihan mielettömän mukavaa neuloa ja vähän tossa jo mietin,että pitää tehdä lanka-inventaario, sillä miks neuloa langasta, jota on inhottava neuloa(mun kädet ei kestä), jos voi neuloa tollasta pehmeää ihanuutta..? ^_^


Tänä aamuna muistelen lämmöllä eilistä aamua; neulomista, isoa kahvikupillista ja paria jaksoa Pretty Little Liarsia.  Elisa viihde on saanut mut katsoon uudestaan sellaisia sarjoja, jotka oon jo hylännyt ja hyvänä esimerkkinä PLL, johon vähän kyllästyin 6 kauden lopussa, enkä oo edes aloittanu 7 kautta.. Mutta nyt yli vuoden tauon jälkeen PLL maistuu taas! :D


Mä niin jo odotan viikonloppua, sillä se on mulla ainakin vapaa kokonaan. Välillä tuntuu,että elämä on yhtä aikataulua, kun koko ajan saa olla menossa johonkin. Onneks neulominen ja sillon tällön olevat arkivapaat piristää kummasti. Tänään töitten jälkeen ajattelin mennä ostaan kumpparit, että pääsen tekeen vähän pihahommia, tai sitten jos sataa(kun sataa), niin haen mansikoita ja laitan niitä pakkaseen! :)

Joko te ootte aloittaneet syksyfiilistelyt? Joko mansikat on pakastettu? Mikä on muuten teidän lempparikahvia? Vai ootteko mielummin tee-ihmisiä? :)

16 kommenttia:

  1. Hitaat rauhalliset aamut on kyllä ihania! Niistä nautiskellen vielä hetken ennen kuin arki taas koittaa :) Mulla alkaa myös sormet syyhytä neulomaan. Päätin, että käyn tuon lankalaatikon ensin läpi ennen kuin ostan mitään lisää. Huoh, ehkä tänään saisin sen aikaiseksi, niin illalla voisi olla jo jotain puikoilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En uskalla siivota mun lankavarastoa, kun siitä voi tulla hamsteri fiilis ;)

      Poista
  2. Voi apua, tää on jo toinen blogi tänä aamuna josta luen syksyisistä fiiliksistä! Itse tykkään syksystä tosi paljon, mutta mulla on vaan tapana innostua villapaidoista ja paksuista takeista juurikin tälleen keskellä kesää, kun pitäis osata vielä nauttia kesästä 😅 Hitaat aamut ovat kyllä parhaita ja nuo sukat näyttävät tosi kivoilta! Itse usein käytän ihan vaan 7 veljestä lankaa vaikka dropsin ohjeita hyödynnänkin. Oon kuitenkin ajatellut ruveta lanka hifistelijäksi ja tilailla sieltä seuraavaan työhön jotain uutta ohjeenmukaista! Mulla ois toiveissa neuloa Weasley villapaita, mutta siihen tahdon juuri täydellisen langan. Ainoa vaan jonka oon löytäny on yks jenkkiläinen merkki, joka ei tietenkään toimita Suomeen 😕 Mansikat on pakastettu ja teetä juon, mutta kahvia en lainkaan. Parasta teetä ovat Fortnum & Masonin vihreät teet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mä oon kans sellanen, joka innostuu langoista ja tiedän ton tuskan, kun lankaa ei saa, mutta sitä haluaa ihan hirveesti.. :( Mutta toisaalta tosi harmi, jos joutuu langan takia lähteen jenkkeihin ;) Wealey- villapaita kuulostais kyllä hyvältä! <3

      Poista
  3. Mansikoita pitää lähteä metsästämään.Näytti Prismassa olevan 37e laatikko,hinta aika korkea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli cittarilla 32 e ja S-marketilla 35 e.. mutta pakko niitä on silti ostaa! :)

      Poista
  4. Toi muki <3 Ei mulla muuta, kuin että kade ;) Ihanaa päivää Terhi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi muki on kyllä ihana! <3 Mä sanoin T:lle,että jos se hajoo muuton yhteydessä, ni se on sit uus reissu syksyllä rapakon taakse,että saan vastaavan tilalle.. kumma juttu, kun pysy ehjänä.. :D Mukavaa päivää sinnekin!<3

      Poista
  5. Noista sukista tulee tosi ihanat ♥ Äiti kävi viime maanantaina hakemassa mansikoita ja pakastettiin ne sitten yhdessä :) Mulla ei varsinaisesti oo mitään lempparikahvia, vaikka oonkin kahvin suurkuluttaja, hahah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, noi sukat on jo valmiina mun jalassa <3 En saanu vielä aikaseks hakee mansikoita.. aamuvuorot vei voimat :( Eli kaikki kahvi siis menee! :D

      Poista
  6. Mä rakastan kotona ihan perinteistä kahvia, sen pitää olla Juhla Mokkaa! Mutta sitten ostan kyllä välillä jotain erikoisempia! Starbucksin kahveja en ookaan kokeillut joten ne pitää pitää mielessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli pitkään kotona juhlamokkaa, mutta sitten vaihdettiin kultakatriinaan, kun maku on vähän pehmeempi :) Oon jääny nyt koukkuun Starbucksin kahveihin.. kannattaa kokeilla ;)

      Poista
  7. Ei vielä syksyä! Mulla on kesälomakin vielä edessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mullakin on lomaa melkein 2 viikkoa vielä jäljellä, mutta syksyä silti jo toivon ja odotan! :D

      Poista
  8. Syksy...eieijei...apua, oikein jo masentaa, että kesä on kohta taas ohi. Varsinkin, kun kesä on ollut mitä on.
    Ihan peruskahvi menee. On meillä Dolce Gustokin ja ne kahvit (teet, kaakaot) on ihan hyviä, mutta harvemmin sillä tulee tehtyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se just, kun kesä on ollut mitä on ollut, niin toivon lämmintä ja värikästä syksyä! <3 Meillä on kans dolce gusto, mutta en oo käyttänyt sitä hetkeen :)

      Poista