sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

SNAP SNAP

Ajattelin nyt jakaa teille tässä muutamat snäppikuvat tältä viikolta, vaikka niitä ei nyt ihan hirveesti mulle yleensä edes kerry, kun käytän sitä niin sillon, tällöin ja jouluna. En oo jotenkin vielä tottunut käyttään sitä joka päivä, mutta.. ehkä mä vielä joskus opin.. kai? :D Oon tässä viimesen 1,5 viikon aikana käynyt 3 kertaa Helsinki- Vantaalla hakemassa/viemässä muita ja pikkuhiljaa tarvii kyllä tunnustaa,että kyllä tekis niin hyvää itekin mieli jo reissuun, yhyy! Tosin tällä hetkellä toi talo menee kyllä kustannuspuolella reissailun ohi, mutta ainahan sitä voi haaveilla.


Melkeimpä luulen,että talon kanssa menee vielä sen verran aikaa ja rahaa,että syksyn Californian reissu on aikalailla jo peruttu,  kun kyllähän sitä kerkiää reissaan myöhemminkin. Mutta ehkä sinnekin saadaan joku pieni reissu pykättyä, jos ja kun California siirtyy syksymmälle/talveen. Sinänsä ehkä parempikin lähteä talvella sinne, kun mun 4 lapsisessa hostperheessä on syksyllä/ koulujen alussa ehkä pikkusen hommaa! :) Tässä viikolla pääsin töistä klo 23.30 ja jäin vielä työkaverin kans lärpättään ja olin sitten kotona vasta puolen yön jälkeen ja tein vielä T:lle aamupalaleivät valmiiks,että jaksaa sitten painaa töitä kunnolla! :) Iltakahvia Starbucksissa 


Jos menee aamulla klo 07.30 nukkuun,niin onks se nyt "hyvää huomenta" vai  "hyvää yötä" vai peräti "hyvää yötä ja huomenta" ? :D Jollain asteella ehkä kaipaan yövuoroja, niin sillon saa itestä niin paljon enemmän irti,mutta  sitten taas tarvisin ehkä muutaman palautumispäivän.. Tällä viikolla tein vähän niinku 2 yövuoroa niinku normi työvuorojen välissä ja voin kertoa,että uni maistui näiden jälkeen mukavasti..


Viime yönä kävin hakemassa T:n saunaillasta kotiin ja samalla heitin porukkaa keskustaan - ite en kokenut tarvetta lähteä baariin, sillä kyllä se oma sänky vaan vie voiton hälyisestä baarista! Tosin aamuvuorolla saattaa olla myös osuutta asiaan ;) Mä niin odotan,että pääsen taas tänääkin nukkuun päikkärit aurinkoon aamuvuoron jälkeen - niinkuin eilenkin. Ai että oli ihanaa, kun D-vitamiiniä imeytyi, uni tuli hyvin ja oli ihanan lämmin  


Eli tällästä meillä, taksikuskeilua ja töitä. Mites teidän viikonloppuihin? Kai te ootte olleet pihalla auringossa kunnolla? Kuinka aktiivisia te ootte Snapchatin kanssa? :)


8 kommenttia:

  1. Mulla oli aika rauhallinen viikonloppu :D Perjantaina kävästiin pikasesti Seinäjoella kaverin kanssa, eilen katoin melkeenpä koko päivän Netflixiä ja tänään illalla ollaan menossa mun tädin mökille :) Mä oon vähän vaihtelevasti aktiivinen snäpissä. Joinain päivinä snäppejä kertyy mystoryyn yllättävän paljon ja sitten on päiviä kun mystoryssa ei oo yhtään snäppiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mökkeily on kyllä kivaa! :D Vaihtelevan aktiivinen kuvaa kyllä munkin snäpin käyttöä, kun oon välillä muutenkin niin laiska somen kanssa, heh :D

      Poista
  2. Mun viime yö meni ahdituneena "punkkien saartamana"! löysin illalla itseeni kiinnittyneenä aivan mini mini punkin alkkarien reunan alta. Uni ei meinannut millään tulla, kun tuntui, että punkkeja kipittelisi joka puolella. Se punkki tarvi miltein suurennuslasin, että näki sen jalat eli se oli hyvin huomaamaton. Katsoin ensin, että se olisi vain pieni rupi. Ahdistavan pieni! Sellainen voi todellakin jäädä huomaamatta!
    En taida koivikon puolelta käydä hakemassa enää yhtään metsämansikkaa! Mut, kun nyt siel olisi peukalonpään kokoisia ihan älyttömän makeita mansikoita..
    Tänään yrittettiin pelasta pihan toinen harakan poikanen lintukärpäsiltä, mutta poikanen oli jo liian heikko ja menehtyi.
    Hevoset on tänään ollut jo kaksi kertaa tallissa paarmoja paossa.
    Että tällainen, ötökkö viikonloppu. Hyi yöäk!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua!!!Mä pelkään punkkeja ihan hirveesti!! Kai kävit lääkärissä?? :( Meillä on kans metsämansikkaa meijän pihassa, mutta en oo uskaltanut käydä keräämässä niitä vielä, kun en oo ostanut vielä uusia kumppareita :/ Oon seurannut naapurin kissoja, jotka on syönyt varmaan kaikki linnunpoikaset täältä päin.. :(

      Poista
    2. Sain punkin elävänä pois hirttosilmukka kynällä (todella hyvä punkin poistoon!) ja luin, että jos punkki on vain alle vuorokauden kiinnittyneenä niin se tuskin kerkiää levittämään borrelioosio. Tän alueen ei myöskään pitäisi olla aivokuume aluetta. En siis käynyt lääkärissä, mutta seurailin puremajälkeä hysteerisenä. Huh, ei ole tullut mitään rinkuloita! :,D Tunnen kaksi borrelioosiin sairastunutta; kauhea sairaus! Hitto, kun en nyt meinaa uskaltaa edes yhtä rikkaruohoa nyppästä kukkapenkistä, kun heti tuntuu, että jossain kävelee joku. :,D Täytyy kyllä jotain punkkikarkotetta ostaa, jos se vähän rauhoittaisi mieltä. :P Sit kans mietin, että jos ihan keräisi koivikosta punkkeja valkoisen lakanan avulla ja lähettäisi ne tutkittavaksi. Olis kiva tietää, kuin vaarallisia tän tontin ötökät on. Tänä vuonna en ole montaakaan punkkia kissasta nyppinyt, mutta toissa kesänä parhaimmillaan otin kissasta viitisenkin punkkia illalla irti. Ihme, ettei sille ole mitään sairauksia tullut. Ehkä se kissankin kanssa pätee, että kun punkit poistaa ajoissa, niin ne ei kerkiä tautia levittämään. :)

      Poista
    3. Hyvä, ettei tullut rinkulaa! <3 Mä pelkään ihan simona punkkeja ja borreolioosia - inhoon kaikkia pieniä öttiäisiä ja oon ollu ihan hysteerinen pihassa kävelyn kanssa, jos ei oo kumppareita. Noh, nyt mulla ei oo kumppareita enää kun edelliset hajos, niin pitäis ostaa uudet. Parit ei-kiinnittyneet punkit oon nyppiny tiibeteistä ja se oli ihan superällöttävää, kun ne vaan kipitti turkkia pitkin :(

      Poista
  3. Heh, mä oon yöt töissä ja päivät nukun, eli auringosta en pääse nauttimaan kuin vasta illalla vähän ennen töitä :D Snäppiä käytän tooosi paljon, mut en muista koskaan tallentaa mun snäppejä niin en pääse postaamaan mun "snäppipostauksia" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, eli sielä toinen yövuoroilija! :D Mä tallennan aina suoraan noi spesiaalimman snäpit, mutta välillä nekin jää tallentamatta.. esim. Enriquen keikalta olis ollu vaikka mitä snäppiä ni arvaa unohdinko :O

      Poista